Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
maandag 19 december 2022 om 08:32
Ik zie al helemaal een levende kerststal voor me

Het is wat het is
maandag 19 december 2022 om 08:40

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
maandag 19 december 2022 om 08:49

maandag 19 december 2022 om 09:21

maandag 19 december 2022 om 10:24
Dat heb ik ook eens gehad maar ik kwam mijn straat niet eens uit, toen ben ik maar oliebollen gaan bakken

Vraag of ze een helicopter willen sturen!
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man

maandag 19 december 2022 om 11:23
Ik heb de profielfoto-kopiërende en fotosturende exvrouw van partner maar uit m'n contacten geflikkerd.
Uit mijn laatste profielfoto blijkt dat we op vakantie waren. Dus nu wil ze meer alimentatie want als vriend op vakantie kan, dan kan hij ook meer alimentatie betalen zo is de redenatie.
Vriend betaalt nu een bedrag dat voldoende is om haar huur en school van kind te betalen en dat is voorlopig het meest haalbare.
Voor onze vakantie heeft hij ieder dubbeltje omgedraaid en ik heb eigenlijk het meeste betaald. Ex vrouw weet dit, maar omdat we samenwonen, is mijn geld zijn geld en dus ook haar geld?
Ha, door schade en schande wijs geworden hou ik mijn financiën gescheiden. En ik ga zéker geen exvrouw met kind onderhouden. Gek mens. Ga zelf werken.
Uit mijn laatste profielfoto blijkt dat we op vakantie waren. Dus nu wil ze meer alimentatie want als vriend op vakantie kan, dan kan hij ook meer alimentatie betalen zo is de redenatie.
Vriend betaalt nu een bedrag dat voldoende is om haar huur en school van kind te betalen en dat is voorlopig het meest haalbare.
Voor onze vakantie heeft hij ieder dubbeltje omgedraaid en ik heb eigenlijk het meeste betaald. Ex vrouw weet dit, maar omdat we samenwonen, is mijn geld zijn geld en dus ook haar geld?
Ha, door schade en schande wijs geworden hou ik mijn financiën gescheiden. En ik ga zéker geen exvrouw met kind onderhouden. Gek mens. Ga zelf werken.

maandag 19 december 2022 om 11:45
PoesmetLaarzen schreef: ↑19-12-2022 09:21Mwoa...het was echt drukker dan normaal hoor op de Nederlandse wegen.
Oh dat kan prima zo zijn, maar als twee mensen uit dezelfde plaats komen kan het niet zo zijn dat de één een half uur later komt dan de ander. Zeker niet als het (onder normale omstandigheden) maar een kwartier rijden is.

maandag 19 december 2022 om 12:26
Ik geef je groot gelijk, zou ik ook niet aan beginnen.AbsoFabso schreef: ↑19-12-2022 11:23Ik heb de profielfoto-kopiërende en fotosturende exvrouw van partner maar uit m'n contacten geflikkerd.
maandag 19 december 2022 om 18:12
maandag 19 december 2022 om 18:25
Als iemand dat ook echt verdient is het niet erg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 19 december 2022 om 19:57

Ik ga tot het einde van het jaar geen kaas meer eten/kopen. Ik moet effe een slechte gewoonte dootbreken. Maar ik ben gek op kaas.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 19 december 2022 om 23:20
dinsdag 20 december 2022 om 08:00
dinsdag 20 december 2022 om 08:08
Misschien wil ze de persoon verslaan die haar verslagen heeft?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven