Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1413 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
LemoosGaatDoor schreef:
17-10-2025 22:31
:-D Heel herkenbaar. Ooit, in 2012 mijn eerste schreden op MP gezet (box verkopen). Ik was gelijk genezen*. Voortaan gaat het door naar bekenden (van bekenden) of de kringloop. Ga maar lekker steggelen met de kringloop over een paar euro minder, daar vragen ze wel andere prijzen dan op MP :proud:

* binnen twee dagen de bingokaart vol: chronisch ziek, bijstandsmoeder, chronisch ziek kind, ‘ik moet 150 km daarvoor rijden en dat kost mij X euro aan benzine’, ‘boxkleed van merk X is uit’, ‘vriendenprijsje’ gebaseerd op ‘lotgenoten’, etc. En dat voor een Bopita box met drie boxkleden waarvan nog twee in de verpakking, gebruikt voor 1 kind gedurende 2 maanden voor de prijs van 35,- en nog 4 maanden garantie erop.
:whip: Vreselijk. Dat had ik toen ik de kinderwagen wilde verkopen. Kreeg allemaal zielige excuses. Dat ze een bijstandsmoeder was, met beperkt budget.
Toen ik antwoordde dat als ze haar budget kende, ze binnen dat budget moest gaan zoeken, kreeg ik twrug dat ik een k.twijf en een koude b.tch was. Gezellig op marktplaats.
Ik was trouwens heel blij met mijn kat. Want ik wilde geen muizen in huis. Nadruk op was, want vanmorgen kwam hij binnen met een muis die nu foetsie is. Dus ik probeer nu zelf de muis maar te vinden. Grrr :mad:
Is meer iets wat ik heel graag zou willen doen ipv zeggen, want ik heb net wel hardop geroepen dat ik het de volgende keer gewoon doe, maar ik zou het nooit doen, is niet oke maar denk vooral toch omdat gewoon onveilig is voor mezelf.. :roll:

Zou heel graag toch een keer zo'n gastje van 15/25 (ergens daartussen zijn ze meestal) op hun fatbike die in het midden van voetgangersgebiedje in winkelcentrum fietsen, van die fiets of fatbike aftrappen. :A:

Net weer een paar maar een was helemaal debiel, met een hand aan stuur en andere hand telefoon vast, zo raar voor zijn mond, hard op bellend, in het midden slingert fietsen door de mensen heen, kleine kindjes en al. >:-(
Maar ja, gok dat ik dan klappen krijg en ik ben al zo lekker ter been... :roll:
MissNuada schreef:
18-10-2025 16:10
Is meer iets wat ik heel graag zou willen doen ipv zeggen, want ik heb net wel hardop geroepen dat ik het de volgende keer gewoon doe, maar ik zou het nooit doen, is niet oke maar denk vooral toch omdat gewoon onveilig is voor mezelf.. :roll:

Zou heel graag toch een keer zo'n gastje van 15/25 (ergens daartussen zijn ze meestal) op hun fatbike die in het midden van voetgangersgebiedje in winkelcentrum fietsen, van die fiets of fatbike aftrappen. :A:

Net weer een paar maar een was helemaal debiel, met een hand aan stuur en andere hand telefoon vast, zo raar voor zijn mond, hard op bellend, in het midden slingert fietsen door de mensen heen, kleine kindjes en al. >:-(
Herkenbaar. Ik was onlangs een sekswerker met een ernstige ziekte toen ik niet snel genoeg opzij sprong. Was niet in het winkelcentrum maar had 'm ook heel graag van zijn fatbike afgesleurd ja.
MissNuada schreef:
18-10-2025 16:10

eens, gister waren er maar liefst 2 op de halte bij de tram... ff serieus... en het zijn altijd dezelfde..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik mis jullie !
rosanna08 schreef:
17-10-2025 11:29
ja, je moet wel zo ongelofelijk ziek in je hoofd zijn om iemand zo lang en zo diep te bedriegen. Heb nu de eerste aflevering geluisterd.
Ik heb het niet geluisterd maar het klinkt wel vrij ernstig.
Je pense donc je suis
Henk-und-Roelie schreef:
16-10-2025 17:05
Ik loop achter want nu pas Desperate Housewives ontdekt, en vergeten wat een vreselijke mode er toen was.
Ik keek wat plaatjes...sommige dingen zijn inderdaad niet mijn smaak.
Je pense donc je suis
Loren schreef:
17-10-2025 13:02
Echt wat een nare en oervelende strategie is dat toch. We spreken een prijs af en als je de boel komt halen zeg je, oh is 5 euro minder ook goed. Hou toch op en kom dan niet. Bah.
Dat vind ik ook. Ik had ze weg gestuurd de prijs was al afgesproken.
Je pense donc je suis
hvm schreef:
18-10-2025 15:09
:whip: Vreselijk. Dat had ik toen ik de kinderwagen wilde verkopen. Kreeg allemaal zielige excuses. Dat ze een bijstandsmoeder was, met beperkt budget.
Toen ik antwoordde dat als ze haar budget kende, ze binnen dat budget moest gaan zoeken, kreeg ik twrug dat ik een k.twijf en een koude b.tch was. Gezellig op marktplaats.
Sommige mensen schijnen de civilisatie niet te kennen en kunnen niet normaal reageren. Je hebt goed gereageerd.
Je pense donc je suis
Stomme kut-poliep in mijn baarmoeder! Ja,je bent piepklein en maandag ga jij gelukkig eruit. Niets ernstigs en het is routine. Maar jij veroorzaakt onregelmatige bloedingen,erg irritant. Maandag krijg ik sedatie of een slaapmiddel-geen narcose.

Maar ik ga wel ff het personeel erover informeren dat ik in het verleden een onderzoek heb gehad,ook met een roesje maar het onderzoek ging volledig mis want ik voelde overal pijn en sprong toen van tafel. Daarna weet ik niets meer. Pas toen iemand mijn schouder aantikte en zei dat ik me aan kon kleden om naar huis te gaan. Toen was ik net wakker. Ik belde mijn huisarts voor het resultaat,gelukkig alles goed. Maar volgens hem had ik een paniekaanval gehad en het roesje was ook niet sterk genoeg geweest en waren ze niet professioneel geweest in de praktijk. De huisarts was erg boos en nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren.

Ben daarom enorm zenuwachtig vanwege deze vervelende ervaring en ga het aankaarten bij het personeel maandag zodat ze er rekening mee kunnen houden. Toevallig wordt de ingreep nog gedaan op de dag dat mijn broer zijn ongeval had. En de dag van mijn verjaardag paar dagen later wordt mijn zus veroordeeld voor iets dat ze niet heeft gedaan en komt die persoon die dat veroorzaakt zomaar ervan af. Ik hoop dat het met een sisser afloopt en ben al oplossingen aan het bedenken. Mijn zus is een goede moeder en verdient dat niet. Is het jaloezie en probeert die persoon iets te vinden? Dat wordt geen leuke week. Ben er ff klaar mee. (6)
Je pense donc je suis
Sterkte madamebijoux.
Hier ook sterkte gewenst voor MB :hug:
Voor iedereen een groene tuin

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven