Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat ik dit fijne nieuws vandaag te horen heb gehad. Maar het had me een hoop stress gescheeld als jullie het hadden gemeld toen ik 3 maanden terug al om het zelfde belde. Toen wisten jullie ook al dat jullie dit hadden afgeschaft. Verder wel blij mee hoor. Scheelt toch weer....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je erg lief hoor, maar eerst helemaal ophemelen dat je biologisch vlees koopt, en dat die dieren het zoooo goed hebben gehad en dat ze goed voer kregen blabla. Ze eindigen wel op je bord, dus wat voor goed leven is dat dan.

Maar ja, dat mag ik dan weer niet zeggen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik snap het best hoor, je moet wat met al die innerlijke leegheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je toch van me? Je nodigt me uit voor de film, betaalt alles, geeft van alles, maar dan laat je toch weer voor langere tijd niets meer van je horen en je facebook heb je ( voor mij alleen? ) helemaal dichtgespijkerd.
Begrijpelijk als je een dubbelleven als CIA agent hebt maar ik geloof niet dat dat het geval hier is.
.
Alle reacties Link kopieren
Hou toch allemaal eens op te zeuren! Ja het is heet. Ja ik ben zwanger. Maar niet ziek!
Denken jullie nu serieus dat ik het veeeeeel warmer heb dan al die andere niet-zwangeren? Iedereen heeft het warm met dit weer toch?
Het gaat prima met mij!!!
Alle reacties Link kopieren
Bijna 3 weken verhoging. Ja ik weet dat dat mààr verhoging 's maar ik heb er wel last van. En 3 x dgs 2 paracetamol gaat niks doen, pas met koorts doet het wat. Dat er niet zoveel uit het bloedonderzoek is gekomen is fijn maar ik wil me weer goed voelen. En dat m'n vit B12 aan de lage kant is voel ik ook. Ik laat me niet afschepen met pillen. Ik ga wel weer prikken. Blehhh.
Ik wil SNEEUW!! :flirting:
viavia2013 schreef:
24-07-2019 18:27
Ik wil SNEEUW!! :flirting:
Ik ook!! Nog een paar maanden en dan is het gelukkig weer zo ver.
PhiIae schreef:
24-07-2019 18:53
Ik ook!! Nog een paar maanden en dan is het gelukkig weer zo ver.
Dat hoeft niet hoor. De winters worden ook zachter. Dit jaar hebben we toch ook niet echt een koude winter gehad. Ik vind het best maar ik vind dit weer nu ook heerlijk. Dat mag voor mij nog wel een hele tijd blijven.
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
24-07-2019 18:27
Ik wil SNEEUW!! :flirting:
Oh jaaaaaaaaaa! O_O
.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik heb heel veel zin in mijn vakantie van volgende week. Maar ik ben toch bang dat de mensen waar ik mee weg ga mij niet leuk vinden en dat het dan alsnog een rotvakantie wordt.
Gaat niet zo zijn, want ik ken deze mensen al langer dan vandaag en we hebben tijdens de vakantie genoeg te doen, maar toch...

En ik ga mijn meneer missen.....
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel een bitch zijn. Maar nee, bij mij mag je niet in de slaapkamer! Ik wil je daar gewoon niet hebben. Na 8 jaar probeer je het nog. Het gaat je niet lukken.
hondenmens schreef:
24-07-2019 19:41
Ik zal wel een bitch zijn. Maar nee, bij mij mag je niet in de slaapkamer! Ik wil je daar gewoon niet hebben. Na 8 jaar probeer je het nog. Het gaat je niet lukken.

Het is dat we jou al wat langer kennen maar het zou zo grappig zijn als dit over je man zou gaan. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Zwaar irritante kut spam advertentie op FB, waarin steeds wordt beweerd dat een BN’er zn carrière meteen stopt voor bitcoins. Denk dat ik er al 10 ben tegengekomen vandaag.... ze zijn echt wanhopig op zoek naar nieuwe naïeve mensen die in die onzin trappen
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-07-2019 19:43
Het is dat we jou al wat langer kennen maar het zou zo grappig zijn als dit over je man zou gaan. ;-D
:rofl:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-07-2019 19:43
Het is dat we jou al wat langer kennen maar het zou zo grappig zijn als dit over je man zou gaan. ;-D
Haha ik heb geen man. Nooit gehad ook. Maar als het wel zo was zou ik nog het liefst apart slapen. 's Nachts wil ik rust.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
24-07-2019 19:41
Ik zal wel een bitch zijn. Maar nee, bij mij mag je niet in de slaapkamer! Ik wil je daar gewoon niet hebben. Na 8 jaar probeer je het nog. Het gaat je niet lukken.
Het lijkt mijn kat wel .Die probeert het ook.
Ik hou mijn poot stijf, ook met oud en nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Potverdorie heerlijk gezwommen maar waarom moet dat altijd weer gevolgd worden door extra kcal?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hier eigenlijk wel meevallen met de warmte.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt zo’n onwijs zin om die ex van mijn vriend eens echt goed aan de schandpaal te nagelen. Ze is de titel moeder gewoon niet waard.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Moon-Alisa schreef:
24-07-2019 21:31
Ik vind het hier eigenlijk wel meevallen met de warmte.
Ik ook. Lekker man.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
24-07-2019 21:33
Ik heb echt zo’n onwijs zin om die ex van mijn vriend eens echt goed aan de schandpaal te nagelen. Ze is de titel moeder gewoon niet waard.
Vertel.
.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
24-07-2019 21:16
Het lijkt mijn kat wel .Die probeert het ook.
Ik hou mijn poot stijf, ook met oud en nieuw.
Ik denk soms dat mijn oudste in het verkeerde lijf geboren is. Qua gedrag is het meer een kat.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben verliefd. Best wel heel erg. En ja, dat heb ik wel hardop gezegd tegen diegene, en hij zegt ook dat het wederzijds is. Waarom ben ik dan toch nog een beetje bang dat het toch nog misgaat om wat voor reden dan ook...
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ga gvd niet met dit tyfus hete weer tegen me aan staan! Het was gvd nergens voor nodig, je had zeeën van ruimte om elders te staan, maar nee hoor: net uitgerekend vandaag, in die hitte, moet je tegen mij aangeplakt staan. En nee, raak me niet nog een keer aan! Ja, dat veroorzaakt kortsluiting in m'n hoofd!
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven