Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 13 juli 2012 om 18:32
Heeft iemand toevallig nog een leuk zomerjasje liggen in mt 68? Mijn kleine meisje wordt groot en is alweer uit mt 62 aan het groeien, vandaag vol goede moed het jasje wat ik heb in mt 68 aangetrokken, maar dat valt heel klein. Vandaag in de winkels gekeken en niks (leuks) te meer te vinden, dus ik zoek mn heil hier en op mp.
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 13 juli 2012 om 18:33
vrijdag 13 juli 2012 om 19:11
nieuw in doos tuinsproeier:
kerstraamstickers, heb er meer dan 1000 dus schroom je vooral niet:
nieuw in doos:
Halloween kettingen:
bump en go auto een aantal nog nieuw in doos,
halloween bloempot bak met heks:
veel zonnebrillen inclusief showbakken:
Bij interesse mail ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
vrijdag 13 juli 2012 om 19:12
vrijdag 13 juli 2012 om 19:25
quote:Demissionair schreef op 13 juli 2012 @ 15:40:
Ibi, mag ik van jou raamstickers? Kerst en O&N ga ik onwijs vieren (denk ik).
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.ow natuurlijk vrouw! Jammer dat ik er gisteren niet aan gedacht had kon je ze gelijk meenemen. Mail me je adres maar.
Ibi, mag ik van jou raamstickers? Kerst en O&N ga ik onwijs vieren (denk ik).
Die mag je ook hebben hoor, maar als ik er iemand anders blij mee kan maken, dan ook graag.ow natuurlijk vrouw! Jammer dat ik er gisteren niet aan gedacht had kon je ze gelijk meenemen. Mail me je adres maar.
vrijdag 13 juli 2012 om 19:26
quote:tatlitatli schreef op 13 juli 2012 @ 15:04:
Voor iemand die kleurenblind is heb ik nog een dekbedovertrek in de grootste maat. Ooit gekregen van een buurvrouw van mijn schoonouders (in Tr). Werkelijk afzichtelijke kleuren, oranje, geel met roze bloemen (fel!), mooi van lelijkheid zullen we maar zeggen. Nieuw in de verpakking
Oja, voor alles geldt; afhalen regio 030/west.klinkt als echt wat voor mij! Is die nog beschikbaar?
Voor iemand die kleurenblind is heb ik nog een dekbedovertrek in de grootste maat. Ooit gekregen van een buurvrouw van mijn schoonouders (in Tr). Werkelijk afzichtelijke kleuren, oranje, geel met roze bloemen (fel!), mooi van lelijkheid zullen we maar zeggen. Nieuw in de verpakking
Oja, voor alles geldt; afhalen regio 030/west.klinkt als echt wat voor mij! Is die nog beschikbaar?
vrijdag 13 juli 2012 om 19:35
quote:Blondie5 schreef op 13 juli 2012 @ 19:35:
@IBI: waarschijnlijk heb je ergens eerder wel aangegeven in welke regio je woont, maar kan het even niet zo snel terugvinden.
Ik ben wel geinteresseerd in een pokerkoffer. Wellicht kan ik die een keer ophalen? Woon zelf in 030.Ik woon in 010. Misschien kom je daar wel eens in de buurt?
@IBI: waarschijnlijk heb je ergens eerder wel aangegeven in welke regio je woont, maar kan het even niet zo snel terugvinden.
Ik ben wel geinteresseerd in een pokerkoffer. Wellicht kan ik die een keer ophalen? Woon zelf in 030.Ik woon in 010. Misschien kom je daar wel eens in de buurt?
vrijdag 13 juli 2012 om 19:37
quote:maroon5 schreef op 13 juli 2012 @ 19:36:
Ik heb je mailadres niet niet huilen staat een paar postings boven je. Maar vooruit speciaal voor jou nog eens ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Ik heb je mailadres niet niet huilen staat een paar postings boven je. Maar vooruit speciaal voor jou nog eens ikbenikhetisnietanders@hotmail.com