We gaan NIET naar Afrika

31-05-2007 10:31 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
quote:Misschien kun je tot die tijd even een palmtak uit een van die bomen hier grissen en even naast meneer gaan staan waaieren terwijl hij het gips een beetje wegbuigt. :PJa zeg,heb jij een kokosnoot op je kop gekregen?;)

Ik loop al de hele dag achter hem aan.Sokken aantrekken,schoenen aan,t-shirt aan,t-shirt uit,brood snijden,vlees snijden,fles opendraaien,fles dichtdraaien,enz,enz.:DZal ik ook nog eens met een palmtak gaan lopen wapperen...
Even kijken of we nog een negert in de aanbieding hebben .........
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pssst,Kjong,zal ik je een geheim verklappen?Je BENT al in Afrika,want je bent bij ons,de niet-groep;)

Maar hoe ben jij hier gekomen?Vliegtuig,boot,zwemmend,olifant?Nou?
Misschien kan ie zn zusje even bellen dat ze opschiet, omdat mama weigert hem te helpen 

Kjong, we zitten stiekem op de seychellen,..ssstttt...we zijn van de verwende soort, we waren wel op safari vanmiddag maar zijn m snel weer naar ons eiland gepeerd...
MV,was je de buurman vergeten dan?

Ik had 'm toch echt in de aanbieding gegooid....;)
ieuuuwww wat een englel. Snap dattie in de aanbieding is, daar komen ze anders nooit vanaf zonder 35% sticker!
Okee,okee Sun,ik snap het.Ontaarde moeder die ik ben:$

Ik help hem wel hoor.Kom maar op met die palmtak,ik wapper wel.

Neem ik er wel een drankje bij hoor.Jullie ook één?Pak maar.

Ik neem zelf een biertje

(Ik ben hier haske illegaal gekomen. Zonder toeristenvisum namelijk. Zou ik wel wat te drinken kunnen krijgen? Of is 'men' ook Niet-Menselijk?)
Hij had geen sticker,hij was gratis.Heb 'm gespaard met airmiles.Doe jij dat nooit dan?Maar hij valt een beetje tegen,dus mag iemand anders hem hebben.;)

Voor wie is die negert eigenlijk?

Kijk,deze loopt niet weg tenminste

Ik heb zin om te gaan slempen. Zit aan de rose. Geen landen meer aandoen waar je geen alcohol kan krijgen, Dubai doen we niet aan. Kjong, neem er een. Proost.
We zijn hierheen verhuisd omdat waar we eerst zaten (god mag weten waar dat ook alweer was)er geen aclohol geschonken werd.:(

Dus drank zat hier.:)
Voor Kjong of misschien Mamzie, Yasmijn, ik pas iig.
Alclohol,wasdat nou weer?:?

Bedoel natuurlijk alcohol.Heb volgens mij al genoeg gehad:$
Kjong hier is je bandje.

Zoals ik al zei we zijn van de verwend.

Dr komt zo een obert en dan kan je bestellen.
Illegaal ............. zijn alle angels hier weg?
Daar is de ober al

Doe mij ook eens zo'n vlooienband,anders kan ik dadelijk alles gaan dokken;)
(Ah. Een bandje. Dat is weer eens wat anders dan kraaltjes.

Kan er ook worden bevallen hier? Anders wordt het zo eenzaam en allenig.

En zo ja, kan ik dan gelijk een infuus met alclohol bestellen voor tijden de weeen?)
Hoe vinden jullie mijn nieuwe bikini?

Viel nog niet mee om hem te maken hoor.Zo'n kokosnoot is hard!

Hier Kjong,voor de zekerheid een verblijfsvergunning.We zouden niet willen dat je van het eiland geschopt werd;)

Alcohol als natuurlijke pijnstiller, moet kunnen. Zeker hier.
Tijdens zwangerschap wordt en niet gezopen. Degene die dat tocxh doet wordt ogenblikkelijk teruggebracht naar Zanzibar(daar zonder alcohol want islamitisch)

Dussss......:

Sorry mn banana colada wordt warm, ga ff naar mn eigen drank nu
trouwens hier hebben ze heel andere pijnstilling, maak je maar niet druk heeeuuurrr:
Uh,bevallen doen ze hier in het open veld geloof ik.Gewoon even hurken en klaar!;)

Infuusje kunnen we wel voor zorgen hoor.

Had er toevallig 1 in mijn koffer:)

Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.
quote:

Uh,bevallen doen ze hier in het open veld geloof ik.Gewoon even hurken en klaar!;)

Infuusje kunnen we wel voor zorgen hoor.

Had er toevallig 1 in mijn koffer:)

Zo,die staat al klaar.Hoe lang duurt het nog voor je gaat bevallen?Want tegen die tijd zitten we waarschijnlijk al in Rusland.Dat is namelijk het volgende reisdoel.Wel wodka in het infuusje doen he!!!!
Oh ja, das wel een goeie GB, want in Rusland heb je van die klinieken waar ze meteen voor 100 euro extra een tummy-tuck doen. Als je een beetje hersteld bent dan zitten we weer in de zon en kan je fijn meteen weer in bikini.
GB ik heb de allermooiste plaatjes bij elkaar gezocht van het treinbed. En die zet ik als screensaver voor als Sunman thuiskomt. Verder probeer ik m heus niet te beinvloeden en mag hij zeggen wat we doen.

(en dan beslis ik morgen of hij zijn zin krijgt hahahahhaah)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven