welke avatar past bij mij ?
vrijdag 17 augustus 2007 om 20:28
Heb je nog geen keus gemaakt - zoals ik - , twijfel je - zoals ik - , ben je te lui om te zoeken - dat dan weer niet - ....... laat je hier adviseren.
Natuurlijk mag je ook totaal ongevraagd iemand een andere avator opdringen.... al dan niet met uitleg .
Natuurlijk mag je ook totaal ongevraagd iemand een andere avator opdringen.... al dan niet met uitleg .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 23 augustus 2007 om 10:07
Flatscreen, je moet naar je profiel gaan. Vervolgens naar profiel wijzigen.
Daar staat naast de standaard avatar zoiets als portret wijzigen. Als je een geschikt plaatje op je pc hebt staan of een foto, dan kun je met 'bladeren' daar naartoe gaan Vervolgens afbeelding aanklikken en dan wordt je avatar geplaatst i.pv de standaardafbeelding...
Zo is het mij in ieder geval gelukt. Succes!
Daar staat naast de standaard avatar zoiets als portret wijzigen. Als je een geschikt plaatje op je pc hebt staan of een foto, dan kun je met 'bladeren' daar naartoe gaan Vervolgens afbeelding aanklikken en dan wordt je avatar geplaatst i.pv de standaardafbeelding...
Zo is het mij in ieder geval gelukt. Succes!
anoniem_37263 wijzigde dit bericht op 23-08-2007 10:10
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
donderdag 23 augustus 2007 om 10:48
quote:flatscreen schreef op 23 augustus 2007 @ 10:18:
Yessssss hij doetut!
Duizend maal dank. Snap ut niet, gewoon overheen gekeken ofzo.
enne nog een vraag, sta ik dan ook tussen de "wiehier"??
Of kun jeje zelf daar niet tussen zien staan?Soms zie je jezelf opeens bij Wiehier. Met name midden in de nacht schijn je een goede kans te maken.
Je staat bij mij nu bij wiehier.
Wat grappig Dreamer dat je nu die avatar van jou als eerste ziet!
Yessssss hij doetut!
Duizend maal dank. Snap ut niet, gewoon overheen gekeken ofzo.
enne nog een vraag, sta ik dan ook tussen de "wiehier"??
Of kun jeje zelf daar niet tussen zien staan?Soms zie je jezelf opeens bij Wiehier. Met name midden in de nacht schijn je een goede kans te maken.
Je staat bij mij nu bij wiehier.
Wat grappig Dreamer dat je nu die avatar van jou als eerste ziet!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 23 augustus 2007 om 11:07
Dat is mij ook niet gelukt maar misschien weet iemand anders het wel want volgens mij heb ik in ieder geval 1 twinkelende avatar voorbij zien komen.
anoniem_32824 wijzigde dit bericht op 23-08-2007 11:08
Reden: woordenbrij ;)
Reden: woordenbrij ;)
% gewijzigd
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 23 augustus 2007 om 11:08
quote:flatscreen schreef op 23 augustus 2007 @ 10:16:
Hee!
Eindelijk een reactie
Portret wijzigen staat dus nergens??? Vreemd. Wel dat je foto's kunt uploaden.
Vreeeeemd, nog eens kijken.Passende avatar Flatscreen!
Ik vond het ook niet helemaal logisch hoor. Heb maar wat geprobeerd en uiteindelijk lukte het.
Hee!
Eindelijk een reactie
Portret wijzigen staat dus nergens??? Vreemd. Wel dat je foto's kunt uploaden.
Vreeeeemd, nog eens kijken.Passende avatar Flatscreen!
Ik vond het ook niet helemaal logisch hoor. Heb maar wat geprobeerd en uiteindelijk lukte het.
vrijdag 24 augustus 2007 om 16:12
Google levert inderdaad allerlei hits nu op van avatars op het vivaforum. Daar gaat je privacy.
Zelf ben ik ook even hopeloos qua inspiratie. Nu heb ik maar even deze tijdelijk als neutrale avatar, maar er moet iets anders komen. Alleen heb ik nog geen briljante ingevingen gehad. Een roos zou voor de hand liggen met mijn nick, maar toen ik een dag of 2 nadat we voor het eerst avatars konden gebruiken opmerkte dat er al minimaal 3 forumsters zijn met dezelfde rode roos wist ik genoeg. Dat maar niet, iets unieker mag ook wel.
Zelf ben ik ook even hopeloos qua inspiratie. Nu heb ik maar even deze tijdelijk als neutrale avatar, maar er moet iets anders komen. Alleen heb ik nog geen briljante ingevingen gehad. Een roos zou voor de hand liggen met mijn nick, maar toen ik een dag of 2 nadat we voor het eerst avatars konden gebruiken opmerkte dat er al minimaal 3 forumsters zijn met dezelfde rode roos wist ik genoeg. Dat maar niet, iets unieker mag ook wel.
vandaag ga ik van alles kunnen