Weg met de kutbloem: plak hier de alternatieven.

10-08-2018 12:24 1390 berichten
Beste redactie,

Dit topic is voor jullie. Als dank voor de fantastische Lees Ook rubriek met al die aardige stukjes over seks, praatjes en plaatjes over seks en die blogjes die over seks gaan. Wij vrouwen zijn dol op seks, we denken aan niks anders. De hele dag, seks seks seks. Lekkende, geile tijdbommen zijn we.
Maar er is een keerzijde: we drogen enorm op VAN DIE DOMME KUTPLAATJES BIJ DE BLOGS. De roos in de vorm van een kut, een peer in de vorm van een kut, twee vingers in een papaya als een gevingerde kut. Beste redactie, doe nu eens beter je best. Plak gewoon een echte kut en als dat niet mag van de baas, gebruik dan iets dat wel suggestief is maar ER NIET ZO DIK BOVENOP LIGT. Om jullie op weg te helpen plakken we hier alternatieven die jullie mogen gebruiken. Forummers: maak het de redactie niet zo moeilijk dus vermeld wel even de titel van het blog en plak dan het alternatieve en veel beter plaatje.
Kiki #93: ‘Hoe krijg ik iedereen zo snel mogelijk weg?’

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het dagboek van een moeder in tijden van corona: ‘De vuilniszakken vulden zich, mijn innerlijke Marie Kondo begon te stralen

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het dagboek van een moeder in tijden van corona: ‘De vuilniszakken vulden zich, mijn innerlijke Marie Kondo begon te stralen


Afbeelding


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het dagboek van een moeder in tijden van corona: ‘De vuilniszakken vulden zich, mijn innerlijke Marie Kondo begon te stralen

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Liesbeth Rasker: ‘In de vrouwen-wc is iedereen elkaars vriendin’


Uhm.. :whistle:


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kiki #107: ‘Zijn half open mond kom in beeld, ogen die me geil aankijken’

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Kiki #107: ‘Zijn half open mond kom in beeld, ogen die me geil aankijken’


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat (die) 'kom' had ik nog niet eens gezien, ik heb het gewoon gekopiëerd. Nu is het inmiddels verbeterd :) .
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
08-04-2020 00:56
Nu is het inmiddels verbeterd :) .

Klopt, zag ik ook. Maar nog even dankbaar gebruik gemaakt van die "kom". :-D
Alle reacties Link kopieren
We werken al drie weken thuis vanwege de coronacrisis: ademen we ook al schonere lucht?

Afbeelding
nounou
Zijn hoofd verdwijnt tussen mijn benen en ik maak me nergens meer zorgen om

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Welk crisistype ben jij?

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Welk crisistype ben jij?

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Welk crisistype ben jij?

Afbeelding
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven