We gaan NIET naar de Noordpool
maandag 7 december 2009 om 20:53
...Nou misschien heel even dan, omdat het bijna kerst is.
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
De Nietjes reizen ditmaal af naar de Noordpool, om een bezoekje te brengen aan deze meneer:
en we slapen gezellig in een mooi ijshotel:
Al 226311 postings in onze oude topics, plus alles wat we hier nog schrijven... dus zoals jullie zien zijn de NIETJES erg fanatiek!
zondag 13 december 2009 om 13:33
quote:Marels schreef op 13 december 2009 @ 10:45:
Waarom MOET jij tot één uur wakker blijven Poes?
scooter werd opgehaald...
quote:pruttel schreef op 13 december 2009 @ 10:35:
Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!!
Gefeliciteerd!
en fijn dat het goed gaat tussen de poezen!!
Verder een goede morguh!!
ik gaat er zo weer vandoor!
Fijne dag allemaal!
Waarom MOET jij tot één uur wakker blijven Poes?
scooter werd opgehaald...
quote:pruttel schreef op 13 december 2009 @ 10:35:
Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!!
Gefeliciteerd!
en fijn dat het goed gaat tussen de poezen!!
Verder een goede morguh!!
ik gaat er zo weer vandoor!
Fijne dag allemaal!
zondag 13 december 2009 om 13:47
quote:infojunk schreef op 13 december 2009 @ 13:09:
Krijgt spontnaan zin in tapas!
Vraagjem, iemand hier nog ideeen voor een vleesfondue? met kerst eten we dat een dag met mn ouders. Ik zou zorgen voor de niet-vlees-dingen, dus brood, rauwkost, sausjes enz. Maar ook groente/fruit voor in de fondue. We doen al gepaneerde champignons, banaan en ananas. Nog andere ideeen?
Sausjes vind ik moeilijk, ik heb een kookboek met een paar honderd soorten sausen dus dan zou ik echt moeten weten waar jullie van houden.
Zelfgemaakte "bolletjes" of breekbrood in een smaakje. Dus of kaas erdoor, olijven, tomatentapenade enz.
Dippers;
Gekaramelliseerde sjalotjes (heb ik 2 recepten van), broccoli,
rosevalaardappeltjes met kruiden, courgette, kerstomaatjes, feta, mini maiskolfjes, mini asperges, olijven, garnalen, gamba's, zeevruchten, visballetjes maken van krab, zalm of andere vis. Enz.
Krijgt spontnaan zin in tapas!
Vraagjem, iemand hier nog ideeen voor een vleesfondue? met kerst eten we dat een dag met mn ouders. Ik zou zorgen voor de niet-vlees-dingen, dus brood, rauwkost, sausjes enz. Maar ook groente/fruit voor in de fondue. We doen al gepaneerde champignons, banaan en ananas. Nog andere ideeen?
Sausjes vind ik moeilijk, ik heb een kookboek met een paar honderd soorten sausen dus dan zou ik echt moeten weten waar jullie van houden.
Zelfgemaakte "bolletjes" of breekbrood in een smaakje. Dus of kaas erdoor, olijven, tomatentapenade enz.
Dippers;
Gekaramelliseerde sjalotjes (heb ik 2 recepten van), broccoli,
rosevalaardappeltjes met kruiden, courgette, kerstomaatjes, feta, mini maiskolfjes, mini asperges, olijven, garnalen, gamba's, zeevruchten, visballetjes maken van krab, zalm of andere vis. Enz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 13 december 2009 om 14:06
Ik ben niet zo van het fruit op banaan en ananas bij fondue. Misschien peer of stoofpeer? Meloen, mango en pitloze witte druiven.
Van groente afgezien wat ik al zei, Rettich, romanesco, peultjes, gemengde paddenstoelen, gegrilde paprika. Zoiets?
Dadels en gedroogde abrikozen is lekker zoet. Of turks fruit waar ook gedroogde appel enzo in zit.
Van groente afgezien wat ik al zei, Rettich, romanesco, peultjes, gemengde paddenstoelen, gegrilde paprika. Zoiets?
Dadels en gedroogde abrikozen is lekker zoet. Of turks fruit waar ook gedroogde appel enzo in zit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 13 december 2009 om 15:53
Ben ik nou gek? Ik snap groenten in een kaasfondue, en groenten die je in een vleesfonduepan stopt kan ik ook nog wel iets mee, maar fruit? Dat lijkt me wel zo ongenadig ranzig. Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je stukken banaan gaat zitten frituren tussen de biefstuk?
668, the neighbour of the Beast
zondag 13 december 2009 om 16:16