We gaan NIET naar de Noordpool

07-12-2009 20:53 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.

De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:

en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:

Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
Beterschap, Ploes. Arme jij.
Ik heb ze eerst gebakken, daarna pas belegd. Omdat ze op een bord lagen met een bord eroverheen waren ze nog best wel warm.
Moge ladies,

Beterschap Ploes, oh wat is dat vervelend en pijnlijk blaasontsteking.

Mamzie, klopt wat Ploes zegt, afgekoeld gaat makkelijker/beter.

Ziet er fantastisch uit die pannenkoeken. Was het een succes op school? Erg leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
moggel

veelste vroeg, ik gaat zo weer richting de grens, kijken of ik nog leuke spulletjes kan kopen voor mn nieuwe huis.

fijn weekend allemaal!

p.s. de OP is aangepast
Oh dat zijn leuke dingen Engie, nieuwe spullen kopen. Alleen voor de kerst of moet je nog meer? Veel plezier en succes.
Mogge.

Iedereen die van mij een kerstkaart wil moet zorgen dat ik je adres heb
668, the neighbour of the Beast
goedemorgen,

ik ga zo de kerstboom halen en dan ook nog snel foute spullen bij de action

Vanmiddag werken en dan morgenochtend ook en dan lekker met de bewoners naar de efteling. Vermoeiend maar ik heb er zin an

En dan maandagochtend mijn intakegesprek voor de opleiding. Zal er niet veel zijn dus dit weekend maar dat maak ik maandag wel goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van jou wil ik geen kerstkaart. En ik stuur ze ook niet.

Hier:

Fijne kerstdagen allemaal en de beste wensen voor 2010

Ik van jou ook niet dus dat komt goed uit
Mogguh

Deze pannenkoeken waren de proefversie, voor thuis. Ze zijn allemaal op, dus prima gelukt. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik het regel volgende week want gisteren waren ze wel lekkerder dan vanochtend. Op zich is er gelegenheid, denk ik, om ze dezelfde dag te maken.

Ik heb nog niet eens een kerstboom en ben verbaasd dat er altijd nog wat mensen mijn brievenbus weten te vinden voor kerstkaarten..
Veel plezier dan alvast in de Efteling Kikkertje en succes bij de intake. Voor het geval ik je niet meer voor die tijd spreek.

Nou ziet er goed uit Mamzie die proefversie. Ja dan even proberen het dezelfde dag te maken. Evt. de pannenkoekenmix de avond ervoor maken en in de koelkast zetten.
morguh mamz

zien er lekker uit hoor die pannekoekjes. Wich reminds me, even een ontbijt te maken
Pannenkoekenmix, joh, dat klinkt als uit een pakje. Mijn moeder heeft me echte pannenkoekenmix leren maken. Okee, het gaat uit de losse pols dus de ene keer is het wat eieriger dan de andere, maar wel echt lekkere pannenkoeken.
zelfgemaakte pannenkoeken zijn zoveel lekkerder als die pannenkoekmix pannenkoeken

nu de kerstboom halen
Ik heb nog nooit zelf pannenkoekenbeslag gemaakt. Doe altijd een fles waar je alleen nog melk in hoeft te doen.

Of ik haal *ping*pannekoeken.

Waar hangt Prut eigenlijk uit?
Tis heel simpel. Gooi bloem in een bak. Kiep er flink wat ei bij (4 tot 6 vind ik geen probleem). Hussel dat etwas (gaat niet lukken). Beetje melk erbij en roeren. Steeds melk erbij tot het mengsel zich een beetje zoals een mengsel uit een pak gedraagt. Stel dat je klonters krijgt, dan flikker je wel 30 cent aan bloem en 50 cent aan melk weg en probeer je een tweede ronde. Het geld zit in de eieren, vermoed ik zo. Je weet al snel nadat je het eerste beetje melk erin doet of je klonters krijgt of niet. Dat lukt mij met een pak trouwens ook, klonters.

Maar zelfgemaakt is wel veullll lekkerder.

Ik Moet Nu De Computer Uitzetten..
Wat een fijn nauwkeurig recept!

Ik heb nog wel een pak bloem hier staan, dus ik kan het wel een keer proberen. Laatst had Boro een fijn pannenkoekentaartrecept geplaatst hier.
Goeiemorgen pannenkoekenbakkers.

Gisteren leuk feestje gehad, super afscheid van een collega. Lekker gedanst.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Bloem door een fijne zeef gooien, wil ook nog wel eens klontjes voorkomen.
Het komt allemaal niet zo nauw hoor, pannenkoeken bakken

Zelfs ik kan het!
Hoest met je virussen InfoSjunk?
Ben nog steeds moe (dansen --> buiten adem!) en heb nu al een paar dagen een ontzettend stijve nek. En nog steeds hoesten.

Stop er zo weer een antibioticapilletje in, wat vitaminepillen en ga wat frisse buitenlucht opsnuiven op een kerstmarkt.
Klote is dat. Maar naweeen van iets griepachtigs kan laaang duren natuurlijk. Hoop dat je je snel beter voelt!
Dankje, hoop ik ook!
goedemiddag

zelf pannenkoekenbeslag maken is idd veel lekkerderder

ik doe het andersom dan Mamzie:

eerst ei loskloppen, dan melk erbij en daarna steeds bloem toe voegen totdat je de goeie dikte hebt. Ik heb echt nooit klontjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven