Wat laat je achter in 2024?

28-12-2024 17:47 48 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat laat je helaas of gelukkig achter in 2024?
To trapt af

Ik laat sommige mensen achter die me lief waren. Niet dat ze overleden zijn maar we zijn niet meer zo in contact. Ik laat gedrag achter wat me niet meer helpt.

Ik laat het gevoel achter dat ik moet...
Ik ben goed genoeg en ik moet niet meer zoveel ☺️
Hopelijk mijn 30 kg overgewicht :-$
@Kidneybean wat een prestatie! Hoop het ook voor je!
Het gesnaai en de suiker.
Ik ga weer even wat gezonder leven.
@avocadeau

Goed bezig, ik probeer met je mee te doen, is nodig💪☺️
Hopelijk laat ik kanker achter in 2024 🤞🏼 en neem ik niet al teveel zorgen (hierdoor) mee.
famke76 wijzigde dit bericht op 28-12-2024 17:57
1.85% gewijzigd
tsja.....
Mijn lieve ouder laat ik voor het laatst achter in het ouderlijk huis🥲. Begin volgend jaar zal ouder naar een verpleeghuis verhuizen.
@ famke76 Ik hoop met je mee🤗

@ZomerVlinder och dat is een stap om te nemen, sterkte!
Een kies waar ik al maanden last van heb. Ben er nu nog niet zo blij mee. Gezicht is nog dik en blauw.

Mijn auto, die me overal heeft gebracht en nooit kuren had. Wel een heel mooie volgende gekocht.
Een missed abortion en 4 mislukte IVF trajecten. Ik vind het naar om te zeggen, maar 2024 was echt een hel.
Hopelijk in 2025 eindelijk geluk met eiceldonatie.
Mijn ex en het huis. Nieuw jaar, nieuw huis. :)
Ik laat hopelijk mn eeuwige drang naar het willen oplossen van problemen achter.
Ben blijkbaar een goed luisterend oor dus komen veel meer mensen dan me lief is met hun problemen bij mij.
Ik hoop dat ik voor mezelf duidelijk grenzen kan aangeven. En niet meer zoveel wakker lig van de shit van een ander.
Wat een heftige gebeurtenissen komen er voorbij :| :hug: ik hoop echt op al het goeds voor jullie in 2025 :heart:

Ik ga zelf proberen toleranter te zijn. Toen ik laatst dat topic las over tolerantie besefte ik me dat ik helemaal niet zo tolerant ben naar andersdenkenden. Ik kan enorm kwaad worden om/op mensen met andere denkbeelden die in m’n vaarwater komen en dat is energievretend en niet erg constructief.
pinchos schreef:
28-12-2024 18:16
Een missed abortion en 4 mislukte IVF trajecten. Ik vind het naar om te zeggen, maar 2024 was echt een hel.
Hopelijk in 2025 eindelijk geluk met eiceldonatie.
:hug:
Voor iedereen een groene tuin
Hier de meest nare kerstperiode (al waren er ook gezellige momenten)
Voor iedereen een groene tuin
Een stuk eenzaamheid, nu ik veel van het verleden heb verwerkt, me weer heb leren verbinden en familiebanden heb aangehaald.
Vandaag voorzichtig wat vakantieplannen gemaakt met een zus van mijn moeder, zal voor het eerst in een jaar of 30 zijn dat wij weer eens samen op pad gaan.
Wat mooi en betekenisvol allemaal🫶🏼

Ik laat achter:

Nog 10 kg (ben er al 10 kwijt)

En op een belangrijker en dieperliggend niveau:

Opgelegde normen en waarden die in wezen niet van mij zijn
Het forum
Het was echt een onwijs ongelukkig kutjaar, twee broers dood, 1 broer een hartinfarct (die leeft gelukkig nog), mijn kind in de gevangenis en mijn hond die op oudejaarsdag nog even een operatie van 2000 euro moet ondergaan vanwege een gescheurde kruisband en dat is de tweede dit jaar, 2 operaties gehad aan mijn middelvinger door een arbeidsongeval die vinger (rechts en ik ben rechtshandig) wordt nooit meer wat het was, mijn zus die de diagnose dementie kreeg....ik ben er helemaal klaar mee :'(
Kidneybean schreef:
28-12-2024 17:51
Hopelijk mijn 30 kg overgewicht :-$
Yes, ik ook, mijn 25 kg overgewicht!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Mijn OCD controledwang, ik heb er therapie voor gehad. Ik houd nu meer tijd over om leuke dingen te doen.
Nyco schreef:
28-12-2024 20:04
Het was echt een onwijs ongelukkig kutjaar, twee broers dood, 1 broer een hartinfarct (die leeft gelukkig nog), mijn kind in de gevangenis en mijn hond die op oudejaarsdag nog even een operatie van 2000 euro moet ondergaan vanwege een gescheurde kruisband en dat is de tweede dit jaar, 2 operaties gehad aan mijn middelvinger door een arbeidsongeval die vinger (rechts en ik ben rechtshandig) wordt nooit meer wat het was, mijn zus die de diagnose dementie kreeg....ik ben er helemaal klaar mee :'(
Wat heftig! Onwijs veel sterkte voor je en ik gun je alle goeds voor 2025!
Rodepeper schreef:
28-12-2024 20:43
Wat heftig! Onwijs veel sterkte voor je en ik gun je alle goeds voor 2025!

Dankjewel. Ik hou me voor dat het in elk geval niet veel slechter kan.
Nyco schreef:
28-12-2024 20:04
....ik ben er helemaal klaar mee :'(
Wat verschrikkelijk erg allemaal! Dat 2025 maar wat liever voor je is :hug:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven