Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Drackie schreef:
26-04-2021 20:11
Wauw jemig, wat een nare tandartsverhalen hier! Bij mij heeft de schooltandarts ook ooit een melktand getrokken zonder verdoving. Hoe kan het toch dat dat bij zoveel kinderen gebeurde?
Het zullen wel tandartsen zijn geweest die 't tuchtcollege hebben weten te ontlopen en daarom hun gebeul via kinderen voort hebben gezet. Die schooltandarts van mijn school had smurfengordijntjes en tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd een tyfus hekel aan smurfen.
Waarom kijk ik ook rescuefilmpjes op youtube, wat een rotzakken heb je toch rondlopen die zomaar kittens en puppies dumpen. Bah bah bah :(
Zet hem hier ook maar effies.

Ik verveel me! I'm bored! Ich bin gelangweilt! je m'ennuie! Ego sum terebravisse!
Ik verveel me ook te pletter en ik heb steenkoude voeten, 'k ga zo maar eens een hete douche nemen en vroeg slapen. Is ook beter voor mijn teint.
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2021 21:58
Ik verveel me ook te pletter en ik heb steenkoude voeten, 'k ga zo maar eens een hete douche nemen en vroeg slapen. Is ook beter voor mijn teint.
Had ze ook, lekker warme zokketjes aangetrokken.
Vroeg slapen is een goed plan, als het je lukt. Zo ja, welterusten voor straks.
Mumper schreef:
26-04-2021 19:44
haha volgens mij zijn het een soort 'brugdagen', dat ze de dag voor of na een feestdag vaak ook vrij zijn om te besparen op stroom en wc-papier of zo? Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik vrij ben maar heb een paar needy studenten die ik nu kan zeggen 'sorry overmacht, de koning en zo, ik mag helaas niets voor je doen voor woensdag'. Ik werk dus wel maar alleen wat ik noem Leuk Werk.

:-D

Je hebt helemaal gelijk, leerzaam ook voor dat type student denk ik. Leuk werk vind ik geen werk met jouw werk. Je bent wel nuttig bezig ondanks dat in sommige kringen waarschijnlijk betwijfeld wordt. Dat het een vrije dag is bij jouw werk is wel logisch omdat er normaal gesproken bijna niemand aanwezig is. Dat ligt bij mijn werk anders omdat er dingen gemaakt worden. We kregen wel een tompouce van een fatsoenlijke bakker. Die heb ik weggegeven omdat ik net mijn eten op had. Ik weet ook nooit wanneer ik vrij ben, ik neem ook eigenlijk nooit vrij. Ik had me voorgenomen dat wel te gaan doen, maar er valt niet veel te doen nu en dan werk ik liever.
Ik heb een nieuw deel geopend omdat deze vol is.

overig/wat-je-niet-hardop-wil-zeggen-ix ... #p32809934
Natuurlijk kun je ook hier blijven posten om te kijken wanneer het echt niet meer gaat.
In_Tenebris schreef:
27-04-2021 06:23
Je bent wel nuttig bezig ondanks dat in sommige kringen waarschijnlijk betwijfeld wordt.
Daar hebben die kringen dan gelijk in, ik heb niks met nuttig
Mumper schreef:
27-04-2021 07:53
Daar hebben die kringen dan gelijk in, ik heb niks met nuttig


Dat is maar net hoe je nuttig definieert natuurlijk. Ik zou als het echt geen enkel doel had behalve plezier er geen passie voor op kunnen brengen. Ik heb ook de indruk dat jij ambitieus bent. Dat heb je dus met iets wat je zelf zou betitelen als nutteloos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven