Wat moet ik nu doen
zaterdag 6 april 2013 om 13:17
Ik ga vanavond naar een verjaardag in Groningen, dat is ongeveer 2 uur met de trein reizen. Maar ik moet werken, en de eerste trein die ik kan nemen is al te laat volgens de jarige. Dan is ze namelijk al in de club (ze moet daar aanwezig zijn, club is namelijk door haar afgehuurd). Niemand kan of wil ons verder daar ophalen. Ik heb de neiging om het af te zeggen, maar aan de andere kant: ze is wel naar mijn verjaardag geweest. Ik voel me nu al schuldig. Wat moet ik nu doen?
Some flies are too awesome for the wall
zaterdag 6 april 2013 om 13:28
Tja, als de jarige niet kan regelen dat jullie er komen (ook bijv niet bij vrienden navragen of ze jou afhalen), zit er niet echt iets anders op, toch? Ze kan moeilijk van je verwachten dat je je werk afzegt. Ik zou tabby's oplossing volgen. Ik neem ten minste aan dat je zelf niet over een auto kunt beschikken (lenen?)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zaterdag 6 april 2013 om 13:30
zaterdag 6 april 2013 om 13:33
Geen auto, geen lokatie. Ik wist al dat ik moest werken, had het probleem voorgelegd en elke keer zei ze: komen we wel uit joh, geen zorgen. En nu kreeg ik een wap wanneer ik er kon zijn. Ik geef tijd door, en nu is het (nog steeds) te laat. Mijn pauze is voorbij, ik reageer later weer
Some flies are too awesome for the wall
zaterdag 6 april 2013 om 13:57
quote:Naara schreef op 06 april 2013 @ 13:48:
Wat ik niet zo snap is dat je daar nu pas mee komt. Dat weet je dan toch al sinds de afspraak staat? Of in geval van roosterwijziging een week ofzo? En dan moet je per se vandaag overdag (in werktijd?????) die vraag op een forum dumpen?Vriendelijkheidjes als ontbijt gehad?
Wat ik niet zo snap is dat je daar nu pas mee komt. Dat weet je dan toch al sinds de afspraak staat? Of in geval van roosterwijziging een week ofzo? En dan moet je per se vandaag overdag (in werktijd?????) die vraag op een forum dumpen?Vriendelijkheidjes als ontbijt gehad?
zaterdag 6 april 2013 om 14:09
quote:femselien schreef op 06 april 2013 @ 13:33:
Geen auto, geen lokatie. Ik wist al dat ik moest werken, had het probleem voorgelegd en elke keer zei ze: komen we wel uit joh, geen zorgen. En nu kreeg ik een wap wanneer ik er kon zijn. Ik geef tijd door, en nu is het (nog steeds) te laat. Mijn pauze is voorbij, ik reageer later weerHoe heet de club waar je moet zijn? Bijna allemaal zitten ze namelijk in het centrum van Groningen. Dat is op kruipafstand van het station. Desnoods huur je een OV-fiets.
Geen auto, geen lokatie. Ik wist al dat ik moest werken, had het probleem voorgelegd en elke keer zei ze: komen we wel uit joh, geen zorgen. En nu kreeg ik een wap wanneer ik er kon zijn. Ik geef tijd door, en nu is het (nog steeds) te laat. Mijn pauze is voorbij, ik reageer later weerHoe heet de club waar je moet zijn? Bijna allemaal zitten ze namelijk in het centrum van Groningen. Dat is op kruipafstand van het station. Desnoods huur je een OV-fiets.
zaterdag 6 april 2013 om 14:26
Als je zin hebt om te gaan dan ga je. App je je vriendin en vraag je om de locatie. Hophop , na je werk in de trein, spulletjes drop je wel ergens op het feest. Bus/Taxi naar de locatie. Zo moeilijk is het allemaal niet, behalve als je er zelf alvast een drama van gaat maken.
Maar het klinkt alsof je niet zoveel zin hebt om moeite te doen, in dat geval zeg ik ga lekker niet. En dan niet met smoesjes komen, maar gewoon tegen je vriendin zeggen, sorry, ik heb geen zin om zo lang te reizen.
Maar het klinkt alsof je niet zoveel zin hebt om moeite te doen, in dat geval zeg ik ga lekker niet. En dan niet met smoesjes komen, maar gewoon tegen je vriendin zeggen, sorry, ik heb geen zin om zo lang te reizen.