Welke (compleet onhaalbare) bijzondere wens heb je?

04-09-2021 20:25 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, ik heb een hele rij aan wensen. Sowieso gezond blijven, oud worden etc. Maar ook blijven leven zoals nu zonder geldzorgen (niet dat ik loaded ben maar ik heb het goed). Dit zijn denk ik hele realistische wensen.. die veel mensen hebben.

Maar naast deze meer wezenlijke zaken heb ik nog 1 wens…

Ik zou zo graag eens een baby orang oetan of baby chimp willen kroelen… dit kan natuurlijk niet en dat is maar goed ook, maar oh wat zou ik dat graag eens doen.

Heb je ook zo’n wens? Zo iets dat je geweldig lijkt maar je nooit gaat doen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Met stip op nr. 1: kunnen tijdreizen.
Vliegen als een vogel lijkt me ook geweldig, of ademhalen onder water zonder hulpmiddelen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Dat ik kan toveren en alles voor elkaar kan krijgen wat ik wil :lol:
Mijn leven opnieuw overdoen, met de kennis die ik nu heb.

De zangeres van een beroemde band zijn (Ik kan niet zingen en heb totaal geen muzikaal talent).

Nog 1 keer kunnen knuffelen met mijn overleden kat.

Miljonair zijn.

Een mooie wetenschappelijke carrière in mijn vakgebied hebben.

Een kattenopvang aan huis runnen (Ik woon in een appartement).
Met Casper kroelen.
In een minivan wonen in the middle of nowhere. Jagen voor en zoeken naar eigen voedsel. Leven buiten de maatschappij om.
Alle reacties Link kopieren
Geïnspireerd door eerdere reacties: dat de kinderen die ik heb nog een keer een dagje weer de schattige baby van de babyfoto's zijn. Of elk jaar een dagje.

Dreumes en peuter mag ook. Eigenlijk is elke leeftijd leuk. Dat zou ik wel regelmatig weer eens terug willen halen.
Ik zou heel graag nog een kindje erbij krijgen. Gaat niet gebeuren, maar als ik mag wensen.

En soms wens ik dat ik ergens anders opgegroeid was.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook nog wel een kindje willen. Bevalling nog n keer doen, borstvoeding geven en veeeeel meer dragen. Een zwangerfotoshoot en de vader die ook geniet van schoppende baby enz. Samen t mooiste.liefste kamertje inrichten enzo. De hele roze wolk.
Maar geen 40 wkn zwanger zijn. Hoogzwanger zijn is niet mn hobby en bekkenklachten heb ik ook geen zin in.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik 10 jaar jonger was en gezond, en voor een lief stel dat ik ken, een draagmoeder zou kunnen zijn.
En dan als Phoebe uit Friends gewoon hup de kinderen kan weggeven, dat dat een leuke anekdote in mijn leven is en ik gewoon verder zou kunnen.
A- ik ben te oud en niet zo gezond
B- te bezitterig, no way dat ik een kind kan afstaan.
Maar zou het ze zo gunnen en vind zwanger zijn zo leuk.
Voor mij heel apart om te lezen dat anderen nog zo graag eens zwanger zouden willen zijn. Voor mij namelijk de hel op aarde. De wens om (na 3 prachtige kinderen) nooit meer zwanger te hoeven zijn is al vervuld dus die telt niet.

Ik zou heel graag gezond zijn. Wat zou het een feest zijn om normale dingen te kunnen doen. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag nog eens met mijn pa één avondje willen discuzeuren en slap ouwehoeren in het ouderlijke huis zoals vroeger.

Of frisgewassen met tulbandhanddoek om, verse gestreken pyjama en het allerzachtste kamerjasje aan met oma op de bank stiekem Dynasty kijken.

Of opa nog eens een gruwelijk lange autorit naast mij hebben zitten terwijl hij non-stop commentaar levert op alles en iedereen zonder filter.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik had graag de rol van Meg Ryan willen spelen in de film You’ve got mail met Tom Hanks als tegenspeler 🤣
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen tijdreizen. M'n vader weer kunnen spreken, vast kunnen houden en met m'n dochter kennis laten maken :heart:. Ja zeggen tegen m'n lief toen we jong waren, dan was alles anders gelopen. Gezond zijn en energie hebben zou ik ook graag willen.
Tijdreizen ook. Naar 2000. Gewoon het hele jaar 2000 precies zo overdoen zoals het was maar dan nog meer genieten, nog meer ondernemen met de mensen die er inmiddels niet meer zijn. En vasthouden. Na een jaar gewoon weer opnieuw beginnen op 1-1-2000.

En ook nog een keer zwanger zijn en een keer natuurlijk bevallen (is mij nooit gelukt helaas).
Zoals Huisduif (wat een leuke naam trouwens) zegt; meer uren in een dag!
En eigenlijk ook wel heeeeeel knap zijn! Dikke wenkbrauwen, lippen, lange wimpers, grote ogen, klein neusje, zoiets. Altijd in een zonnig land wonen en een goed betaalde baan.
Alle reacties Link kopieren
Met dieren kunnen praten.

Kunnen vliegen.

Heel mooi kunnen zingen.

Ons overleden hondje nog eens lekker kunnen kroelen en voorstellen aan mijn kindjes, die ze zo leuk gevonden zou hebben.

Een geweldige archeologische ontdekking doen.

Mijn oude schoenmaat weer terug krijgen (2 maten groter na twee kinderen en ik mis mijn kleine voetjes).
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me geweldig om te kunnen vliegen. Niet in een vliegtuig maar gewoon met m’n lijf. Ik heb hier vroeger wel eens dromen van gehad en die waren geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat zou ik graag mijn overleden moeder nog willen laten zien dat mijn destijds compleet onhaalbare bijzondere wens, tegen alle verwachtingen in, tòch in vervulling is gegaan: na eeuwenlang gekwakkel op relatiegebied met slechte, onbereikbare, onbetrouwbare en totaal ongeschikte mannen, stuitte ik tòch op die vurig begeerde speld in de hooiberg: een werkelijk oprecht lieve en betrouwbare vent. Een man waar ik compleet mezelf bij kan zijn en die mij past als een handschoen. Die ik, na al die jaren, nog steeds woest aantrekkelijk vind en die me zo vaak verrast en ontroert, gewoon door wie hij is en wat hij doet. :heart:

Wat zou ik mijn moeder (die mij zo'n man zo gunde, maar mij alleen maar zag worstelen met de liefde...) graag laten weten dat hij in mijn leven gekomen is en hoe fijn we het hebben samen :loveys: . Dat die wens uitgekomen is en dat ik daarmee niet zoveel meer te wensen heb.... :love:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel zo lenig, fit en vol zelfvertrouwen willen zijn dat ik gebouwen kon beklimmen en dan snel van het ene vlak naar het andere kon overspringen. Ze noemen dat free running dacht ik. In het Nederlands geveltoerisme maar dat heeft ook een negatieve connotatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Morgen stoppen met werken en alleen nog doen wat ik waardevol en leuk vind.
Ik heb een hond die me door een hele zware periode van mijn leven gesleept heeft. Ze is pas een jaar ouder geworden en dan ben ik oprecht over de zeik van het idee dat ze er ooit niet meer is en hoe hard dat eigenlijk gaat. Ik zou specifiek haar mijn leven willen houden. Zou ik zelfs al mijn vriendschappen voor op geven. Ik heb geleerd dat er voor mij niets boven haar vriendschap gaat.
Stoppen met werken en dan nog veel geld hebben.

Naar havasu falls lopen.

Een gelukkig huwelijk hebben
Alle reacties Link kopieren
Autoshampoo schreef:
05-09-2021 07:29
Ik heb een hond die me door een hele zware periode van mijn leven gesleept heeft. Ze is pas een jaar ouder geworden en dan ben ik oprecht over de zeik van het idee dat ze er ooit niet meer is en hoe hard dat eigenlijk gaat. Ik zou specifiek haar mijn leven willen houden. Zou ik zelfs al mijn vriendschappen voor op geven. Ik heb geleerd dat er voor mij niets boven haar vriendschap gaat.
Dat is eigenlijk best treurig toch? Mensen zouden van mensen moeten krijgen wat ze nodig hebben.

Ik ken dit overigens wel; ik heb veel honden gehad en ben sinds enige maanden voor het eerst hondloos. Alleen in de tijd toen ik pas ging samenwonen ben ik eerder zonder hond geweest. Dat is maar heel korte tijd in mijn leven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vooral willen dat Corona weg was ineens en alles weer normaal werd qua reizen, omgang met elkaar enz.

Verder wil ik emigreren naar Amerika. Ergens wonen in de middle of nowhere, ruimte om mijn huis en vooral gewoon rust. Paard erbij, niet hoeven werken en gewoon doen waar ik zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
05-09-2021 04:41
Oh wat zou ik graag mijn overleden moeder nog willen laten zien dat mijn destijds compleet onhaalbare bijzondere wens, tegen alle verwachtingen in, tòch in vervulling is gegaan: na eeuwenlang gekwakkel op relatiegebied met slechte, onbereikbare, onbetrouwbare en totaal ongeschikte mannen, stuitte ik tòch op die vurig begeerde speld in de hooiberg: een werkelijk oprecht lieve en betrouwbare vent. Een man waar ik compleet mezelf bij kan zijn en die mij past als een handschoen. Die ik, na al die jaren, nog steeds woest aantrekkelijk vind en die me zo vaak verrast en ontroert, gewoon door wie hij is en wat hij doet. :heart:

Wat zou ik mijn moeder (die mij zo'n man zo gunde, maar mij alleen maar zag worstelen met de liefde...) graag laten weten dat hij in mijn leven gekomen is en hoe fijn we het hebben samen :loveys: . Dat die wens uitgekomen is en dat ik daarmee niet zoveel meer te wensen heb.... :love:
PRACHTIG!
Love is the meaning of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven