Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik een tienermeisje in mijn netwerk leren haken. Nu is ze helemaal enthousiast bezig en stuurt updates van hoe het gaat. Met foto's.
Ik zit op dit moment buiten uit de wind in de zon... meer heb ik even niet nodig!
doemijdiemaardan schreef:
13-02-2018 12:48
Ik zit op dit moment buiten uit de wind in de zon... meer heb ik even niet nodig!
Fijne geniet- en oplaadmomenten zijn dat he!

Vorige week heb ik wat bloesemtakken gekocht en die beginnen langzaam in bloei te komen. Elke dag weer iets meer :heart:
Mijn vader. Die vanochtend even op mijn oudste zieke dochter wilde letten terwijl ik de jongste naar de opvang bracht. En die nu mijn auto meeneemt om door de wasstraat te rijden. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dat ik financieel eindelijk weer een klein beetje ademruimte krijg.
doemijdiemaardan schreef:
13-02-2018 12:48
Ik zit op dit moment buiten uit de wind in de zon... meer heb ik even niet nodig!
Heerlijk he! Ik heb vanmiddag ook een flink eind gewandeld, was echt heerlijk. Was echt mijn geluksmomentje van vandaag.
Dit maakte mij blij of dankbaar vandaag:
Even lekker dit topic bijlezen. :)

Mijn vriend die friet ging halen omdat ik me zo rot voel de laatste tijd.

Een rottijd hebben en tegelijk weten dat dit peanuts is vergeleken met de depressies van vroeger.

Mezelf kunnen toestaan lief voor mezelf te zijn.
Snowkitty schreef:
13-02-2018 20:50
Dit maakte mij blij of dankbaar vandaag:
Even lekker dit topic bijlezen. :)

Mijn vriend die friet ging halen omdat ik me zo rot voel de laatste tijd.

Een rottijd hebben en tegelijk weten dat dit peanuts is vergeleken met de depressies van vroeger.

Mezelf kunnen toestaan lief voor mezelf te zijn.
Goed zo! Heel belangrijk :)
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
10-02-2018 13:18
Van de week heb ik een tienermeisje in mijn netwerk leren haken. Nu is ze helemaal enthousiast bezig en stuurt updates van hoe het gaat. Met foto's.
En inmiddels biedt ze aan dingen voor mij te haken.
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
10-02-2018 13:18
Van de week heb ik een tienermeisje in mijn netwerk leren haken. Nu is ze helemaal enthousiast bezig en stuurt updates van hoe het gaat. Met foto's.
En inmiddels biedt ze aan dingen voor mij te haken.
Snowkitty schreef:
13-02-2018 20:50
Mezelf kunnen toestaan lief voor mezelf te zijn.
Mooi Snowkitty :)
Gek hoe moeilijk dat toch is soms hè.
De zon, en de temperatuur!
We hebben ons hotel geboekt voor de zomer. Het ziet er zo mooi en luxe uit. Heb er nu al zo veel zin in. Zit in een supermooie buurt, 2 minuten lopen van het strand. Heb vandaag zo vaak de foto's bekeken :sun:
Alle reacties Link kopieren
De zon, de gouden medaille van Esmee Visser en dat ik mijn kinderen de hele middag en avond zag, in tegenstelling tot de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn wandeling van 10 km in het zonnetje vanmiddag :love:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn taart goed gelukt is, en dat ik eindelijk mijn lidmaatschapsnummer van de FNV heb zodat ik een afspraak kon maken voor de belastingservice (en dat ik voor 1 april terecht kan).
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn klusjes vandaag gelukt zijn! In elk geval de klusjes die ik me had voorgenomen.
Ik heb lekker een dagje gewerkt in de zon, met leuke collega's
Dat ik onverwachts een heel fijn gesprek met mijn vader heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Dat toen ik vanmiddag alleen thuis was een paniek aanval kreeg en ik mezelf eruit wist te praten. Kleine stapjes naar herstel van een depressie.... En een heel klein beetje vertrouwen in de toekomst..
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
17-02-2018 19:25
Dat toen ik vanmiddag alleen thuis was een paniek aanval kreeg en ik mezelf eruit wist te praten. Kleine stapjes naar herstel van een depressie.... En een heel klein beetje vertrouwen in de toekomst..
Wat goed van je!
Kwebbeltje91 schreef:
17-02-2018 19:03
Dat ik onverwachts een heel fijn gesprek met mijn vader heb gehad.
Mooie momenten! :)
.
anoniem_192889 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 19:30
Reden: Dubbel
98.80% gewijzigd
doemijdiemaardan schreef:
17-02-2018 19:28
Mooie momenten! :)

Ja absoluut :)
tanteslankie schreef:
17-02-2018 19:25
Dat toen ik vanmiddag alleen thuis was een paniek aanval kreeg en ik mezelf eruit wist te praten. Kleine stapjes naar herstel van een depressie.... En een heel klein beetje vertrouwen in de toekomst..
Goed gedaan. Het wordt beter :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven