Overig
alle pijlers
Wat laat je achter in 2024?
zaterdag 28 december 2024 om 17:49
zaterdag 28 december 2024 om 18:42
Ik laat hopelijk mn eeuwige drang naar het willen oplossen van problemen achter.
Ben blijkbaar een goed luisterend oor dus komen veel meer mensen dan me lief is met hun problemen bij mij.
Ik hoop dat ik voor mezelf duidelijk grenzen kan aangeven. En niet meer zoveel wakker lig van de shit van een ander.
Ben blijkbaar een goed luisterend oor dus komen veel meer mensen dan me lief is met hun problemen bij mij.
Ik hoop dat ik voor mezelf duidelijk grenzen kan aangeven. En niet meer zoveel wakker lig van de shit van een ander.
zaterdag 28 december 2024 om 19:32
Wat een heftige gebeurtenissen komen er voorbij ik hoop echt op al het goeds voor jullie in 2025
Ik ga zelf proberen toleranter te zijn. Toen ik laatst dat topic las over tolerantie besefte ik me dat ik helemaal niet zo tolerant ben naar andersdenkenden. Ik kan enorm kwaad worden om/op mensen met andere denkbeelden die in m’n vaarwater komen en dat is energievretend en niet erg constructief.
Ik ga zelf proberen toleranter te zijn. Toen ik laatst dat topic las over tolerantie besefte ik me dat ik helemaal niet zo tolerant ben naar andersdenkenden. Ik kan enorm kwaad worden om/op mensen met andere denkbeelden die in m’n vaarwater komen en dat is energievretend en niet erg constructief.
zaterdag 28 december 2024 om 19:45
zaterdag 28 december 2024 om 20:04
Het was echt een onwijs ongelukkig kutjaar, twee broers dood, 1 broer een hartinfarct (die leeft gelukkig nog), mijn kind in de gevangenis en mijn hond die op oudejaarsdag nog even een operatie van 2000 euro moet ondergaan vanwege een gescheurde kruisband en dat is de tweede dit jaar, 2 operaties gehad aan mijn middelvinger door een arbeidsongeval die vinger (rechts en ik ben rechtshandig) wordt nooit meer wat het was, mijn zus die de diagnose dementie kreeg....ik ben er helemaal klaar mee
zaterdag 28 december 2024 om 20:07
Yes, ik ook, mijn 25 kg overgewicht!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
zaterdag 28 december 2024 om 20:43
Wat heftig! Onwijs veel sterkte voor je en ik gun je alle goeds voor 2025!Nyco schreef: ↑28-12-2024 20:04Het was echt een onwijs ongelukkig kutjaar, twee broers dood, 1 broer een hartinfarct (die leeft gelukkig nog), mijn kind in de gevangenis en mijn hond die op oudejaarsdag nog even een operatie van 2000 euro moet ondergaan vanwege een gescheurde kruisband en dat is de tweede dit jaar, 2 operaties gehad aan mijn middelvinger door een arbeidsongeval die vinger (rechts en ik ben rechtshandig) wordt nooit meer wat het was, mijn zus die de diagnose dementie kreeg....ik ben er helemaal klaar mee
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in