Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 05 november 2012 @ 19:17:

Oh, en als ik per ongeluk de verkeerde naam op de verkeerde envelop gezet heb, vergeef me

Dan komen we er wel achter wat waarheen moet Krijg ik straks iets heel anders dan de boeken
quote:Maylea schreef op 05 november 2012 @ 21:59:

[...]

Krijg ik straks iets heel anders dan de boeken

Reken je maar niet te snel rijk.

Jij krijgt morgen een Nespresso Pixie doos. Helaas helaas, er zitten gewoon boeken in
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 05 november 2012 @ 22:10:

[...]

Reken je maar niet te snel rijk.

Jij krijgt morgen een Nespresso Pixie doos. Helaas helaas, er zitten gewoon boeken in
Als iemand nog meer HEMA zegels heeft (en als Saartje ze niet meer nodig heeft natuurlijk) dan zou ik er ook erg blij van worden.
Marels, wordt je vent blij als ik af en toe optimel codes blijf sturen. Of heb je ze niet meer nodig?
Maylea ik heb ook 185!
quote:Tuya schreef op 04 november 2012 @ 10:59:

[...]

"Oooooh, Tuya gaat zo'n mooie buffetkast hebben!"

Jaaaa, ik heb hem gister opgehaald en gelijk naar de Praxis gesjeesd voor verf. Histor Klei wordt het, ik ben nu aan het wachten tot de onderste gedeelte droog is, dan kan ik zo de bovenkant doen. Ik ben er zoooo blij mee Leuk! Ook leuk dat je er zo blij mee bent. Veel plezier ermee
quote:kanon schreef op 05 november 2012 @ 22:40:

Marels, wordt je vent blij als ik af en toe optimel codes blijf sturen. Of heb je ze niet meer nodig?

Ja, vindt ie leuk, zegt ie!! Super, dankjewel!

Spaar jij toevallig C1000 kortingszegels?
quote:Bokito schreef op 05 november 2012 @ 22:41:

Maylea ik heb ook 185!Ohh, dat is mooi. Als ik alles binnen krijg ben ik volgens mij compleet maar ik wacht de komende dagen even af.
quote:kanon schreef op 05 november 2012 @ 22:39:

Als iemand nog meer HEMA zegels heeft (en als Saartje ze niet meer nodig heeft natuurlijk) dan zou ik er ook erg blij van worden.

Zijn dat die oranje zegeltjes met een glas erop

Zoja, dan heb ik er nog 10.
quote:kanon schreef op 05 november 2012 @ 22:39:

Als iemand nog meer HEMA zegels heeft (en als Saartje ze niet meer nodig heeft natuurlijk) dan zou ik er ook erg blij van worden.Ik heb er nog drie. Wil je ze hebben?
@kanon als Saartje niet reageert mag je die van mij ook krijgen
a docter a day keeps the apple away
Foutje
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
quote:Marels schreef op 05 november 2012 @ 22:42:

[...]

Ja, vindt ie leuk, zegt ie!! Super, dankjewel!

Spaar jij toevallig C1000 kortingszegels?Ik wel! Als je ze niet kwijt kunt dan zou ik ze graag willen.
Marels, het boek over de zelfmoordkonijntjes is net in de bus gevallen en ik ben er zo blij mee! Lig al een half uur dubbel, ge-wel-dig boekje, heel erg bedankt! Ik ga je ff mailen over de verzendkosten!
Marels, hier zijn de boeken ook binnen. Je had de goede naam op de doos geplakt hoor Alleen de tekst was een beetje doorgelopen zodat hij bijna niet leesbaar meer was

Gelukkig waren de verzendkosten nog goed te lezen

BEDANKT!
Marels, boeken zijn binnen!

Zoontje (zo ziek als een hond en wil niets eten) was wel meteen ervoor te porren om pizza te maken hahaha!
Dankjewel!
Marels, ik heb je kaartje ontvangen! Wat lief

Ik ben blij dat ze een goede plek hebben gekregen

Veel plezier ermee!
a docter a day keeps the apple away
Marels, dank voor de vlop met leukigheidjes! Weekend gelijk naar de Blokkert om bakhulpjes te halen!! Super, dank je!!

Kraaltjes komen zo snel mogelijk naar je toe!!

Ik heb ook nog wat van die wijnglaszegels, nog geen kaart vol, en dat gaat ook niet meer lukken denk ik.... dus..... wie wil mag ze hebben!
Volgens mij zijn een groot deel van mn dingen aangekomen

Mooi.

Graag gedaan allemaal, dat jullie er maar veel plezier van mogen hebben.

@Marmul; zijn de twee eenzame sokken weer herenigd?

Ik heb nu je blauwe shirtje aan trouwens!
Maaaareeeeelssss De schoenen zitten heerlijk , en .. oh dear lord, ik ben haar naam kwijt...wat erg... bedankt voro de boeken !!

Ik ben helemaal blij
Gaeta

Die was 't.

Veel plezier met de schoenen liefje!
Gaeta !! Bedankt voor de boeken Ik ben er erg blij mee. Ben nu nog aan een soortgelijk boek bezig , dochter van de Godin. Ook erg mooi. Toevallig van de week bij de kringloopwinkel gekocht.

Die lees ik eerst nog even uit, en dan ga ik aan de aardskinderen beginnen.

Nogmaals, heel erg bedankt !
quote:Marels schreef op 06 november 2012 @ 23:38:

Gaeta

Die was 't.

Veel plezier met de schoenen liefje!Ik heb ze heel de avond aan gehad op mijn werk, geen centje pijn. Prima te doen dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven