Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en
zondag 20 december 2009 om 12:33
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)
zondag 20 december 2009 om 22:44
zondag 20 december 2009 om 22:44
zondag 20 december 2009 om 22:47
Ik zou dus ook een mietje zijn qwert.
Tenminste.....of uit zenuwen heb ik de grootste mond, kan eigenlijk twee kanten op gaan.
Maarja, of ik daar dan zo'n leuke indruk mee achter laat .
Zou het ook leuk vinden jou te ontmoeten.
En Floor, als ik er was hadden we gezellig saampjes als de ik durf nietjes langs de kant kunnen zitten, gezellig!
Tenminste.....of uit zenuwen heb ik de grootste mond, kan eigenlijk twee kanten op gaan.
Maarja, of ik daar dan zo'n leuke indruk mee achter laat .
Zou het ook leuk vinden jou te ontmoeten.
En Floor, als ik er was hadden we gezellig saampjes als de ik durf nietjes langs de kant kunnen zitten, gezellig!
zondag 20 december 2009 om 22:48
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 22:41:
Dushi, als jij niets zegt, hoe kan ik dan je stem bij je posts gaan horen?
*is helemaal in de war nu*Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.
Dushi, als jij niets zegt, hoe kan ik dan je stem bij je posts gaan horen?
*is helemaal in de war nu*Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.
zondag 20 december 2009 om 22:50
zondag 20 december 2009 om 22:51
quote:Dushi74 schreef op 20 december 2009 @ 22:48:
[...]
Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar!
[...]
Dat is nu het verrassende. Je ziet nu natuurlijk een kwekkende dame voor je. Maar feitelijk ben ik een meisje wat stilletjes in een hoekje zit en geen enkel leefun heb.Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar!
zondag 20 december 2009 om 22:53
quote:iry schreef op 20 december 2009 @ 22:49:
Bonny ik vind je een leuke forummer , ik maak geen lijstjes om dat ze te lang worden en ik bang ben iemand te vergeten.
Anders was je al genoemd hoor! (als jij dan nou net niet de vergetenen was geworden)
Goh, ik dacht dat ik hiervoor veel te kort forumde
Maar insgelijks Iry, heb op jou gestemd voor FvdM
Bonny ik vind je een leuke forummer , ik maak geen lijstjes om dat ze te lang worden en ik bang ben iemand te vergeten.
Anders was je al genoemd hoor! (als jij dan nou net niet de vergetenen was geworden)
Goh, ik dacht dat ik hiervoor veel te kort forumde
Maar insgelijks Iry, heb op jou gestemd voor FvdM
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zondag 20 december 2009 om 22:54
quote:MissMara schreef op 20 december 2009 @ 22:51:
[...]
Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar! Zie je, zelfs MaraMijn gelooft me. Waarom jij nu niet Zaam?!
[...]
Als ik muurbloempje opzoek in mijn verklarend woordenboek zie ik daar een sippe foto van Dushi staan, inderdaad! Niks zeggen, een beetje een onappetijtelijk uiterlijk en vooral zo stekelig in de omgang, zo ken ik haar! Zie je, zelfs MaraMijn gelooft me. Waarom jij nu niet Zaam?!
zondag 20 december 2009 om 22:56
zondag 20 december 2009 om 23:06
quote:iry schreef op 20 december 2009 @ 22:55:
Weet ik dat je nog niet zo lang forumt Bonny, maar je komt wel gelijk binnen als een fijne forummer die net zo makkelijk al jaren rond had kunnen lopen.
Je valt bij mij echt op in ieder geval
Goh Iry, wat lief van je! Ben er echt even stil van.
voor jou!
Weet ik dat je nog niet zo lang forumt Bonny, maar je komt wel gelijk binnen als een fijne forummer die net zo makkelijk al jaren rond had kunnen lopen.
Je valt bij mij echt op in ieder geval
Goh Iry, wat lief van je! Ben er echt even stil van.
voor jou!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit