Weer gaan paardrijden
donderdag 7 januari 2016 om 22:20
Als kind heb ik een aantal jaren paard gereden (tot mijn 14e). Sindsdien nooit meer op een paard gezeten. Ik zit er nu, 17 jaar later, over na te denken om weer paardrijlessen te nemen. Is dit iets wat je, net als fietsen, gemakkelijk oppakt? Ik merk dat ik het in ieder geval een stuk spannender vind. Als kind reed ik op alle pony's en paarden, vond niets eng. Denk dat dit nu heel anders gaat zijn.
Heeft iemand tips voor een gezellige manege in of in de buurt van de stad Groningen waar beginnerslessen voor volwassenen worden aangeboden? Zie het niet zitten om tussen de kinderen en pubers te rijden (die vast veel meer kunnen en durven dan ik)
Heeft iemand tips voor een gezellige manege in of in de buurt van de stad Groningen waar beginnerslessen voor volwassenen worden aangeboden? Zie het niet zitten om tussen de kinderen en pubers te rijden (die vast veel meer kunnen en durven dan ik)
zaterdag 9 januari 2016 om 16:11
zaterdag 9 januari 2016 om 17:49
quote:BWitched schreef op 09 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Ik ben 46 en bij ons op stal rijden nog wel oudere dames dan ik.46? Wat is nou 46? Dat word ik dit jaar en ik heb meerdere paarden onder het zadel, een van 5 en een van 6. Er zijn er bij onze rijvereniging die wel ouder zijn dan ik. Maar je kunt wel doorgaan tot hele hoge leeftijd met paardrijden. Als je maar gezond blijft.
[...]
Ik ben 46 en bij ons op stal rijden nog wel oudere dames dan ik.46? Wat is nou 46? Dat word ik dit jaar en ik heb meerdere paarden onder het zadel, een van 5 en een van 6. Er zijn er bij onze rijvereniging die wel ouder zijn dan ik. Maar je kunt wel doorgaan tot hele hoge leeftijd met paardrijden. Als je maar gezond blijft.