Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en

20-12-2009 12:33 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
.
quote:MissMara schreef op 20 december 2009 @ 22:31:

En viel dat snel weg, Floor?

Nee, ik was de hele avond nerveus! Heb dan ook bijna niemand gesproken.

Durfdeiknie.....

quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:34:

Floor, was jij ook op de meet?!

En wáárom hebben wij elkaar dan niet gezien?!Tsssss.... heb je me niet op de tafel zien dansen?
.
Ik ga ook maar geen lijstje maken. Ben nog aan het overwegen of ik naar de meet kom, maar ik denk dat ik te verlegen ben en ben bang dat ik tegenval. Ben ook nog niet genoemd, dus dan zullen jullie me ook niet missen
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:floor72 schreef op 20 december 2009 @ 22:41:

[...]

Nee, ik was de hele avond nerveus! Heb dan ook bijna niemand gesproken.

Durfdeiknie.....

Vond je het wel leuk dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou dus ook een mietje zijn qwert.

Tenminste.....of uit zenuwen heb ik de grootste mond, kan eigenlijk twee kanten op gaan.

Maarja, of ik daar dan zo'n leuke indruk mee achter laat .

Zou het ook leuk vinden jou te ontmoeten.

En Floor, als ik er was hadden we gezellig saampjes als de ik durf nietjes langs de kant kunnen zitten, gezellig!
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:41:

Dushi, als jij niets zegt, hoe kan ik dan je stem bij je posts gaan horen?

*is helemaal in de war nu*Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.
Bonny ik vind je een leuke forummer , ik maak geen lijstjes om dat ze te lang worden en ik bang ben iemand te vergeten.

Anders was je al genoemd hoor! (als jij dan nou net niet de vergetenen was geworden)
Ik weet zeker dat ik me kostelijk zou vermaken hoor, maar idd wat Q zegt: vooral bang dat ik het te leuk vind en meer ga forummen.

Iry, zou je het wel durven om samen met iemand die je al kent en die je vertrouwt te gaan? Gaat het om het binnenkomen enzo of om de angst tegen te vallen?
Dush, daar geloof ik geen flikker van.
quote:nouschi schreef op 20 december 2009 @ 22:44:

[...]

Vond je het wel leuk dan?Ja! Ik heb een geweldige avond gehad, heel erg gelachen en wat lopen er een hoop lieve mensen rond.
quote:Dushi74 schreef op 20 december 2009 @ 22:48:

[...]

Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar!
Ja het zou zeker helpen als ik samen zou kunnen komen.

Maar ook bang om tegen te vallen, of dat ik van de zenuwen black outs krijg, miss mara.? ..... eh..X-D
quote:iry schreef op 20 december 2009 @ 22:49:

Bonny ik vind je een leuke forummer , ik maak geen lijstjes om dat ze te lang worden en ik bang ben iemand te vergeten.

Anders was je al genoemd hoor! (als jij dan nou net niet de vergetenen was geworden)

Goh, ik dacht dat ik hiervoor veel te kort forumde

Maar insgelijks Iry, heb op jou gestemd voor FvdM
quote:MissMara schreef op 20 december 2009 @ 22:51:

[...]

Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar! Zie je, zelfs MaraMijn gelooft me. Waarom jij nu niet Zaam?!
Weet ik dat je nog niet zo lang forumt Bonny, maar je komt wel gelijk binnen als een fijne forummer die net zo makkelijk al jaren rond had kunnen lopen.

Je valt bij mij echt op in ieder geval
Ik wil Pluta weer eens zien want ik mis haar!

Verder MV omdat we dan lekker over kokkerellen kunnen praten,

Met Meds wil ik op mijn hernieuwde sportieve leven in 2010 proosten!

En dan Annemeike, Janna80, Moonlight, IrisH, Frizzy....

HPL en MissChicken, Elninjoo....denk denk......
Omdat je zo spraakzaam bent op het forum!
Aha vandaar, oke Zaam ik snap dat je die indruk hebt.
quote:Zamirah schreef op 20 december 2009 @ 22:58:

Omdat je zo spraakzaam bent op het forum!Check jij die hyves van je nog wel eens?!
quote:iry schreef op 20 december 2009 @ 22:55:

Weet ik dat je nog niet zo lang forumt Bonny, maar je komt wel gelijk binnen als een fijne forummer die net zo makkelijk al jaren rond had kunnen lopen.

Je valt bij mij echt op in ieder geval

Goh Iry, wat lief van je! Ben er echt even stil van.

voor jou!
Ik heb er meerdere;

Vinyl

Digitalis

Korenwolf

Biol

Yamuna

Ik lees hun bijdragen graag en sommigen hebben zonder dat ze het zelf weten mijn dag net een beetje leuker gemaakt!
Noaaaa ik lees tig pagina's terug dat je langs wilt komen bij mij, wees heul welkom!

En als je dan mensen mee neemt doe dan maar:

Very Cherry, Digi, Iry, Meds, La Vie en Rose, BGB (want die is grappig geloof ik )

Laten we zeggen in de zomer ergens?
Almosthappy

PrinsesOpDeErwt

Dushi74

driewieler

Iry

hompeltjepompeltje

Meds

agentL

BGB

Floor72

dangeensuus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven