weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Lekker slapen Moontje!
Goed zo Theetje poepelepeetje.
quote:leentjedb schreef op 10 april 2012 @ 22:49:

Goed zo Theetje poepelepeetje.
@Moon: Slaap lekker.

Ik eet meestal ook nog eens alle restjes pizza en zo op van de kinderen. Doe ik een wedstrijdje met Leendert naar de titel "Vuilnisvat".
Wij doen hier ook niet aan halve pizza's, zelfs Snaak eet een hele pizza., al wil ze daar soms de korstjes nog wel eens van laten liggen..
Alle reacties Link kopieren
Nog mensen wakker deze avond/nacht?

Heb nachtdienst dus nog 9 uur forummen te gaan .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Inge. Ik kort je naam even af hoor want krijg dat nu niet meer foutloos overgetypt na een paar glazen wijn.
Haha, geeft niets Leentje, het is ook een onhandig lange naam.

Alles goed met je?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Wie heeft er nog suggesties?:

-mooiste film]-mooie wandelroute

-leuk tv-programma

Oud-collega gaat met pensioen, moet vannacht een formuliertje met vragen inleveren.
@Inge: Heel goed zelfs. Net een lang weekend in ma douce France achter de rug. En ik wil alweer terug. Maar dat is niks nieuws. En met jou? Hopelijk krijg je een rustige werknacht. Zit je in de zorg?
@Watje: Ik ben bang dat als jij het niet weet, ik het ook niet weet. Ken die man helemaal niet. Is het de bedoeling dat je dingen invult waarvan jij denkt dat hij die leuk vindt?
Of in ieder geval iets wat ik leuk vind, maar de inspiratie is een beetje op.

Mijn wandelervaring is beperkt, dus eerste idee is (etappe van) Pieterpad, maar zou heel goed kunnen dat ie dat allang gelopen heeft.
Na boterham met ei/soepje nog een boterham met ei/soepje genomen en een bifiworstje xxl en een heel rolletje lakrisal (of zoiets).

Nu bedtijd, luikjes beginnen dicht te vallen dus even ook geen reageerpuf meer.

Slaap lekker voor straks.
Slaap lekker Thee. Fijn dat je toch nog aardig wat gegeten hebt vandaag.
Nu wel bijgelezen.

voor iedereen die wil.

Dacht als jullie nu je eerste ingeveing roepen (film/wandeling/tv) dan google ik wel of het wat is en heb ik gelijk een tip voor mezelf tzt

Tussendoor via LETS van een andere nachtbraker mail gehad of ik nog een chauffeur voor IKEA zoek. Toch al meer resultaat van mijn advertentie/oproep dan verwacht. (google maar op LETS, zit door het hele land verspreid)
Sorry Watje. Ik heb echt de inspiratie van een slappe drol vanavond.
Wat is het hier trouwens rustig vanavond!
Moos? Jo? MV? Bron? Ans? Maroon? Marjolein? En de rest?
Eeeeeeeeechooooooooo!!!!!!!!!!!
Je parle een beetje tegen moi-même, geloof ik.

Joehoe! Ik kreeg om half 11 nog het onzalige plan om mijn haar te gaan verven.Daar ben ik nu net mee klaar en dus klaarwakker.

Heb gelezen dat je een erg leuk weekend hebt gehad in Frankrijk Leentje. Fijn om je familie weer even te zien lijkt me!
ik multitask nog even door

Altijd fijn als je haar weer lekker strak in de verf zit.

Frankrijk was inderdaad even fijn. Heb (kuch) kleine 1200 foto's gemaakt om tijdens een heimwee bui door te bladeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven