Wat was je eerste aanschaf van 2016?

01-01-2016 09:00 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al lekker online geshopt vanochtend en mijn eerste aankoop dit jaar zijn sokken

Shoot first, ask questions later!
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 januari 2016 @ 09:53:

[...]

Die hebben wij ook! Was tijdje terug ook in de aanbieding! Ik let er normaal ook niet zo op, net als NYC, maar dit was echt een goede aanbieding! Hoeveel tabletten zitten daar in?
quote:vivapimpelmees schreef op 01 januari 2016 @ 11:15:

[...]

Ik heb gelukkig altijd teveel. En dan hou ik altijd over. Nu was het gewoon allemaal op.

Maar ik baal er flink van hoor.Kan me voorstellen. Kwam de lucht je tegemoet? Heb je de schaal bewaard?
quote:-Suze- schreef op 01 januari 2016 @ 11:21:

[...]

Hoeveel tabletten zitten daar in?328

https://www.kruidvat.nl/f ... aatwastabletten/p/3471798
Heb mijn badkamer voor 90% betaald. Was ff slikken toen ik daarna saldo spaarrekening zag
quote:winkelfanaat schreef op 01 januari 2016 @ 11:26:

[...]

Kan me voorstellen. Kwam de lucht je tegemoet? Heb je de schaal bewaard?

Er waren 2 schalen. 1 met kip,biefstuk en varkenshaas. Ander met hamburger, slavink en tartaar. Schaal 1 was prima maar de eerste hap van mijn tartaartje was twijfelachtig. Toen een uitgebreide snuffelsessie en bekijken onder goed licht. En alles was duidelijk verkleurd en rook ranzig. Foto gemaakt, alles weggegooid.

Maar dat komt wel goed hoor. Woon in een klein dorpje en ken de slager al jaren. Maar het viel zo ontzettend tegen.

Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.
quote:vivapimpelmees schreef op 01 januari 2016 @ 11:33:

[...]

Er waren 2 schalen. 1 met kip,biefstuk en varkenshaas. Ander met hamburger, slavink en tartaar. Schaal 1 was prima maar de eerste hap van mijn tartaartje was twijfelachtig. Toen een uitgebreide snuffelsessie en bekijken onder goed licht. En alles was duidelijk verkleurd en rook ranzig. Foto gemaakt, alles weggegooid.

Maar dat komt wel goed hoor. Woon in een klein dorpje en ken de slager al jaren. Maar het viel zo ontzettend tegen.

Had gelukkig extra gehakt, groente, aardappeltjes en veeeeel stokbrood. En pannenkoeken.Wat balen zeg! De slager is ook niet heel goedkoop en dan verwacht je toch wel goed vlees eigenlijk. Wel 1 gelukje, het lekkerste vlees lag op schaal 1
quote:winkelfanaat schreef op 01 januari 2016 @ 11:14:

Nog niks, ik heb wel mijn laatste aanschaf gedaan bij het kruidvat inclusief het aller aller allerlaatste gratis draagtasje Zijn er winkels open dan vandaag?

7 maanden bezig met afvallen, meer dan 20 kilo kwijt en dit boek is een super aanvulling op mijn huidige (gezondere) eetpatroon. Net besteld!
Wat zijn jullie allemaal al actief met online shoppen. Ik ben nog niet eens echt wakker, geloof ik.

Mijn eerste aankoop wordt iets met mijn fashioncheque die morgen vervalt. Straks maar eens uitzoeken waar je dat ding online kunt besteden.
Ik denk dat ons eerste geld die we in 2016 uit gaan geven morgen naar de Chinees gaat. Wij hebben morgen nieuwjaarsborrel van de voetbalvereniging en daarna ga ik niet meer koken.
Een dressoir voor op onze slaapkamer, via marktplaats. Gisteren bekeken en hij wordt vandaag bezorgt en betaald. Dus vandaag gekocht
Morgen start hier de solden en ben ik dus in de winkels te vinden.

Kan wel wat nieuwe kleding gebruiken.

Vandaag ben ik niet van plan iets te kopen.
Net een mooie jas voor mijn dochter online gekocht
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 januari 2016 @ 11:55:

[...]

Zijn er winkels open dan vandaag?Ze heeft het over de laatste aanschaf, van vorig jaar dus. Ook gezien het laatste gratis tasje.
quote:TinkerBell34 schreef op 01 januari 2016 @ 12:01:

Morgen start hier de solden en ben ik dus in de winkels te vinden.

Kan wel wat nieuwe kleding gebruiken.

Vandaag ben ik niet van plan iets te kopen.

België zeker?

Ik ga vrijdag shoppen in Wijnegem, eens even kijken of die solden wat is daar!
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 januari 2016 @ 12:43:

[...]

België zeker?

Oh echt wel dat die solden daar wat is! :-) Als Nederlandse in België vind ik die vaste soldenperiode echt een uitvinding. Gebrek aan oliebollen is dan weer minder :-)

On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!
quote:newsflash schreef op 01 januari 2016 @ 12:50:

[...]

Oh echt wel dat die solden daar wat is! :-) Als Nederlandse in België vind ik die vaste soldenperiode echt een uitvinding. Gebrek aan oliebollen is dan weer minder :-)

On-topic: 2 witte wijn en 1 cola!Fijn! Ik rij er zo'n 2 keer per jaar heen, maar ben nog nooit met de solden geweest. Nu speciaal vrij genomen ervoor hopelijk gaan we goed slagen en het is sowieso altijd een heel gezellige dag met mijn beste vriendin. Zijn ook echt de hele dag onder de pannen, daarom gaan we ook op vrijdag. Zijn ze lang open. Lekker lunchen en dineren daar, nu al zin in
Twee Unox mutsen, deze kregen we bij de betaling van de nieuwjaarsduik.
De eerste betaling is trouwens een openstaande bol.com factuur geweest maar dat ging nog om kerstkadootjes dus eigenlijk horen die nog bij 2015.
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 januari 2016 @ 12:43:

[...]

België zeker? ,

Idd België

Deze keer valt de eerste dag op een zaterdag maar als het midden in de week valt neem ik meestal een dagje vrij.

Je moet wel tegen de drukte kunnen als je de eerste dag wil gaan want in sommige winkels is het stormloop.

Volgende week vrijdag is denk ik de echte drukte wel al voorbij.
Mijn eerste aankoop van 2016 zijn twee vintage hanglampen voor in mijn nieuwe huis.

Wit staal met glas. Bol.com had ze in de aanbieding. Ik ben blij!
Babykleding besteld bij babydump.

Twee boxpakjes, een vestje en een shirtje.
Mijn eerste aankoop was een tank benzine. Mijn volgende zal waarschijnlijk bij de Mac, de chinees of een ander afhaaleten-tentje zijn. Na een korte nacht en drukke dag met veel geren en gevlieg naar verschillende familieleden voor nieuwjaarsvisite ga ik echt niet meer koken.
Boodschappen:

- broodjes

- tempeh

- broodbeleg

- Indonesisch 'stoofvlees' van de vegetarische slager

- bananen

Morgen waarschijnlijk 2 nieuwe banden, ik had vanmorgen een lekke band... En afhankelijk van of de garage zegt dat ze binnenkort toch vervangen moeten worden laat ik dus misschien maar 2 nieuwe onder zetten
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Ik zit nu in Gent en we wilden morgen in wat winkels gluren. Door dat solden krijg ik een soort Amerikaanse black friday idee. Voor de mensen die het kennen: wat is het precies en hoe erg is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven