Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1435 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Alleen hardop met partner gedeeld: maar wat kan een midweek lang duren als je met andere familieleden naast je eigen gezin in een huisje zit. Dag 2 en nu al irritaties. Moeten we nooit meer doen, zucht. Nog maar 3 dagen.
Just smile and wave boys, smile and wave...
dimmel schreef:
21-10-2025 16:50
Alleen hardop met partner gedeeld: maar wat kan een midweek lang duren als je met andere familieleden naast je eigen gezin in een huisje zit. Dag 2 en nu al irritaties. Moeten we nooit meer doen, zucht. Nog maar 3 dagen.

Oh nee! Wij hebben dit ooit 2 nachten gedaan met meer dan 10 familieleden. Dat was al te lang.
huismuis
Nee, je bent een kennis en ik geen resort. Dus boek een hotel en veel plezier. Zien we je een middagje ofzo.
Afkoelen heeft gewerkt
wanneer is dat gezeik nou klaar?! halve straat ligt open en nu moet de andere helft ook :bonk: :bonk: en ook nog is voor niks grofvuil verzameld want dat wordt natuurlijk niet opgehaald :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
BiRdiE schreef:
21-10-2025 16:20
@Madame B
Fijn dat het goed is gegaan en dat monsieur zo lief is. Jouw broer en wat gebeurd is, zal denk ik altijd wel blijven…

OT; ik denk dat ik verliefd ben :love: en ik geloof dat hij mij deze keer ook leuk vind…
Zeker! Gemis hoort erbij en maakt deel uit van iemands leven en dat is okay. :-]

Geniet maar van je gevoel van verliefdheid! Ik hoop dat het wat mag worden tussen jullie beiden. :flirting:
Je pense donc je suis
Rouge__ schreef:
21-10-2025 17:15
wanneer is dat gezeik nou klaar?! halve straat ligt open en nu moet de andere helft ook :bonk: :bonk: en ook nog is voor niks grofvuil verzameld want dat wordt natuurlijk niet opgehaald :@
Zo irritant! Bij ons staat er al bijna 2 weken een grote container met grofvuil midden op de stoep. Mensen moeten eromheen lopen en laat staan mensen met een rollator,kinderwagen en scootmobiel.
Je pense donc je suis
dimmel schreef:
21-10-2025 16:50
Veel sterkte! Ooit een week met familie op vakantie geweest, één keer dag langer en ik had met 2 ( totaal 15) echt ruzie gekregen.
Ook een keer met 8 van diezelfde groep 14 dagen vakantie gevierd en dat was echt geweldig leuk.
Het is wat het is
Wat is de Bontenbal toch een klootzak. Veel kinderen kunnen niet hun eigen school kiezen. Dus omdat ze homo zijn moeten ze maar een andere school kiezen? Ik was al voor het afschaffen van bijzonder onderwijs maar nu al helemaal.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Kidneybean schreef:
21-10-2025 19:30
Wat is de Bontenbal toch een klootzak. Veel kinderen kunnen niet hun eigen school kiezen. Dus omdat ze homo zijn moeten ze maar een andere school kiezen? Ik was al voor het afschaffen van bijzonder onderwijs maar nu al helemaal.
Ik zie het net bij Jinek. Ik vind het wel teleurstellend eerlijk gezegd. Niet mijn partij.
Het is wat het is
Steek die glasvezel maar in je reet, stelletje achterbakse gluiperds.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven