Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Alle reacties Link kopieren
de gedachte aan iemand hier
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Oké, voor de afwisseling dan:

Ik werd blij van de poezen die zo hebben genoten van de zon de hele dag, en ik word blij van het vooruitzicht dat we morgen gaan barbecuen. :D
Alle reacties Link kopieren
Dat ik, na een paar maanden ziek te zijn geweest, weer zover opgeknapt ben dat ik zelf boodschapoen kon doen.
Drackie schreef:
19-04-2018 21:33
Oké, voor de afwisseling dan:

Ik werd blij van de poezen die zo hebben genoten van de zon de hele dag, en ik word blij van het vooruitzicht dat we morgen gaan barbecuen. :D
Woon je toevallig in noord-brabant? :P
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, ik woon in Noord-Holland. Niet helemaal in de buurt. :P
Drackie schreef:
20-04-2018 14:33
Haha nee, ik woon in Noord-Holland. Niet helemaal in de buurt. :P
he jammer. :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gelimiteerde en gesigneerde LP besteld van Pia Douwes! :heart: En morgen Koningsdag! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij een cursus van mijn werk een paar hele leuke nieuwe collega’s ontmoet en afgesproken dat we elkaar blijven opzoeken om van elkaar te leren (héél groot bedrijf).

Vanavond een spannende avond/nacht, en erg blij met de appjes van een lieve vriendin die meeleeft.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nu in bed lig en de baby in mijn buik heel actief is! Voelde haar net voor het eerst ook aan de buitenkant schoppen... En gister een goede twintig weken echo gehad. Extra spannend omdat onze eerste dochter een afwijking heeft. Deze baby is gelukkig helemaal gezond!!!
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes voor Claudia de Breij gescoord! En de zon! Lekker met mijn moeder en zus op het terras gezeten.
Alle reacties Link kopieren
despie schreef:
01-05-2018 23:35
Dat ik nu in bed lig en de baby in mijn buik heel actief is! Voelde haar net voor het eerst ook aan de buitenkant schoppen... En gister een goede twintig weken echo gehad. Extra spannend omdat onze eerste dochter een afwijking heeft. Deze baby is gelukkig helemaal gezond!!!
Gefeliciteerd :cheer2:

Dat thuis alle ramen zijn gewassen vandaag.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Minivakantie op de camping dit weekend, en het wordt zulk heerlijk weer! :cheer2:
Dat ik dit weekend niet hoef te werken met dit prachtige weer :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter die met een smile van oor tot oor terug kwam van haar allereerste bosrit op een paard.
En van het ijsje dat we net samen gegeten hebben in het zonnetje
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt overdreven blij met mijn nieuwe enkelsokjes. De meeste enkelsokjes zakken af bij mij, zitten ze opeens onder mijn voet, maar deze blijven perfect zitten omdat het elastiekje bovenin wat strakker zit.

En kaasfondue vanavond was heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
De langzaam uitdovende vuurkorf na een vrije dag vol zon. Wat een heerlijk dagje.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
De vogeltjes buiten en de zon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven