Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en

20-12-2009 12:33 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 21:29:

Da's een aanrader dus, Dushi.

Ik zou jou wel willen zien.Ik jou ook Q en LaVie met rozen ook.
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 22:08:

Dush, kom je ook naar de nieuwe Meet?Zodra die nieuwe meet in de lucht was was ik een van de eerste die riep: ik kom..en iedereen die mij niet mag heeft lekker pech . Dat iedereen daarna zich alsnog heeft aangemeld snap ik niet hoor. Maar ja, het gaat wel gezellig worden. Dus: ik kom ik kom ik kom in maart!
quote:Dushi74 schreef op 20 december 2009 @ 22:09:

[...]

Zodra die nieuwe meet in de lucht was was ik een van de eerste die riep: ik kom..en iedereen die mij niet mag heeft lekker pech . Dat iedereen daarna zich alsnog heeft aangemeld snap ik niet hoor. Maar ja, het gaat wel gezellig worden. Dus: ik kom ik kom ik kom in maart!Gaan we eindelijk meeten, LEUK!!
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 21:37:

La Vie wil ik ook zien. Ik wil heel veel mensen wel eens zien eigenlijk, dus ik waag me nooit aan lijstjes. Want ik kan er zo wel 100 noemen, maar dan komt er net eentje op de meet die ik niet genoemd had (en van wie ik ook nooooooooooooooit bedacht zou hebben dat ik diegene zou willen ontmoeten), van wie ik dan denk "goh, leuk om die ook eens ontmoet te hebben".

Dus. Vandaar enzo.Precies enzo dus....
quote:MissMara schreef op 20 december 2009 @ 22:03:

Ooh, ik wil Lys en La Vie en Qwertu en Dushi en Broedkippetje enzo ook allemaal heel graag zien!!!

Zo'n meeting heb ik alleen mijn twijfels bij. Zal vast gezellig zijn, daar niet van. Jullie waren dus bij die vorige bijeenkomst?Ik was niet bij de laatste meeting MaraMijn (en jou wil ik ook zien) maar de andere meetings waar ik de afgelopen jaren bij was waren zeer zeer geslaagd.
Ik was er ook niet Mara, maar ga wel naar de volgende meeting.

Lijkt me super gezellig als jij ook komt!

Kunnen we ons elfendansje doen met z'n allen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
.
quote:La Vie en Rose schreef op 20 december 2009 @ 22:13:

Ik was er ook niet Mara, maar ga wel naar de volgende meeting.

Lijkt me super gezellig als jij ook komt!

Kunnen we ons elfendansje doen met z'n allen

Haha, ja, dan verzorgen wij gewoon heel saai entertainment. Wie is er handig met de naaimasjien?

Ik zal er over denken. Wil jullie heel graag ontmoeten, maar moet wel een drempel over.
Die drempel is er alleen als jij die neerlegt MaraMijn. Er komen op de meeting trouwens meer mensen die nog nooit naar een meeting zijn geweest. Dus meer mensen met "drempelvrees". Geloof me je gaat met kramp in je kaken weg. Is het niet van het vele kletsen dan wel van het vele lachen. Ik ben wel altijd stil dus aan mij heb je niet veel.
.
.
Nah, ik ga het serieus overwegen met al die positieve verhalen, ook van Q. (en Q: op welke manier gezellig? Ik kreeg vantevoren door al het enthousiasme en de zenuwen die mensen van te voren deelden over de meeting eerlijk gezegd visioenen van hordes zenuwachtig hinnikende spontane malle meiden - met daartussen natuurlijk gewoon de hele leuke forummers die ik dolgraag ontmoet. Mijn vooroordeel, geef ik meteen toe. )
.
O, ik zie dat jullie al gereageerd hebben op mijn drempelverhaal. Ben ook wel heel nieuwsgierig, maar tegelijkertijd bezig wat gezonde afstand tot het forum te creeren. Die meetings maken het weer heel echt en heel groot, zeg maar. Na een paar maanden afstand genomen te hebben ben ik trouwens weer wat meer aan het lezen, maar wil niet meer zoveel tijd en energie hier brengen - daar hebben mijn werk en mijn gezin recht op. Dit zijn even voor de volledigheid mijn overwegingen om die eerste keer niet te gaan. Pfff, bijna alsof ik verantwoording afleg!
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:20:

Dushi, jij stil?!Ja echt, vraag maar aan Lyzard. Ik zeg nooit wat op meetings.
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:22:

Nee, niet zenuwachtig gezellig. Gewoon ècht gezellig. Leuk ontspannen gezellig. Met gewone, normale mensen vrouwen dus. Op die enkele verdwaalde man na. Maar ik geloof dat die zich ook prima konden handhaven.En ik.
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:22:

Nee, niet zenuwachtig gezellig. Gewoon ècht gezellig. Leuk ontspannen gezellig. Met gewone, normale mensen vrouwen dus. Op die enkele verdwaalde man na. Maar ik geloof dat die zich ook prima konden handhaven.Gek, maar van jou neem ik dat zo aan, Q!
Ik was bloednerveus voor de meeting.
En viel dat snel weg, Floor?
.
.
.
Mara eenmaal al die forummers gezien en je bent nog meer verslaafd. Nu hoor ik van diegene die ik al eens ontmoet heb ook de stem bij de posting. Maakt het forummen nog leuker. (voor mij dan)
Ik zou ook best veel forummers graag eens willen ontmoeten.

Gewoon, al voelt het bij mij met forummen al als echte mensen waar ik mee tetter, dat je er dan echt een beeld bij krijgt.

Leuk lijkt mij dat.

En toch durf ik niet echt naar zo;n grote meet. Stom he.
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:34:

Floor, was jij ook op de meet?!

En wáárom hebben wij elkaar dan niet gezien?!

Heb je wel maar dat heb je geblokt in je geheugen.

(zo heb ik jou ook helemaal niet gezien...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven