Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1213 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Henk-und-Roelie schreef:
17-09-2025 16:23
Kijk mij eens een nieuwe coole avatar hebben B)
:heart:
Je pense donc je suis
Ik hoop toch zo dat je goed nieuws krijgt vandaag :heart:
Maar mensen gaan voorbij
Henk-und-Roelie schreef:
17-09-2025 16:23
Kijk mij eens een nieuwe coole avatar hebben B)
:lol:

Ik heb mijzelf getrakteerd op een elektrische scooter, helemaal happy :hyper: ook handig voor mijn werk
Voor iedereen een groene tuin
Catan schreef:
17-09-2025 17:58
Mijne is ook net nieuw!
Ja, mooi!
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Als een man liefdesverdriet heeft en zich gekwetst voelt maar dreigementen via een derde uit, is dat een aangifte waard?

Hij heeft daarbij ook nog kilo's boter op zijn hoofd, dus voor nu ben ik eerder geneigd naar het oordeel dom en bluf.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Henk-und-Roelie schreef:
18-09-2025 13:45
Als een man liefdesverdriet heeft en zich gekwetst voelt maar dreigementen via een derde uit, is dat een aangifte waard?

Hij heeft daarbij ook nog kilo's boter op zijn hoofd, dus voor nu ben ik eerder geneigd naar het oordeel dom en bluf.
Ik zou het persoonlijk scharen onder ‘laffe hond’. Via een derde kun je je namelijk nog altijd beroepen op ‘verkeerd begrepen’ of ‘niet gezegd’.

Enige waar ik op zou aanslaan: als die derde meer met jou heeft dan met die vent. En je wil waarschuwen. Dan zou ik het serieuzer nemen (plus, die derde zal dan vast wel mee willen gaan richting politiebureau).
Dus vandaag werd mijn nieuwe elektrische fiets geleverd nadat mijn cube was gejat. Een kleine, lage fiets dit keer waarbij ik met beide voeten aan de grond kom. Ziet er niet uit maar soit, stuk veiliger.

En tijdens het eerste testritje knal ik vol op mijn bek tegen een geparkeerde auto aan :facepalm:. Uiteraard ook de enige oldtimer in de hele straat, vol op die chromen bumper die glimmend gepoetst was. Helemaal bont en blauw en bloeden als een rund dankzij bloedverdunners.

Als de woordenboeken met plaatjes in zwang komen, dan staat er bij ‘kluns’ een foto van mij. Man is nu de schade aan het regelen met die arme man die de afgelopen twee jaar iedere zaterdag aan zijn oldtimer heeft zitten sleutelen.
Oh erg Lemoos! Hoop dat het allemaal goed kan worden opgelost en dat je wonden snel helen.
Lemoos wat een pech heb jij zeg.
Sneu voor de eigenaar van de oldtimer maar net zo goed voor jou!
joppie wijzigde dit bericht op 18-09-2025 18:47
1.54% gewijzigd
Maar mensen gaan voorbij
@Lemon, maar de fiets bevalt goed

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hoe is het met de fiets?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Het zag er meer zo uit, met ongeveer soortgelijk formaat fietsje:

Afbeelding

De autoschade valt gelukkig mee, de bumper kan worden uitgedeukt en gepolijst. Heb geen plaatwerk of lakwerk geruïneerd. Fiets doet het ook nog (uitgetest door zoon). Zoon heeft rode tape over de ‘boost’ knop geplakt zodat ik daar niet meer per ongeluk op kan drukken. Huisarts heeft wat hardnekkige sneetjes ‘gelijmd’ zodat ik niet meer alles onder het bloed smeer en een tetanusprik rijker.
@Lemoos :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven