Weekdiertjes, alias "mannen" & metoo

11-12-2019 00:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen vertonen tegenwoordig meer gelijkenis met een weekdier. Het stukje is al even oud, maar wij viva vrouwen zijn echt ons heksenboekje te buiten gegaan blijkbaar Ene huilie Taartmans schreef er een hele proza over met bijbehorende plaatjes die ik morgen gelijk allemaal uit ga proberen op de eerste de beste man die ik tegenkom :devil: :whip: . En dan hoop ik dat hij nee zegt, want nee is ja :yes: :nut:

https://www.retecool.com/metoo-fuck-you ... ldus-viva/
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ‘wij Viva-vrouwen’? Het is gewoon overgenomen van de papieren Viva. Die ik zelf ook niet lees vanwege het hoge ‘hihi kijk ons eens stout doen’ gehalte dat rechtstreeks uit eind jaren ‘50 lijkt te zijn gekomen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik klik niet op een linkje naar 'retecool' (godbetert) dus ik kan alleen maar afgaan op de OP. En dan denk ik: godzijdank dat er behalve 'harde' mannen ook (klaarblijkelijk) 'weke' mannen zijn.

Voor elk wat wils.

Hopelijk ook nog allerlei andere soorten mannen, vrouwen, mensen die ergens tussen 'hard' en 'week' in vallen. Of op een andere manier weer anders zijn.

Het zou toch mega-saai zijn, als we allemaal maar in het zelfde stereotype plaatje moesten passen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hij heeft gelijk. Hij reageert op een walgelijk artikel uit het blad. Waar wij forummers gemiddeld genomen niet mee geassocieerd willen worden. Nee is nee, geldt ook voor mannen. Het blad had beter kunnen vertellen dat je het gesprek eens aan moet gaan met elkaar ipv naakt voor hem te gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
11-12-2019 02:24
Hoezo ‘wij Viva-vrouwen’?
Zo omschrijft hij het zelf. Maargoed, ik vond het gewoon een grappig stukje tekst met een hoog klaaggehalte en lollig commentaar bij de foto's. Niets meer niets minder. Verder eens dat de papieren viva is voor op de plee, die lees ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
goh dat dat Retecool nog bestaat, kan me iets herinneren van een viva-invasie daar :cencored:

Maar, eerlijk is eerlijk, hij heeft gewoon gelijk. Als een man zou doen wat in dat viva-artikel wordt geschreven, wordt aan de hoogste boom opgeknoopt en vrouwen zouden dat dan ineens wel mogen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Vriendgedumpt schreef:
11-12-2019 07:52
Zo omschrijft hij het zelf. Maargoed, ik vond het gewoon een grappig stukje tekst met een hoog klaaggehalte en lollig commentaar bij de foto's. Niets meer niets minder. Verder eens dat de papieren viva is voor op de plee, die lees ik ook niet.
vind je echt dat hij klaagt of heeft hij toch ook wel een punt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
die man verdient een standbeeld. natuurlijk om alle idioterie die hij aanhaalt die dus blijkbaar echt in de viva heeft gestaan, maar vooral om de laatste alinea want dat is een waarheid als een koe.
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
11-12-2019 07:57
vind je echt dat hij klaagt of heeft hij toch ook wel een punt?
Natuurlijk heeft hij hartstikke gelijk maar hij schrijft gewoon grappig. Ik moest er in ieder geval wel om lachen, maar misschien was dat niet de bedoeling van zijn stuk. Ik krijg wel zin om die bladblazer eens uit te proberen. Past goed bij deze tijd van het jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven