Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Monstrea: :hug:

In het kader van burn-outpreventie lijkt het je een goed idee om van iedereen na te gaan wat voor energetische waarde ze hebben en hoe het met de shakra's zit???!!!
Oké... :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Klote hitte
Was het klimaat nog maar zoals in mijn jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vergeten wat voor een naar gevoel een piercing zetten ook alweer was :rofl: Nu maar hopen dat ie deze keer wel goed geneest.
¡Apagando las luces!
Wie heeft nou toch bedacht dat "draad" een goed synoniem is voor topic? Ik weet ook niet waarom maar het irriteert me als mensen dat woord gebruiken. Vlaams is het niet toch?
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
23-07-2019 16:41
Wie heeft nou toch bedacht dat "draad" een goed synoniem is voor topic? Ik weet ook niet waarom maar het irriteert me als mensen dat woord gebruiken. Vlaams is het niet toch?
Ik ken topics op andere websites als threads, dan klinkt het meteen een stuk logischer ;-D
¡Apagando las luces!
Michella_1991 schreef:
23-07-2019 09:48
ik ben me er van bewust dat ik inderdaad niet de enige ben, ik had alleen niet verwacht dat het zo lang zou gaan duren.
En ja, het is echt een heel leuk huis en ik kan niet wachten op de bezichtiging!
Want?
SombraOnline schreef:
23-07-2019 17:46
Ik ken topics op andere websites als threads, dan klinkt het meteen een stuk logischer ;-D

Oh zo. Je hebt gelijk, maar ik vind het nog steeds een raar woord ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Nu geef ik er geen hol om maar ik weet dat jij het graag wil. Maar durf ik het dan aan om het je te vragen? Want jij denk dat ik toch 'nee' zou zeggen....
Valhalla! Where the brave may live Forever!
He wat een heerlijk weertje vandaag! En morgen nog warmer, yesss
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
23-07-2019 18:17
He wat een heerlijk weertje vandaag! En morgen nog warmer, yesss
:whip:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-07-2019 17:49
Want?
Omdat het 24 uur heeft geduurd
Alle reacties Link kopieren
lekker verantwoord om je vrijwilligers morgen en donderdag te laten werken, gooi de toko gewoon dicht!

Voor mensen gaan zeuren; het is een ruilwinkel die op vrijwilligers draait, oud schoolgebouw met plat dak en geen airco!
Met deze hitte moeten mensen dat maar begrijpen hoor..
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
23-07-2019 19:12
lekker verantwoord om je vrijwilligers morgen en donderdag te laten werken, gooi de toko gewoon dicht!

Voor mensen gaan zeuren; het is een ruilwinkel die op vrijwilligers draait, oud schoolgebouw met plat dak en geen airco!
Met deze hitte moeten mensen dat maar begrijpen hoor..
Hier hetzelfde :( Nu begin ik om 5.30 en ben meestal rond 10.30/11.00 klaar, maar plat dak + geen airco + helemaal geen luchtstroom, daar word ik echt niet vrolijk van.
Maar ja, mensen willen natuurlijk wel gewoon hun post hebben.
¡Apagando las luces!
Michella_1991 schreef:
23-07-2019 18:57
Omdat het 24 uur heeft geduurd
Dat is niet lang.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nou twee zó verschillende kanten hebben? Het is elke dag een beetje afwachten welke kant er boven drijft.

Denk dat we geen directe collega's moeten worden. Zal niet lang goed gaan.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
23-07-2019 19:20
Hier hetzelfde :( Nu begin ik om 5.30 en ben meestal rond 10.30/11.00 klaar, maar plat dak + geen airco + helemaal geen luchtstroom, daar word ik echt niet vrolijk van.
Maar ja, mensen willen natuurlijk wel gewoon hun post hebben.
De winkel waar ik werk is voor de helft van glas gemaakt (groot raam).
Is makkelijk 5/6 graden warmer dan buiten, geen airco. Echt afzien hoor :c
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
rosanna08 schreef:
23-07-2019 18:27
:whip:
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Man, heb je serieus een hele dag nodig om te kijken wanneer ik kan komen bezichtigen? (huurder huis)
Ik vind het gewoon een triviaal probleem en gezeur op niks af.
Natuurlijk is het niet leuk maar jullie hebben je erom ziekgemeld, zitten na een jaar nog keihard te janken in de tuin.
Therapiesessies worden op de luidspreker besproken met mensen die het net zo interessant lijken te vinden als ik.
Zelfs hele avonden treurige en bozige liedjes erom afspelen in de tuin.
Los het gewoon op, ga sparen weet ik veel. Dit slaat nergens meer op.
(Het gaat om zoiets als een keuken die niet goed is opgeleverd ANDERHALF JAAR GELEDEN).
Alle reacties Link kopieren
Kan het nu eindelijk eens klaar zijn met slecht nieuws en ziektes! Al vanaf 2013 denderen wij in deze trein rond.
Ik heb nu genoeg voor mijn kiezen gehad en wil gewoon eens rust!
Het voelt alsof mijn lijf continu in de paniek stand staat en ik mag dan wel sterk lijken,van binnen ga ik langzaam kapot.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nu al klaar mee. Was al een sauna toen ik binnenkwam en het wordt alleen maar erger.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er klaar mee andermans troep op te ruimen! Maar ja er moet geld verdiend worden...
Alle reacties Link kopieren
Je stinkt!
Alle reacties Link kopieren
ik ben echt zo bang/nerveus voor de komende maanden, ik weet dat ik me niet druk maar voel me toch onzeker omdat ik niet weet wat er gaat er gebeuren en ik heb niet bepaald goede herinnering heb aan de vorige keer.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een duik nemen in een enorme berg sneeuw.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven