Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
IJs eten is geen goed plan nu, ga me er kapot van zweten.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
12-08-2020 16:43
IJs eten is geen goed plan nu, ga me er kapot van zweten.
Heb ik ook als ik een glas drinken neem. Dan zweet ik mij helemaal gek.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Moirmel schreef:
12-08-2020 16:01
Gaat dit over de winter of over scheerkwaliteiten?
:rofl:
OMG hou nou maar weer op want ik moet kotsen van al dat zoetsappige gewauwel
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk de krijskinderen naar binnen en dan gaat nu moeder de vrouw buiten luidruchtig videobellen...en binnen slaande deuren en verder gekrijs....kunnen jullie gewoon even ophouden met al die herrie maken! (6)

En mijn voeten zijn gezwollen door het weer...klaar mee!! :furious:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
oh waar heb ik nou die halve watermeloen gelaten in die koeltas?
In de loeihete auto?
Ik hoop maar dat als de warmte verdwijnt, mijn verstand ook weer terugkomt.. o_o
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
12-08-2020 20:29
Eindelijk de krijskinderen naar binnen en dan gaat nu moeder de vrouw buiten luidruchtig videobellen...en binnen slaande deuren en verder gekrijs....kunnen jullie gewoon even ophouden met al die herrie maken! (6)

En mijn voeten zijn gezwollen door het weer...klaar mee!! :furious:
Mijn voeten ook :proud: en ze doen ook nog eens pijn als ik een stukje loop..

Wat ben jij een gemeen, manipulatief, vervelend, irritant, liegerig en drammerig ventje. Alles om je zin door te duwen. Nee, ik doe daar niet meer aan mee. Klaar nu. Punt.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
12-08-2020 20:29
Eindelijk de krijskinderen naar binnen en dan gaat nu moeder de vrouw buiten luidruchtig videobellen...en binnen slaande deuren en verder gekrijs....kunnen jullie gewoon even ophouden met al die herrie maken! (6)

En mijn voeten zijn gezwollen door het weer...klaar mee!! :furious:
:hug: teiltje met water ijsblokjes en ontspannen maar
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
12-08-2020 21:16


:hug: teiltje met water ijsblokjes en ontspannen maar

Zo zit ik onderhand ook, straks hopelijk goed slapen en dan ben ik morgen weer fris en fruitig :$
"I love not Man the less, but Nature more..."
Arm kind
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
12-08-2020 21:25
Zo zit ik onderhand ook, straks hopelijk goed slapen en dan ben ik morgen weer fris en fruitig :$
ja ik ook, had ik veel eerder moeten doen o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus we spreken al twee weken geleden voor afgelopen zondag af te gaan varen. Ik krijg nota bene nog een andere uitnodiging voor een BBQ, die ik afzeg omdat ik met jou een afspraak heb. Ik reserveer de boot die gezamenlijk eigendom is van onze familie, dus familie die ook wel had willen gaan varen maakt andere afspraken.

En jij appt mij doodleuk op donderdag : Lars en ik gaan komen weekend een weekendje weg, dus ik kan er helaas toch niet bij zijn. Andere keer weer! Wat een walgelijke bewoordingen ook. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je hebt net weer een nieuwe relatie en het behandelen van je vriendinnen als oud vuil is alweer begonnen. Hallo, we hadden een concrete afspraak hoor?! En nu zat ik op zondag alleen, omdat ik geen alternatief meer kon regelen. Wat een kut actie.
Alle reacties Link kopieren
You_gotta_be_tough schreef:
13-08-2020 08:33
Oke, dus we spreken al twee weken geleden voor afgelopen zondag af te gaan varen. Ik krijg nota bene nog een andere uitnodiging voor een BBQ, die ik afzeg omdat ik met jou een afspraak heb. Ik reserveer de boot die gezamenlijk eigendom is van onze familie, dus familie die ook wel had willen gaan varen maakt andere afspraken.

En jij appt mij doodleuk op donderdag : Lars en ik gaan komen weekend een weekendje weg, dus ik kan er helaas toch niet bij zijn. Andere keer weer! Wat een walgelijke bewoordingen ook. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je hebt net weer een nieuwe relatie en het behandelen van je vriendinnen als oud vuil is alweer begonnen. Hallo, we hadden een concrete afspraak hoor?! En nu zat ik op zondag alleen, omdat ik geen alternatief meer kon regelen. Wat een kut actie.
Inderdaad. Ik mag hopen dat je dat haar ook heb5 laten weten?
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
13-08-2020 08:59
Inderdaad. Ik mag hopen dat je dat haar ook heb5 laten weten?
Ja, en weet je wat nou het vreemde is? Ik kreeg een reactie in de trend van dat ik maar moest begrijpen dat zij net helemaal hotel de botel
in een nieuwe relatie zit, en dat ze nu eenmaal een weekendje weg wilden. En dat ik misschien meer moet kijken waar bij mezelf nu echt het probleem zit. (Waarmee ze eigenlijk insinueert dat ik frusti ben omdat ik zelf single ben).

Daarna heb ik het eens met mijn zus besproken, en zij zei ook iets van : ach, tja, vers stelletje, verliefd, hun eerste weekendje weg daar had je niks van moeten zeggen. Ik vind dat dus zo'n onzin. Het een heeft niks met het ander te maken. Je hebt een afspraak, die kom je bewust niet na omdat je na het maken van de afspraak opeens iets verzint dat je eigenlijk leuker vindt, en vervolgens zit ik in m'n eentje die hele dag. Heeft m.i. niets met afgunst te maken, maar gewoon met fatsoen.
Dit valt wat mij betreft ook onder fatsoen, zo ga je niet met vrienden om. Als ze dan ook nog zou insinueren dat ik gefrustreerd ben zoekt ze het maar even lekker uit. Dit is niks minder dan een rotstreek.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel hé? Begon al aan mezelf te twijfelen of mijn reactie wel terecht was.

Al besef ik wel dat ik hier eigenlijk offtopic ga, omdat ik het wél hardop gezegd heb :D

Maar ik kan ook gewoon slecht tegen dat soort gedrag. Vooral omdat het nu ook niet zo is, dat ze uit zichzelf initiatief zal nemen voor een herhaalafspraak. Maargoed, laat het lossssss
Wesley en Yolanthe zijn weer aan het daten. :heart:


:-D
Jep we hebben hem uit de familie app gegooid. Hij hoort er immers niet meer bij.
Hij hoorde er uberhaubt al nooit bij want niemand van ons mag hem.
En hij zei walgelijk seksistische dingen op de app ( en in het echt ) waar wij ons niet fijn bij voelden als jouw kinderen en schoondochter.
Dat jij het oke vind dat hij tegen jouw dochter zegt: "zo jij begint echt weer een lekker wijf te worden nu je afgevallen bent," verbaasd me nog steeds.
Hoe is dat een fijne opmerking of een compliment? Dus ik was geen lekker wijf 17 kilo zwaarder? Dus schoonzus met maatje 50 is geen lekker wijf? Sowieso, dat zeg je toch niet tegen de dochter van je ex? Ik ging bijna over mijn nek.
Hij zei het trouwens ook tegen me toen ze nog wel bij elkaar waren.
Ze zullen sowieso wel weer een stel worden binnenkort want ze zien elkaar wekelijks, heel normaal ook allemaal, als exen. Maar terug op die familie app komt hij niet, mam, sorry. Drie tegen een.
Alle reacties Link kopieren
You_gotta_be_tough schreef:
13-08-2020 09:03
Ja, en weet je wat nou het vreemde is? Ik kreeg een reactie in de trend van dat ik maar moest begrijpen dat zij net helemaal hotel de botel
in een nieuwe relatie zit, en dat ze nu eenmaal een weekendje weg wilden. En dat ik misschien meer moet kijken waar bij mezelf nu echt het probleem zit. (Waarmee ze eigenlijk insinueert dat ik frusti ben omdat ik zelf single ben).

Daarna heb ik het eens met mijn zus besproken, en zij zei ook iets van : ach, tja, vers stelletje, verliefd, hun eerste weekendje weg daar had je niks van moeten zeggen. Ik vind dat dus zo'n onzin. Het een heeft niks met het ander te maken. Je hebt een afspraak, die kom je bewust niet na omdat je na het maken van de afspraak opeens iets verzint dat je eigenlijk leuker vindt, en vervolgens zit ik in m'n eentje die hele dag. Heeft m.i. niets met afgunst te maken, maar gewoon met fatsoen.
Volgens mij hoef je echt niet in je eentje te zitten als je met dit weer een boot tot je beschikking hebt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-08-2020 09:36
Wesley en Yolanthe zijn weer aan het daten. :heart:


:-D
Kansloos stel.
Alle reacties Link kopieren
Lange afstandsvriendschappen.... misschien ben ik de 'aanstichter' geweest door jullie niet meer te 'ontmoeten' waar we elkaar altijd ontmoetten. Maar nu... de één appt liever niet, de ander belt liever niet, elkaar IRL ontmoeten is in al die jaren maar een paar keer gebeurd... ik ben 'altijd welkom' behalve als ik aanstuur op een concrete datum.

Ik heb echt het idee gehad niet zonder jullie te kunnen. Ik heb zo ontzettend veel gehad aan het contact maar ik weet niet of we nog een modus vinden waarin dit werkt. En ik steek daarbij zeker ook de hand in eigen boezem.

En ik zeg het niet hardop, hopende dat dit nog een opleving krijgt...
Je kunt méér.
Sommige mensen zouden onvruchtbaar moeten zijn. Wat groeien sommige kinderen toch op in onveilige situaties, met volkomen incapabele ouders.
You_gotta_be_tough schreef:
13-08-2020 09:03
Ja, en weet je wat nou het vreemde is? Ik kreeg een reactie in de trend van dat ik maar moest begrijpen dat zij net helemaal hotel de botel
in een nieuwe relatie zit, en dat ze nu eenmaal een weekendje weg wilden. En dat ik misschien meer moet kijken waar bij mezelf nu echt het probleem zit. (Waarmee ze eigenlijk insinueert dat ik frusti ben omdat ik zelf single ben).

Daarna heb ik het eens met mijn zus besproken, en zij zei ook iets van : ach, tja, vers stelletje, verliefd, hun eerste weekendje weg daar had je niks van moeten zeggen. Ik vind dat dus zo'n onzin. Het een heeft niks met het ander te maken. Je hebt een afspraak, die kom je bewust niet na omdat je na het maken van de afspraak opeens iets verzint dat je eigenlijk leuker vindt, en vervolgens zit ik in m'n eentje die hele dag. Heeft m.i. niets met afgunst te maken, maar gewoon met fatsoen.
Ah getver, klinkt zelf gefrustreerd, als je echt op een roze wolk zit geef je dit soort sneren niet.
Ik vind het ook balen voor je, wellicht heb je anderen die willen?
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2020 10:41
Sommige mensen zouden onvruchtbaar moeten zijn. Wat groeien sommige kinderen toch op in onveilige situaties, met volkomen incapabele ouders.
+10000.

Ik val af en toe van mijn stoel af van wat mensen hun kinderen aandoen. Schandalig gewoon. Mensen zouden eens moeten nadenken voor ze een kind nemen.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben het niet schuld dat de vakantie voor “Jopie” verpest is omdat ik niet een week op Jopie’s kleine broer wil letten.

Dat kun je toch godverdomme van tevoren bedenken dat je niet drie dagen voor vertrek nog gaat vragen of je broer op jouw kind een week wil letten?!

En wat een lul de behanger dat hij het een goed plan vindt om zijn eigen kind ergens te dumpen... Je weet de pareltjes er wel uit te pikken als jouw ‘babydaddies’.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 11:49
25.68% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven