Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik zit al dagen met een mail die ik moet beantwoorden. En ik heb echt moeite met het goed verwoorden. Want ergens wil ik de schrijfster ervan met de grond gelijk maken, ivm niet goed functioneren/communiceren en aan de andere kant weet ik dat het niet effectief gaat zijn. Dat laatste houd me dus enorm tegen. Maar echt, ik erger me al maanden aan haar manier van communiceren. En ga me steeds meer ergeren aan het vreselijke informele toontje waarmee ze schrijft en daarnaast dat ze me nu dus ook nog niet met mijn naam aansprak maar meer met een algemene aanspreekvorm... En dat terwijl het normaal zo informeel gaat dat je er de kriebels van krijgt.
Oke, klaar met klagen en ik moet weg... Dus het nieuwe topic wordt pas geplaatst als ik vanavond weer thuis kom.

:hello:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
snap dat dat frustreert en je geen zin hebt die mail te beantwoorden Kia, maar daarna ben je er wel vanaf.

En toen stond ik op en knalde met mijn bril tegen iemand anders elleboog. Gaat lekker met dat gebots. Vraag me af of het veilig is om te gaan yogaen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Geeltje en Genie zijn er geloof ik niet? Puddinkje kan wat advies gebruiken voor een spannende afspraak. Ik heb geschreven wat ik denk dat een beetje goed advies is, maar als er nog iemand haar een hart onder de riem kan steken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beste x,

Ik zie dat ik me even moet voorstellen. Ik ben Kia en sinds x jouw collega. Vind je het goed als we elkaar gewoon met onze voornamen aanspreken? Is wel zo prettig.
Ook valt het me al een tijdje op dat de communicatie bij ons niet zo soepel verloopt. Het zou erg prettig zijn om deze helder te houden zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is en dus ook beter kan functioneren.
Dit gezegd zijnde; In antwoord op je vraag/boodschap. ........

Vriendelijke groet,
Kia
oudblond wijzigde dit bericht op 27-06-2018 18:04
0.21% gewijzigd
Mooie en duidelijke brief blond. Lief van je.
Succes kia!

Pop, just have zennnn
Dan wordt je ineens mee uit eten genomen.
Soms is vriend wel een lieverd :love:
geniet ervan fruitje. Je verdient het
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Azarole schreef:
27-06-2018 17:52
Dan wordt je ineens mee uit eten genomen.
Soms is vriend wel een lieverd :love:
AHhhhhhh! Geen wonder maar wel heel welkom! Mijn pb staat ook open he vrouw, dat weet je!
Oudblond schreef:
27-06-2018 18:03
AHhhhhhh! Geen wonder maar wel heel welkom! Mijn pb staat ook open he vrouw, dat weet je!
Dat weet ik! Maar wat ik Kia ook al zei; het is best heftig. Maar er zijn wat openingen.
Goed zo Fruitje. Vasthouden aan oplossingen. En als die er niet vanzelf komen, dan heb je hulptroepen. Niet vergeten hoor perzikje!
*heeft nu zin in perziken, kersen, pruimen en ananas. NIET doen roept mijn hoofd. WEL doen roept mijn lekkere trek. Gelukkig roept de kaas ook en neem ik me plechtig voor om die fruitjes niet meer te kopen onder het mom: Man eet te weinig vitaminen en dit vindt hij lekker (om me er vervolgens zelf buikpijn aan te eten)*
Komt goed!
Doe mn best!

Oeh druifjes, lekker!
Uh fruitjes maakt mn telefoon druifjes van. :-O
Hee druifje, ik heb ook een duif over je hekje gegooid.
Thanks Boem! Ik doe haar gewoon een linkje naar jouw bericht. :mrgreen:
Nog 10 berichten mensen! Oh nee, 9 want de laatste is voor mij voor de link naar het nieuwe topic. :jump:
oehhhhh!
Bijna!
Ik ga de grote opening missen, want moet nu mijn schoonmoeder halen :'( :'( :'(
Bijnaaaaa
Aftellen!
-Katjies- schreef:
27-06-2018 19:01
:hug: :hug: :hug:
-Katjies- schreef:
27-06-2018 19:01
Neeeeee :’(
Her en der zijn duifjes gevlogen!
Ons nieuwe topic

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488
En Vol!!!!! :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven