Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1164 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
MissNuada schreef:
11-09-2025 00:41
Als je niet erg vindt dat vrouwen nul rechten meer hebben en je het ook helemaal niet erg vindt dat er elk jaar duizenden doden vallen door gun violence (want dat hoort er gewoon bij, geen aanpassingen aan het second amendement voor het mogen hebben van een pistool) dan ga ik niet doen alsof ik enige empathie kan opbrengen voor je dood. Tabee motherfucker, thoughts and prayers, thoughts and prayers.
Was dat niet in het nieuws vanavond over die gast? En nee,ik ben er niet rouwig om. Wie zulk soort uitspraken doet krijgt van mij geen meelij. Tering!
Je pense donc je suis
Well well well…

Blijkt het dan toch niet een extreem-linkse eco-warrior, Trumphatende, Democratische transpersoon te zijn maar ‘gewoon’ een doorgedraaide, zeer rechtse, uit een Republikeins nest komende en ‘gun crazy’ gek te zijn.
ja ja…independent woman enzo, maar och wat voel ik mij alleen soms :"-(
LemoosGaatDoor schreef:
12-09-2025 23:56
Well well well…

Blijkt het dan toch niet een extreem-linkse eco-warrior, Trumphatende, Democratische transpersoon te zijn maar ‘gewoon’ een doorgedraaide, zeer rechtse, uit een Republikeins nest komende en ‘gun crazy’ gek te zijn.
je verwacht het niet...
Relax we're all crazy, it's not a competition
LemoosGaatDoor schreef:
12-09-2025 23:56
Well well well…

Maar dan nog, als je niet eens bent iemand dan knal je hem maar neer?
Als dat de standaard wordt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
is het allang..

Abraham Lincon, James A Garfield, beide Kennedy broers, Medgar Evers, MLK, Malcolm X, Fred Hampton
de lijst is oneindig en zo kan je nog wel even doorgaan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
13-09-2025 10:08
is het allang..

Abraham Lincon, James A Garfield, beide Kennedy broers, Medgar Evers, MLK, Malcolm X, Fred Hampton
de lijst is oneindig en zo kan je nog wel even doorgaan.
Gandhi,Pim Fortuyn,Theo van Gogh...
Je pense donc je suis
Perongeluk gewist en heb hier eigenlijk niets te zoeken :D
Hop, aan het werk!
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
pepexx schreef:
13-09-2025 09:35
Maar dan nog, als je niet eens bent iemand dan knal je hem maar neer?
Als dat de standaard wordt.
Dat schrijf ik helemaal niet. Ik heb het over al die berichtgeving dat ‘de kogel van links’ kwam/minderheidsgroeperingen. Je weet wel, de mensen die onmiddellijk bedreigd werden door zogenaamde ‘patriotten’.
Linkse politicus vermoord? Eigen schuld. Rechtse politicus vermoord? Linkse moord. Wel zo overzichtelijk.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
LemoosGaatDoor schreef:
13-09-2025 15:17
Dat schrijf ik helemaal niet. Ik heb het over al die berichtgeving dat ‘de kogel van links’ kwam/minderheidsgroeperingen. Je weet wel, de mensen die onmiddellijk bedreigd werden door zogenaamde ‘patriotten’.
Oke, excuses, verkeerd begrepen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Lebow schreef:
13-09-2025 15:31
Linkse politicus vermoord? Eigen schuld. Rechtse politicus vermoord? Linkse moord. Wel zo overzichtelijk.
Hij was activist, toch?
Anyways, ik schrik ervan wat ik op internet erover zie dat mensen op filmpjes juichen :(

Ook in Nederland werd er gejuicht, die zijn in feite voor een soort van duistere doodstraf wanneer iemand zijn mening uitspreekt die hen niet aan staat. Nja, dan zal dat juichen daar ook wel onder vallen. De wereld wordt steeds vager.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
En dat voor die prijs...jumbo! Een deuntje dat in je oren blijft hangen. 😶
Je pense donc je suis
Ik heb zo'n hekel aan je, dat ik niet eens kan zeggen hoe veel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven