Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alles! En wel NU!
Been there, done that, got the T-shirt.
Bedankt hé! voor het mij er niet op attenderen dat mijn auto midden op de weg staat omdat de handrem los geschoten is (bij de garage waarschijnlijk te hard aangetrokken) maar jullie liever die sappige verhalen met elkaar uitwisselen. Ofwel. Ik moet er 3 uur later achter komen en jullie staan al bijna 30 minuten buiten te kletsen vóór mijn raam. Kutvolk.
Erizon: je hebt pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo lief en betrokken bedoeld.. maar stiekum moest ik wel even slikken toen ik hoorde dat niet alleen de collega's vanmiddag op bezoek komen, maar dat mn leidinggevende voor de gezelligheid ook even mee komt. Hartstikke leuk, maar het voelt toch anders..
Ik ga maar eens even mn huis schoonmaken denk ik..
Alle reacties Link kopieren
ohh ik ben nieuw hier, maar wat een hilarisch topic.

Ik ben zo blij dat iedereen hier over 2 uurtjes even lekker oprot en ik in alle rust een paar minuten mijn gestolen momentje kan hebben met een sigaret en een grote bak koffie. Ik ben 2 jaar gestopt, maar de laatste tijd iets minder. Heb de momentjes echt even nodig en ik ga het binnenkort weer oppakken. Maar voor nu is t zo heerlijk, maar dat zal k nooit hardop zeggen.

Verder moet je niet zo moeilijk doen protocollenmens en had je beter uit moeten kijken en je werk op de computer op moeten slaan. Nu kan ik de hele dag tot in de late uurtjes jouw werk dubbel over gaan zitten maken (6) (6) (6)
Kom van je luie reet af en ga jouw toekomst vormgeven volgens je eigen wensen! Je weet wat je wil, ga het dan ook doen! Anders zit je straks weer te miepen over gemiste kansen. Maar die kansen mis je zelf, doordat je zo apathisch bent.
Alle reacties Link kopieren
En dit is waarom ik alleen pauze hou... zodat ik niet naar jullie achterlijke gesprekken hoef te luisteren, en rustig mijn boek kan lezen :facepalm: pfft had ze zo goed ergens heen kunnen gaan :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dit is echt een bijzonder moeilijk jaar. Ik ben gewoon aan het aftellen tot 2019 met de hoop dat het dan beter wordt en het afzien van 2018 voorbij is..
Hou je mond, ik kan me niet concentreren.
Thuis-in-eigen-huis schreef:
21-09-2018 15:57
Dit is echt een bijzonder moeilijk jaar. Ik ben gewoon aan het aftellen tot 2019 met de hoop dat het dan beter wordt en het afzien van 2018 voorbij is..

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil seks met jou. Op rare plekken in het ziekenhuis. Misschien eerst een keer je naam vragen ofzo. Of ja, hoeft van mij niet eens per se :lol:
Ik ga nooit meer zo lang bij mijn kat weg. Ik vond het vreselijk en heb hem elke minuut gemist. En de filmpjes die mijn moeder van hem stuurde wel honderd keer bekeken met tranen in mijn ogen. Ik ben mijn oma geworden. :O
Alle reacties Link kopieren
Ik wil die headset, maar 90 euro is wel erg veel. :$
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Van die collega’s die alle aandacht opeisen in de pauze: HOU JE BEK, NOBODY CARES.
Madrid87 schreef:
21-09-2018 16:32
Ik ben mijn oma geworden. :O

:proud:
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
21-09-2018 16:19
Ik wil seks met jou. Op rare plekken in het ziekenhuis. Misschien eerst een keer je naam vragen ofzo. Of ja, hoeft van mij niet eens per se :lol:
:rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Trieste taalnazi met je dikke vette reet.
AngelEyes0192 schreef:
21-09-2018 16:36
Van die collega’s die alle aandacht opeisen in de pauze: HOU JE BEK, NOBODY CARES.
:worship:
Erizon schreef:
16-09-2018 16:56
Ik ga mezelf niet opdringen, ..
.
Dat voornemen hield niet lang stand :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
21-09-2018 17:50
.
Dat voornemen hield niet lang stand :facepalm:
:there:
Als het maar resultaat oplevert.

Stomme vreemdgaande trut dat je er rondloopt.
AngelEyes0192 schreef:
21-09-2018 16:36
Van die collega’s die alle aandacht opeisen in de pauze: HOU JE BEK, NOBODY CARES.

Oh pffff, ik ken er ook zo een. Elke dag weer brengt ze iedereen op de hoogte van haar belevenissen met haar vriend, kat, moeder, buurmeisje etc etc. Ze denkt echt dat het ons allemaal onwijs interesseert. En als iemand anders dan eens iets probeert te vertellen roept ze al snel: ooh ja, dat heb ik ook wel eens, gisteren nog blablablabla...
Enorm bord voor haar kop, maar ja, niemand die er echt iets van gaat zeggen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pikkedief dat je er rond loopt, pak eens iets wat wel van jou is en ga daar mee spelen, je hebt genoeg zooi liggen.... (hond die steeds met mn slippers ervandoor gaat)
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik jou ontzettend gemist. Ik voel het nu... wat heb ik je ongelooflijk tyfustering veel gemist.

Het is een valkuil. Het is als een relatie die uit geweest is en waarvan je denkt: is het nou wel verstandig om toch weer...? Al een tijdje is de glans van mijn leven af. Ik weet niet wat wijsheid is. Ik was toen niet mezelf en jij ook niet. Iemand vroeg mij het contact met jou te verbreken en ik heb het gedaan. Is dat stom?

Ik heb staan huilen bij onze band. Stond daar in mijn eentje. Heb me verstopt achter een grote meneer. Grote meneren zijn handig, soms.

Ik weet nog steeds niet wat wijsheid is. Of wijsheid bestaat. Of ik weet wie jij bent.

Maar ik heb je wel gemist.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Mens parkeer die auto nou eens normaal!
Half op de straat, en dan heb je er nog TWEE ook. En maar feministisch doen, en maar naar praten over mannen alsof het allemaal sukkels en losers zijn. Leer eerst maar eens parkeren dan praten we verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven