Welkom in Café Wakker!

24-07-2015 00:58 3016 berichten
Welkom in Café wakker!

Ben je wakker, half in slaap of al in dromenland voel je vrij om hier te komen kletsen.

We hebben heerlijke hapjes en drankjes en een fijne barman .

Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog even wakker.
Hoi Thee! Hoe ist?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hoi Ingelke! Ik kan wel zeggen dat het erg goed gaat en heb doel 1 in aankomen bereikt, eindelijk en daar ben ik erg blij mee.

Las dat jouw zwangerschap voorspoedig verloopt. Fijn voor je!
Is de bar nu al gesloten? Ik ben net wakker. Pfff, wat is het benauwd, mijn huid gloeit helemaal. Het was niet uit te houden in bed en ben er maar uit gegaan. Misschien nog even wat drinken en dan weer proberen, anders ben ik morgen geen half mens.
Ha cateau! Hoop dat je zo weer verder kunt slapen. Ik heb nog niet geslapen.
Hallo Thee. Hoe komt dat, dat je nog wakker bent?
Nou, zo maar eigenlijk. Ik volg een bepaald blog en daar staan weer verwijzingen naar andere blogs op en zo zit ik al een poosje van alles en nog wat te lezen. Ben klaarwakker eigenlijk.

Hier begint het nu buiten aardig te rommelen. Bij jou ook aan het afkoelen nu?
Oh, dus je zit niet te zuchten en te puffen dat je kunt slapen, dan is het goed, toch?

Waar gaat die blog over?

Ja, er is hier net een buitje gevallen. Zo te horen heeft het geonweerd in Den Haag. Denk dat het slaapkamerraam maar open zet, dan wordt het misschien beter te doen in dat slaaphok.
De blog die ik al enkele jaren volg is http://www.eenvoudigleven.blogspot.nl/

Ben er ooit per toeval op beland, tijdje gelezen en toen alle jaargangen terug gaan lezen.
Oh, verheug me nu al op mijn bed over een uur of 4.......

Heerlijk, in een (hopelijk) koele slaapkamer (naast een heel warm persoon gaan liggen, dat dan weer wel).

Je gaat je bed zo ontzettend waarderen als je nachtdienst hebt; echt.
Ziet er een beetje uit als de wederwaardigheden van een gezellige huisvrouw. Wel leuk. Ik ga hem even uitlezen.
Ja ingelke, vrijwillig wakker zijn zoals ik nu is natuurlijk anders dan werken/nachtdienst. Ga je dan gelijk slapen of even ontspannen/ontbijten of zo eerst?
Kan me voorstellen dat het verslavend werkt, zo'n blog. Wel leuk, zo'n inkijkje in iemands leven.
Ze heeft een keer (maar weet maand en jaar niet meer) hele kasboek geblogd. Wat er doorgaat in zo'n groot gezin zeg.

Zo, heb lekker net nog een raketje gegeten. Nog maar een peukje en dan toch maar eens proberen te slapen.
Welterusten voor straks.

Ik wacht nog even een antwoord af en dan ga ik het ook proberen. Heb er een hard hoofd in, want ik ben klaarwakker.
Ik heb er ook een hard hoofd in hoor, maar goed, er staat geen wekker en heb geen plannen, dus het maakt niet zoveel uit.

Op wat voor een antwoord wacht je nog?
zwaaaaaaai! Hallo!

Je zou zeggen dat Japan het land is op het gebied van technologie, maar dat valt toch tegen. Wifi verbindingen kennen ze hier niet zo heel goed dus ik heb nu voor het eerst sinds tijden weer even tijd om mijn verslagen bij te werken en natuurlijk even hier rond te neuzen

Hoe is het met iedereen?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
ha catlady! Verloopt alles naar wens?
Hey Cat!

Inderdaad bijzonder dat ze daar dan zo weinig wifi hebben. Maar je bent er in ieder geval. Fijne reis gehad? Hoe bevalt het?

@Thee: bij thuiskomst; plassen, tandenpoetsen en direct naar bed. Eten zorg ik dat ik tijdens het werk voldoende heb gedaan .
Ik ga toch maar een slaappoging doen. Ingelke, werk ze nog even 2,5 uur en slaap lekker voor straks.

Vast een ontbijtje voor de liefhebbers:

quote:thee schreef op 25 juli 2015 @ 04:44:

ha catlady! Verloopt alles naar wens?Zeker, over het weer mogen we over het algemeen niet klagen en ook de reacties van de deelnemers op het programma zijn enthousiast. Vannacht voor het eerst wat minder goed geslapen of gewoon heel rot wakker geworden, dus ik ga maar eens op tijd naar bed vanavond.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Morgen Dames!

Is het al tijd voor koffie?

Kom maar op met het noodweer, heb nog een paar boeken liggen die nodig uit moeten.

(Al vrees ik dat dat tegen gaat vallen in GLD met het noodweer)

Dan Brown (inferno) en La Divina Commedia.. leuke combi...
Moge allemaal.

Zo oppaskatten weer verzorgd. Voor de zekerheid heb ik ze maar niet naar buiten gedaan, hun baasjes komen denk ik pas tegen de avond terug en mocht het gaan stormen heb ik ze liever niet buiten. Nou die ene kat iig die ziek is. Dan zit ik niet lekker thuis. Eigenlijk moest ik vanavond en morgen ook doen maar ze komen eerder thuis. Moet zeggen dat het wel lekker voelt dat ik nu de deur niet meer uit hoef. En dat om 8 uur sochtends bij hun zijn vind ik ook wel vroeg maar dat moet ivm de medicijnen die ik de ene kat moet geven.

Nou laat de regen maar komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Code oranje qua weer is hier rood geworden. Gatver, zal denk ik maar wat stoelen veilig stellen op mijn terras. Hier aan het water kan het vaak erg stormen, bij veel stormen is er aardig wat spullen van mij kapot gewaaid en mijn verzekering keert dat niet uit, klootzakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier is de storm los gebarsten. Alles kraakt en piept hier maar we hoeven de deur niet uit dus dan is het wel gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven