Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
Ik was halverwege afgehaakt maar haak nu weer in. Op deze laatste pagina wordt het weer interessant. Kan iemand mij het nummer van die buurman geven? Als die de koelkast van de buren eruit kan bonken wil ik daar wel eens een kopje suiker gaan lenen
quote:Snormel schreef op 05 februari 2011 @ 17:46:

Ik was halverwege afgehaakt maar haak nu weer in. Op deze laatste pagina wordt het weer interessant. Kan iemand mij het nummer van die buurman geven? Als die de koelkast van de buren eruit kan bonken wil ik daar wel eens een kopje suiker gaan lenen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja Hannie! Kom eens vertellen wat je nu gedaan hebt!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat is het stil hier? Zijn we erachter waardoor de koelkast aan de wandel ging?
zou Hannie iets overkomen zijn toen ze bij de buren ging vragen wat ze nou deden op die eetkamertafel of is ze gewoon druk aan het sjoelen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mss is er wel contact geweest met Mrs X, en hebben ze samen een plan gemaakt om de buren uit de weg te ruimen, hmmm
Jammer dat dit topic zo moet eindigen. Had nog wel een leuke cliffhanger verwacht!
Dames, ik ben vrijdagavond vertrokken naar Parijs, ben inmiddels weer terug maar had het gister te drukm kan iemand me ff vertellen wat er was want ik heb helaas geen tijd om alles terug te lezen!
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:02:

Aan allemaal : nou het is niet waar zeg. Precies hetzelfde als gisteren dus he echt helemaal hetzelfde, eerst zachtjes bonken en dan heel hard en hopsakadee mijn koelkast scheef nou zeg. En wat moet ik nou doen dan? Ik kan toch niet zomaar bij de buren aanbellen van zeg luister hoor eens ik heb zo een beetje last van jullie gedoetje in de middag zeg maar? Dat kan ik toch niet zo zeggen zeg!aha
Mooi tijdsverdrijf zo op een rustige werkdag, intrigerend topic..

ben wel benieuwd hoe het afgelopen is met de koelkast en de buren en de eventuele confrontatie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven