Wat zijn deze metalen pinnen in de douche?

14-08-2024 22:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Door een ander 'wat is dit' topic bedacht ik dat ik ook nog een foto met onbekend voorwerp had.
Deze pinnen/haken hingen in de douche van een hotel in de Dolomieten. Ze zijn ongeveer 30cm lang en kunnen niet los (of ik wist niet hoe). Het is ook een wintersporthotel dus kan het iets met skieen te maken hebben?

Afbeelding
Volgens mij zorgen die grijze haken dat de stangetjes op hun plek blijven. Dus je wipt het stangetje naar boven/voren en dan haakt dat grijze haakje in de opening erboven?
Lijkt me ook een droogrek maar ik vraag me af of dat wel stevig is. Maar het lijkt wel steviger dan de waslijn die je soms hebt in de badkamer van hotels.
Als ik in het Italiaans Google op 'oud droogrek muur' krijg ik allemaal van dit soort constructies, maar dan in hout. Het lijkt een soort 'modernere' uitvoering daarvan.

https://www.google.com/search?q=+antico ... s-wiz-serp
Ja, droogrekje. Daarom waaieren die gaten ook uit. Anders zouden alle inmiddels missende stangen te dicht op elkaar zitten.
Plenty schreef:
14-08-2024 22:52
Waarom bel je het hotel niet?
Ja dan heeft die receptionist ook een leuk verhaal voor thuis. 'Wat ik nou meemaak, ik werd gebeld uit Nederland met een vaag verhaal over metalen pinnen in de badkamer.'
LOL
offtopic, maar wat een leuke kleur tegels :hyper:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven