Wat was je beste aankoop van 2011?
zaterdag 31 december 2011 om 11:45
zaterdag 31 december 2011 om 11:50
quote:a_nick_is_crini schreef op 31 december 2011 @ 11:45:
Officieel moet ik nu zeggen: onze nieuwe ketel die we begin dit jaar hebben laten installeren, want die heeft ons veel geld bespaard.
Maar persoonlijk is mijn beste aankoop deze:
[afbeelding]
Hij blijft prachtig!!!! Als ik zelf niet zo;n blauwe jas al had gehad, had ik hem ook willen hebben!!!
Mijn beste aankoop; onze bakfiets!!! heerlijk.
En dat we een nieuwe auto hebben is ook superfijn, maar daar rij ik niet in.
En verder alle kleertjes, prulletjes enz voor mijn derde versbakken zoon die op 20-11-2011 is geboren.
Officieel moet ik nu zeggen: onze nieuwe ketel die we begin dit jaar hebben laten installeren, want die heeft ons veel geld bespaard.
Maar persoonlijk is mijn beste aankoop deze:
[afbeelding]
Hij blijft prachtig!!!! Als ik zelf niet zo;n blauwe jas al had gehad, had ik hem ook willen hebben!!!
Mijn beste aankoop; onze bakfiets!!! heerlijk.
En dat we een nieuwe auto hebben is ook superfijn, maar daar rij ik niet in.
En verder alle kleertjes, prulletjes enz voor mijn derde versbakken zoon die op 20-11-2011 is geboren.
zaterdag 31 december 2011 om 11:50
Een nieuw bed! Ons oude bed was na nog geen vijf jaar helemaal doorgezakt en versleten (slechte kwaliteit, dat Swiss Sense, grrr!), dus we hadden allebei regelmatig last van rugpijn. Dit jaar hebben we dus twee nieuwe boxsprings, twee nieuwe pocketveringmatrassen en een nieuwe topper gekocht. En echt, we slapen als rozen, en hebben sindsdien geen enkele keer meer last van onze ruggen gehad!
(Vooral met die topper zijn we heel blij: geen gleuf meer tussen de matrassen, dus we kunnen nòg lekkerder lepelen!)
(Vooral met die topper zijn we heel blij: geen gleuf meer tussen de matrassen, dus we kunnen nòg lekkerder lepelen!)
zaterdag 31 december 2011 om 11:52
zaterdag 31 december 2011 om 12:12
Begin dit jaar toen het zo ontzettend koud was en er veel sneeuw lag heb ik een fantastische winterjas gekocht. Heb er nu alleen niks meer aan, het is niet koud! Maar dat vind ik niet erg
Verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb niet iets speciaals of bijzonders gekocht dit jaar denk ik. Van vorig jaar weet ik het nog wel: mijn beste uitgave was toen voor ooglaseren. Wat ben ik daar blij mee!
Verder weet ik het eigenlijk niet. Ik heb niet iets speciaals of bijzonders gekocht dit jaar denk ik. Van vorig jaar weet ik het nog wel: mijn beste uitgave was toen voor ooglaseren. Wat ben ik daar blij mee!