Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1736 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
MadameBijoux schreef:
13-12-2025 12:51
Misschien raar maar ergens geniet ik wel van het leuk-kitscherige liedje "Last Christmas" van Wham...het schreeuwerige kerstnummer van Christina Aguilera vind ik dan weer 3 keer niets. Zo zonde,want over het algemeen vind ik haar wel goed zingen.
Het ene jaar vind ik Wham geweldig en het jaar erop niets. Dus... :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
stokbootje schreef:
13-12-2025 14:13
Dankjewel voor de felicitaties iedereen :heart:
💝
Je pense donc je suis
dianaf schreef:
13-12-2025 17:11
Het ene jaar vind ik Wham geweldig en het jaar erop niets. Dus... :biggrin:
Ha,ha,dat mag van mij. 🤣
Je pense donc je suis
Nee joh, helemaal niet aso dat je vanaf vanmiddag al een feest hebt in je tuin met proffesionele geluidsinstallatie waar een gemiddelde kroeg jaloers op is. Hartstikke leuk dat je verschillende volkszangers hebt die alleen maar het gemiddelde piraten festijn repertoire hebben.
De dronken gasten die nu de karaoke set hebben ontdekt is iets minder. Maar dat het geluid nu zo hard staat dat we de tv niet meer verstaan binnen....
Maar nog geen 22:00 uur dus kennelijk mag het nog.
Takkie schreef:
13-12-2025 19:50
Nee joh, helemaal niet aso dat je vanaf vanmiddag al een feest hebt in je tuin met proffesionele geluidsinstallatie waar een gemiddelde kroeg jaloers op is. Hartstikke leuk dat je verschillende volkszangers hebt die alleen maar het gemiddelde piraten festijn repertoire hebben.
De dronken gasten die nu de karaoke set hebben ontdekt is iets minder. Maar dat het geluid nu zo hard staat dat we de tv niet meer verstaan binnen....
Maar nog geen 22:00 uur dus kennelijk mag het nog.
Huh? Een tuinfeest midden december?
Wie heeft dat tout court bedacht?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
13-12-2025 20:02
Huh? Een tuinfeest midden december?
Wie heeft dat tout court bedacht?
Why nut?!
Op zich zou het kunnen in een “dichte” veranda waar een kachel inzit.
Pieremachochel
Op een dichte veranda kan je inderdaad een kachel neerzetten. Vaak doen ze dat ook bij bepaalde horeca gelegenheden.
Je pense donc je suis
Mensen zijn niet positief over de nieuwe manier van werken, maar het oude systeem komt niet terug en er komt ook geen nieuw systeem. Maar je wil wel feedback over dit systeem? Schiet mij maar lek.
ik doe het niet meer. ik kap ermee. ik ga naar een onbewoond eiland met mijn kat en de rest bekijkt het allemaal maar.
En nú in één keer goed
Misschien zou het verstandig voor mij zijn om ook op een eiland zou gaan zitten…..en niet weer dezelfde herhaling van stappen te nemen….

Maar de eerste stappen zijn altijd zo leuk😂 (totdat het niet meer leuk is…)
*
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven