Wat mag wel / Wat mag niet?

22-06-2008 22:13 432 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er wordt hier al de hele dag gediscussieerd over een paar opmerkingen gemaakt na de uitschakeling van Oranje. Betreffende opmerkingen (op het wij houden van Oranje topic) zijn weggehaald na klachten van een of meerdere forummers.

Ik ga ze niet letterlijk herhalen maar het had iets van doen met onze oosterburen en hun bijnaam, voetbal en een verwijzing naar de eeuwige voetbalvelden.

Een opmerking over Russen die teruggestuurd moesten worden naar de Goelagarchipel mocht blijven staan.

Op het Mod topic worden alle aan dit onderwerp gerelateerde posts verwijderd, dus vandaar een vers topic.

Waarom mag de ene opmerking blijven staan en de andere niet?

De reden voor het verwijderen van betreffende posts is (zoals ik het lees) dat de forumemr persoonlijk gekwetst is door die opmerking over de Duitsers. Aangezien ze geen Duitse is snap ik dat niet.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Very Cherry schreef op 23 juni 2008 @ 23:42:

Dat weet jij niet. Misschien ben ik Joram van der Sloot wel Nou jeetje zeg nou vraag je mij al maanden om dit niet te verraden en nu verlul je jezelf..
Ja, ik had al zo'n vermoeden Very Cherry....
Vertel dan nu ook maar waar Nathaly is.
Ik ben eigenlijk Peter R. de Vries, kan jaaaaaren doorgaan met speuren, net een pitt-bull...
quote:minny schreef op 23 juni 2008 @ 23:46:

Ik ben eigenlijk Peter R. de Vries, kan jaaaaaren doorgaan met speuren, net een pitt-bull...

Meen je niet

En ik maar denken dat je stiekem een angel bent
quote:superstar_2 schreef op 23 juni 2008 @ 23:45:

Vertel dan nu ook maar waar Nathaly is. Ssshhht Patrick, dat moet wel ietsjes subtieler he?
quote:superstar_2 schreef op 23 juni 2008 @ 23:47:

[...]

Meen je niet

En ik maar denken dat je stiekem een angel bent Zou je denken...? Misschien ben ik 2 wel...
MINNY IS ANGEL 2 yesssss eindelijk heb ik het geraden..

Het is dat ik buiten het forum natuurlijk geen leven heb want anders was ik er nooit opgekomen.
Nathaly heb ik gedroogd en verwerkt in een joint.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ga je nu wel bannen Suup, dat snap je wel he?
quote:Very Cherry schreef op 23 juni 2008 @ 23:53:

en waar zijn die sportschoenen?

Vertel het maar Peter RRR Minny leest niet meer mee
quote:minny schreef op 23 juni 2008 @ 23:56:

Ik ga je nu wel bannen Suup, dat snap je wel he? Ik wacht de waarschuwingsmail wel af het is niet anders.
Die sportschoenen had Patrick aan, geen hond die daarop lette
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 23 juni 2008 @ 23:53:

Dat is viiiieeees man

Wat een leuk topic trouwens ( heb ik altijd al eens willen zeggen op een gepast moment op een gepast topic )
Ik heb heus wel waarschuwingen gehad, zowel op het forum als via mail. Voor rellen dan, als ik te ver ging.

Op een gegeven moment mocht ik niet meer offtopic en geen oneliners meer plaatsen. Maar dat is geen doen bij mij, dus ik doe dat nog steeds en die regels zijn allang versoepeld, dat geldt niet alleen meer voor mij, dat mag iedereen, want dat was een debiele regel, dat kun je nooit tegenhouden.
Geen bijzonderheden
[quote]superstar_2 schreef op 23 juni 2008 @ 23:30:

Ik heb dan zeker wat gemist want ik heb jou (=Minny) nog nergens als een viswijs zien beledigen en schelden..[/quote]

Beter opletten.
quote:quattro35 schreef op 23 juni 2008 @ 23:59:

Ik heb dan zeker wat gemist want ik heb jou (=Minny) nog nergens als een viswijs zien beledigen en schelden..[/quote]

Beter opletten.Oeps!
Geen bijzonderheden
Jou vragen geen oneliners meer te plaatsen is als mij vragen om niet meer te grijnzen

PeteRrrrr is overal Very Joran/Joran Cherry...dus pas maar op! Zodra ik over 5 jaar de zaak Angel2 heb gekraakt dan kom ik jou weer opjagen, wat ik je brom! Dus blijf forummen, dan heb je altijd een alibi.

Beter opletten.Eh ik bedoelde Yasmijn en geen Minny..

Beter opletten.Ik dan blijkbaar ook, want ik heb mezelf er ook nog nooit op betrapt. Of...zeg je dit in het wilde weg in de hoop dat je wellicht wel gelijk zou kunnen hebben? Helaas...wederom niet, maar dat ben je wel gewend he?
quote:superstar_2 schreef op 24 juni 2008 @ 00:04:

[...]

Eh ik bedoelde Yasmijn en geen Minny..Ooo, dank joe!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 24 juni 2008 @ 00:07:

[...]

Ooo, dank joe!Wat ik jou zie posten op het forum vind ik geen waarschuwing en zeker geen ban waard maar mischien moet ik mijn leven buiten het forum eens opgeven dan zie ik mischien meer.
Whahaha Quatro is zeker niet pitbull Rrrrrrrr de vries. Wat een wanstaltig speurwerk
quote:superstar_2 schreef op 24 juni 2008 @ 00:04:

[...]

Eh ik bedoelde Yasmijn en geen Minny..

Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik vele malen over de schreef ben gegaan. En dat zal nog wel vaker voorkomen.

Ik meen gewoon wat ik schrijf. Zo af en toe zit ik fout en dat geef ik dan ook toe, dat dan weer wel
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven