Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
xx verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
05-04-2019 19:35
Oh ja, zo eentje had ik er gisteren ook. Snapte ik niet wat mijn dochter betekende. En hij had de smoes dat hij niks kwam verkopen, hij kwam een enquête houden over de interesse in zonnepanelen. Geïnitieerd door een bedrijf, dat klinkt al een beetje fout.

En dat bedrijf verkocht, je raadt het al, ZONNEPANELEN!

Maar toch waren het geen verkopers, maar enquêteurs. Wat doorzichtig.
De eerstvolgende mep ik half suf met die ‘oepserdepoeps na drie jaar gaat echt het rendement dramatisch omlaag’ zonnepanelen. Spijt dat ik ooit overstag ben gegaan met die zonneboiler. Heeft alleen maar geld gekost. Al die blabla is leuk voor mensen met energielabel F, E of D. Vanaf C zou ik het niemand adviseren.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer toe aan een nieuw topic: overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/440376
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven