Welke producten komen uit dezelfde fabriek?

20-12-2009 22:20 40 berichten
Voorbeeld: Hema-worst komt uit de Unox fabriek (geloof ik).

Wie heeft er meer voorbeelden?
Alle reacties Link kopieren
Daar is toch een site van....?

Zal es even zoeken..
Vara ,waar komt het vandaan
Ik vraag me dan af wat ze voor de HEMA-worst extra doen. Veel vet toevoegen en dan een HEMAlabeltje eraan?

Overigens komen heel veel wasmiddelen die elkaar van het beeld af reclameën uit dezelfde fabriek.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Heee leuk! Nooit geweten!

Topic kan op slot
AEG en BOSCH komen uit dezelfde fabriek (maakt dus niet uit welke wasmachine je koopt)
.
quote:maudym schreef op 20 december 2009 @ 22:35:

Heee leuk! Nooit geweten!

Topic kan op slot

Tuurlijk niet....tis maar een hulpmiddel.

Alles is te googlen,dan kun je het forum wel opdoeken.
Natuurlijk hebben productiebedrijven A-merken, B-merken en private label-merken. Verbaasd jullie dat?? Als je met je A-merk de boven kant van de markt kan pakken, dan zorg je dat er ook een B-merk komt voor de onderkant van de markt, zodat je de hele markt hebt.
Ik heb ooit in de Johma fabriek gewerkt en daar werden minimaal 10 andere B merken gemaakt. En inderdaad de inhoud is anders dan het A merk.
De keukenapparatuur van de Ikea is voornamelijk van Whirlpool.

Mij is het dus ook een raadsel waarom de koelkast onder de Wnaam 1400 euro moet kosten en onder de Inaam nog geen 500 euro.
LG is hetzelfde als Philips, volgens mijn vader.
Heel veel merken kattenvoer komt uit 1 fabriek.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Roc is L'oreal tegenwoordig
L'oreal is ook The bodyshop
Tja, er zijn ook veel verschillende bieren (of auto's...) die uit dezelfde fabriek komen. Die zijn dan toch echt nog niet hetzelfde.
Medicijnen van Kruidvat eigen merk komen uit dezelfde fabriek als de A merken. Mijn tante werkt bij het Kruidvat en toen ik eens vertelde dat ik paracetamol altijd van een "echt merk" kocht, zei ze dat je net zo goed eigen merk kan kopen. Ik merk inderdaad géén verschil.
quote:Brummetje schreef op 21 december 2009 @ 17:37:

LG is hetzelfde als Philips, volgens mijn vader.Alleen beeldschermen.
De vruchtengebakjes van de AH en super de boer zijn precies hetzelfde. Alleen een ander label erop en de koekjes liggen op een andere volgorde
viva is hetzelfde als libelle,
quote:Celeone schreef op 21 december 2009 @ 22:12:

Tja, er zijn ook veel verschillende bieren (of auto's...) die uit dezelfde fabriek komen. Die zijn dan toch echt nog niet hetzelfde.Het gaat er ook niet om dat de producten hetzelfde zijn. Er zit heus wel verschil in merk A en merk B. Het gaat er om dat ze uit dezelfde fabriek komen. En A dus niet perse beter hoeft te zijn dan merk B.
quote:willem1959 schreef op 23 december 2009 @ 07:56:

viva is hetzelfde als libelle,
--
quote:tjelsy schreef op 20 december 2009 @ 22:47:

AEG en BOSCH komen uit dezelfde fabriek (maakt dus niet uit welke wasmachine je koopt)Dat is niet waar, het mag dan wel uit dezelfde fabriek komen, het kan een andere productielijn zijn. Of dezelfde lijn met aanpassingen voor een bepaalde order.
Het feit dat ze uit dezelfde fabriek komen wil nog niet zeggen dat product A en B ook van dezelfde kwaliteit zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven