We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
zaterdag 2 juni 2007 om 18:53
quote:
quote: sunlight reageerde
oooowwwwwww....en Yoyo was weer eigenwijs en wilde met de boot naar ons toe!!!:o
Hoop niet dat haar boot de verkeerde kant op is gegaan, en dat ze gewoon veilig met de boot aankomt
Met de boot?
Ik heb toch dombo en mijn pilootje mee?
Trouwens ik zit al in limbúrg, daar gaan we echt niet heen op vakantie hoor!
OOOOH dat was ik vergeten! Je hebt op t laatste moment inderdaad Leo genomen. (haha leuke woordspeling zie ik nu en ik haal m dus ook neit weg haahah)
Ik was ff bang dat je op de verkeerde boot zat.....
Mleen ik zou wraps maken.....krijg er honger van, en ik heb toch echt net een pizza in mn mik.(met komkommersalade heur, dus de vitamientjes heb ik binnen), zoon zit weer in een ik wil niet eten fase, en dan eten we zo om de dag pizza met salade voor een week, want dat schuift ie zo naar binnen.En dan is t weer over, en eet ie weer gewoon mee.
quote: sunlight reageerde
oooowwwwwww....en Yoyo was weer eigenwijs en wilde met de boot naar ons toe!!!:o
Hoop niet dat haar boot de verkeerde kant op is gegaan, en dat ze gewoon veilig met de boot aankomt
Met de boot?
Ik heb toch dombo en mijn pilootje mee?
Trouwens ik zit al in limbúrg, daar gaan we echt niet heen op vakantie hoor!
OOOOH dat was ik vergeten! Je hebt op t laatste moment inderdaad Leo genomen. (haha leuke woordspeling zie ik nu en ik haal m dus ook neit weg haahah)
Ik was ff bang dat je op de verkeerde boot zat.....
Mleen ik zou wraps maken.....krijg er honger van, en ik heb toch echt net een pizza in mn mik.(met komkommersalade heur, dus de vitamientjes heb ik binnen), zoon zit weer in een ik wil niet eten fase, en dan eten we zo om de dag pizza met salade voor een week, want dat schuift ie zo naar binnen.En dan is t weer over, en eet ie weer gewoon mee.
zaterdag 2 juni 2007 om 18:59
Haha, en mama vindt het stiekem ook helemaal niet erg om pizza te eten ;)
Zoon wordt later vast en zeker pizzabezorger!
Hier is het spagettini met pesto geworden. Inderdaad, de pesto van de Xenos! Vet handig!
Roereitje erbij, spekjes bakken met peper, knoflook en ui en klaar is kees, heerlijk!
Eet smakelijk!
Hier is het spagettini met pesto geworden. Inderdaad, de pesto van de Xenos! Vet handig!

Roereitje erbij, spekjes bakken met peper, knoflook en ui en klaar is kees, heerlijk!
Eet smakelijk!
zaterdag 2 juni 2007 om 19:10
quote:
Eet smakelijk!
Eet je dat roerei erbij of dr in?

Eet smakelijk!
Eet je dat roerei erbij of dr in?
zaterdag 2 juni 2007 om 19:17
zaterdag 2 juni 2007 om 19:18
quote:
Oja,, ik heb een goed sociaal leven, soms zelfs te druk, leuke baan en zie er goed uit. Maar die man...tja
Ik heb het gevonden!! DE voorwaarden voor een relatie!
Ik gok dat mijn sociale leven niet goed genoeg is en/of dat ik er niet goed genoeg uit zie... Anders had ik natuurlijk ook wel een relatie moeten hebben
Lucky you Sun, jij voldoet wél aan de voorwaarden
Oja,, ik heb een goed sociaal leven, soms zelfs te druk, leuke baan en zie er goed uit. Maar die man...tja
Ik heb het gevonden!! DE voorwaarden voor een relatie!

Ik gok dat mijn sociale leven niet goed genoeg is en/of dat ik er niet goed genoeg uit zie... Anders had ik natuurlijk ook wel een relatie moeten hebben

Lucky you Sun, jij voldoet wél aan de voorwaarden

zaterdag 2 juni 2007 om 19:24
Het is zelfverzonnen, maar ik eet dat wel vaker, ei met pasta :)
Vroeger ooit spagetti gegeten bij een vriendinnetje, en haar moeder had er een eitje bij gebakken. Heerlijk!
Wat ik vandaag heb gedaan:
Spagettini gekookt. Pesto gemaakt uit potje van de Xenos. Pesto uiteindelijk door de pasta gedaan.
Roerei gemaakt (van 1 ei), deze even in een schaaltje.
In dezelfde pan spekjes gebakken; peper, knoflook en ui erbij.
Pasta-pesto op een bord, spekjesmengsel eroverheen en roerei eroverheen. En nog een beetje geraspte kaas dat ik nog in de koelkast had liggen.
En dat was voor 1 persoon. Had trouwens een half bakje spekjes.
Gisteren heb ik ook al zo'n heerlijke pasta gegeten in een restaurantje. Dus ik had zin om nu weer zo'n 'plain' pasta te maken.
Heb ook nog ergens een ander recept met pasta, paprikapoeder, hamreepjes, champignons en een beetje slagroom-room.
Simpel maar héél lekker
Vroeger ooit spagetti gegeten bij een vriendinnetje, en haar moeder had er een eitje bij gebakken. Heerlijk!
Spagettini gekookt. Pesto gemaakt uit potje van de Xenos. Pesto uiteindelijk door de pasta gedaan.
Pasta-pesto op een bord, spekjesmengsel eroverheen en roerei eroverheen. En nog een beetje geraspte kaas dat ik nog in de koelkast had liggen.
Gisteren heb ik ook al zo'n heerlijke pasta gegeten in een restaurantje. Dus ik had zin om nu weer zo'n 'plain' pasta te maken.
Heb ook nog ergens een ander recept met pasta, paprikapoeder, hamreepjes, champignons en een beetje slagroom-room.
Simpel maar héél lekker

zaterdag 2 juni 2007 om 19:30
quote:
Simpel maar héél lekker
Thnx. Ik wil t wel proberen morgen, ben nieuwsgierig hihi. Even kijken of man het ziet zitten, roerei met pasta. Anders krijgt ie een eigen bakkie met pasta carbonara, en maak ik t voor mij en zoon.
Simpel maar héél lekker

Thnx. Ik wil t wel proberen morgen, ben nieuwsgierig hihi. Even kijken of man het ziet zitten, roerei met pasta. Anders krijgt ie een eigen bakkie met pasta carbonara, en maak ik t voor mij en zoon.
zaterdag 2 juni 2007 om 19:34
zaterdag 2 juni 2007 om 20:48
Kinderen de tuin uit gejaagd. Met een beetje humor kom je ver, blijkt tot mijn stomme verbazing. Daarna een kinderserie bekeken en jochies naar hun bed gemieterd.
We hebben hier een restje spagettini door de macaroni gemikt. De kinderen trappen er niet meer in, in die spagettini, ze willen spagetti, van die lange.
Oef.
We hebben hier een restje spagettini door de macaroni gemikt. De kinderen trappen er niet meer in, in die spagettini, ze willen spagetti, van die lange.
Oef.
zaterdag 2 juni 2007 om 20:50
zaterdag 2 juni 2007 om 20:56
quote:
Spagetti moet je toch ook in kleinere stukjes snijden om het een beetje te kunnen eten? Kan mij niet voorstellen dat die kleintjes een rolletje van spagetti kunnen maken.
Ik kan dat ook niet, Ik ben er zo eentje die een chef in een itialiaans restaurant bijna wegkijkt...ik snij mijn spaghetti echt helemaal fijn....
Spagetti moet je toch ook in kleinere stukjes snijden om het een beetje te kunnen eten? Kan mij niet voorstellen dat die kleintjes een rolletje van spagetti kunnen maken.
Ik kan dat ook niet, Ik ben er zo eentje die een chef in een itialiaans restaurant bijna wegkijkt...ik snij mijn spaghetti echt helemaal fijn....
zaterdag 2 juni 2007 om 21:02
Ff vraagje: ik moet voor zoon een nieuw bed. Nou wil ie natuurlijk een autobed. Want dat vond pap leuk, dus papa ging hem fijn vertellen dat je ook auto's als bed had...
. Nou hebben ze die autobedden overal, maar daar betaal je 350 euro voor.
Nou heb ik er een op marktplaats, maar ze wil er 175 euro voor hebben. Ik vind t nog wel veel voor een bed van ruim anderhalf jaar oud, en waarvan ik t matras weggooi, want een tweedehands matras wil ik niet...
Wat denken jullie?

Nou heb ik er een op marktplaats, maar ze wil er 175 euro voor hebben. Ik vind t nog wel veel voor een bed van ruim anderhalf jaar oud, en waarvan ik t matras weggooi, want een tweedehands matras wil ik niet...
Wat denken jullie?
zaterdag 2 juni 2007 om 21:06
quote:
Ff vraagje: ik moet voor zoon een nieuw bed. Nou wil ie natuurlijk een autobed. Want dat vond pap leuk, dus papa ging hem fijn vertellen dat je ook auto's als bed had...
. Nou hebben ze die autobedden overal, maar daar betaal je 350 euro voor.
Wat denken jullie?
zou idd effe verder zoeken, vind t ook wel erg duur, dr zijn toch wel meer van dat soort websites?

Wat denken jullie?
zou idd effe verder zoeken, vind t ook wel erg duur, dr zijn toch wel meer van dat soort websites?
zaterdag 2 juni 2007 om 21:07
zaterdag 2 juni 2007 om 21:08
Bij ikea en leenbakker heb ik al gekeken, niks.
Maar ik vertrouw die biedingen bij MP nooit. Ineens schiet een bod naar boven van 70 naar 150 euro, ik vertrouw dat niet.Ik geloof dat mensen gewoon een emailadres aanmaken en op hujn eigen waar gaan bieden om de prijs op te drijven.
Er is een man die heeft al 200 euro voor dat bed geboden!
Je hebt gelijk, ik ga t niet doen. Ik vind t echt waanzin voor een tweedehands bed!
Maar ik vertrouw die biedingen bij MP nooit. Ineens schiet een bod naar boven van 70 naar 150 euro, ik vertrouw dat niet.Ik geloof dat mensen gewoon een emailadres aanmaken en op hujn eigen waar gaan bieden om de prijs op te drijven.
Er is een man die heeft al 200 euro voor dat bed geboden!
Je hebt gelijk, ik ga t niet doen. Ik vind t echt waanzin voor een tweedehands bed!