Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
14-04-2019 10:28
Sorry mam, je hebt mij netjes opgevoed en mij van kindsaf aan al geleerd om het niet hardop te zeggen, toch moet het er uit. Wat zijn er toch een hoop domme mensen in de wereld!!!!!! :evil:
herkenbaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat hij me snapte. Maar ik moet weer laten zien dat ik kan wat ik niet goed kan voor ik mag doen wat ik wel goed kan.

Godzijdank ben jij er.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt een etentje voor en een avondvullend programma. Maar ik zie je komend weekend in principe ook.

Uit ervaring weet ik dat er dan meestal iets is. Dat je iets kwijt wilt en dat dat wordt verpakt in iets gezelligs maar dat ik uiteindelijk een paar uur in het gezeur zit.

Lastig. Als je gewoon zou bellen en zou zeggen: Ik heb zin om te zeuren, dan zou ik het nog veel makkelijker vinden. En dan kan ik ook weer ophangen als ik het genoeg vind. Bij zo'n avondvullend programma kan ik niet zomaar weg.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
柔道 bitch. Ik verlies niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik ben echt een beetje klaar met dat uitzendbureau, weer geen diensten deze week. Alleen maar reserve dus niet weten of er nog iets komt. Ik ga solliciteren op wat anders. Echt? Ga ik dat echt doen?
Durf ik dat wel?

Ja, waarom ook niet eigenlijk? Ik vind het wel mooi geweest.

Ahhh maar ik vind solliciteren zo'n verschrikking. :bonk: ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik tegen iedereen kon zeggen wat voor een vuile leugenaar en bedrieger je bent, maar dan ben ik de gekke ex. Je bent zo geliefd, maar uiteindelijk komen ook zij erachter wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
16-04-2019 07:18
Ik ben echt een beetje klaar met dat uitzendbureau, weer geen diensten deze week. Alleen maar reserve dus niet weten of er nog iets komt. Ik ga solliciteren op wat anders. Echt? Ga ik dat echt doen?
Durf ik dat wel?

Ja, waarom ook niet eigenlijk? Ik vind het wel mooi geweest.

Ahhh maar ik vind solliciteren zo'n verschrikking. :bonk: ;-D
Ik ook, maar het is soms niet anders. :there:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ja ik weet het. Ik zit al te zoeken nu. Het is gewoon dat ik enorme moeite heb met mezelf te verkopen in een brief of via een gesprek. Ik vind dat zo moeilijk.
Op zich hoef ik niet weg bij mijn uitzendbureau maar ik ben die onzekerheid zo zat. Ik zit nu al de halve ochtend te wachten tot ik gebeld word voor werk maar tot nu toe niets.
Alle reacties Link kopieren
Maak je toch niet zo druk om die (lege) koekjespot!
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
16-04-2019 09:50
Ja ik weet het. Ik zit al te zoeken nu. Het is gewoon dat ik enorme moeite heb met mezelf te verkopen in een brief of via een gesprek. Ik vind dat zo moeilijk.
Op zich hoef ik niet weg bij mijn uitzendbureau maar ik ben die onzekerheid zo zat. Ik zit nu al de halve ochtend te wachten tot ik gebeld word voor werk maar tot nu toe niets.
Het is ook lastig en vervelend. Maar zekerheid is ook wel prettig, ja. Dat moet je jezelf maar voor houden of zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Moeten ze die man dan vastbinden? Je snapt dus totaal niks van dementie.
geneet van 't laeve
Kut NS
Alle reacties Link kopieren
Geld vragen voor AH koekuitstekers. Wat een lef!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, het is mijn ‘morele plicht’ om gratis en voor niets ook nog eens de gehele meivakantie examentraining te gaan geven? Wat is er gebeurd dat je ineens het telefoonnummer van school wèl kon vinden? Google ontdekt? Wel fijn dat we na vier jaar nu eindelijk jouw correcte contactgegevens hebben, over morele plichten gesproken.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 18-04-2019 08:07
49.96% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Stel je toch eens niet zo aan joh. Ik heb vorige weken steeds twee dagen alles alleen opgeknapt. Jij moet nu een ochtend alleen zitten omdat ik met spoed weg moet en om 13 uur weer terug ben en nu piepen want je bent weer eens gedumpt door lover 3452478 en kunt het nu niet aan? Stop toch eens met meteen op de eerste date iemand als je grote liefde te zien. Maar ja ik heb natuurlijk een makkelijk leven dus snap jou niet. Weet je, omdat iemand de vuile was voor zichzelf houdt en jij er dus niets over hoort betekend niet dat die persoon een perfect leven heeft.
Wat is het toch een heel erg wààr chliché dat ouderdom met gebreken komt :wtf:
Jij bent te lief voor deze wereld. Stop daar eens mee.
Jezus, weer geen werk? Altijd fijn in een dure week.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je ook een klootzak ook. Iemand voor lelijkerd uitschelden in de auto waar je kind bij zit. Wat voor voorbeeld geef je dan? En ja ik hoorde ook wel dat het voor mij bedoeld was, maar ik ben niet zo dom om erop in te gaan. Jammer he.... :puh:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk steek je middelvinger op als iemand in een zestigzone zestig op de GPS rijdt.
En haal in als er geremd wordt voor fietsende kinderen die van het weggetje van rechts voorrang hebben. Echt ik hoop dat Dashcam opnames ooit zo rechtsgeldig worden dat je hierom je rijbewijs voor de eeuwigheid kwijt bent.
Zestig is zestig. En ook onoverzichtelijke weggetjes van rechts hebben voorrang. Ook als jij je nog op moet maken en al te laat bent weggegaan. Stomme trut. Als ik je ooit weer in mijn spiegels zie en je gaat de sloot in rijd ik het liefst door.
Zo,daar waren jullie dus gebleven :rofl: Zomaar een nieuw topic beginnen zonder mij ;-)


Wat ik niet hardop wil zeggen:
Ik vind de passion stom en overrated. Echt zo'n massa-hysterie om niks.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
18-04-2019 12:10
Zo,daar waren jullie dus gebleven :rofl: Zomaar een nieuw topic beginnen zonder mij ;-)


Wat ik niet hardop wil zeggen:
Ik vind de passion stom en overrated. Echt zo'n massa-hysterie om niks.
Vooral door heul veel mensen die niets met het geloof hebben. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
wat ben je toch een ongelofelijke stomme achterlijke schilder....
Ons klauwen met geld laten betalen voor iets wat je naar later bleek in 2 dagen gedaan heb...
het resultaat is heeeeeeeeeeel erg slecht en nu ben je te belazerd om het fatsoenlijk op te knappen... je hebt zegt je je werk goed gedaan...
Nee lul; het ziet er niet uit....
Alle reacties Link kopieren
Kaap mn werk niet. Ik was hier bezig.
Ga doen waar je voor ingehuurd ben!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Waardeloze directrice van de zorginstelling voor ouderen ben je.
Je knijpt het personeel uit, laat de bewoners veel betalen .
Organisatie is drie keer waardeloos.
Werklijsten raken weg.
Overleg met jou is voor niemand mogelijk.
Je doet gouden beloftes maar er komt niks van.
Ondertussen ga je maar toerloos op vakantie.
Bah ben er zo klaar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven