Welkom terug topic!

22-07-2010 12:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle forummers die door omstandigheden afscheid namen maar daar eigenlijk toch wel erg verdrietig over zijn of spijt van hebben.

Doe als Heintje Davids. Kom gewoon weer terug! Hoe simpel kan het leven zijn.

Welkom terug!

Hoe denk ik over terugkomen?

Totaal aantal stemmen: 20

Ik wil wel maar durf niet, omdat ze me dan een draaikont vin (10%)
Ik wil echt niet terugkomen (5%)
Dit topic heeft me over de streep getrokken (5%)
Ik vind dat bepaalde niet nader te noemen forummers terug mo (50%)
Ik ga hier nooit van me lang zal ze leven weg (30%)
Welkom terug MV!! ...........
Kom maar kom maar kom maar MV
Voor MV:

http://www.youtube.com/watch?v=Ybw1S-vJWmI
Ach de nieuwste trend is toch terugkomen onder een ander nick of niet?. Lekker makkelijk, kun je met een schone lei beginnen en kent lekker niemand je. Dus MV heb je al een nieuwe?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ach, MV al weer terug dus.

Nou, heeft lang geduurd dan.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Heb ik iets gemist? Was MV weg dan?
quote:Paque_in_Pink schreef op 22 juli 2010 @ 12:58:

Ach, MV al weer terug dus.

Nou, heeft lang geduurd dan. Nee badmuts, dit topic is bedoeld om haar terug te lokken.
Kom terug MV, je kent me niet, maar ik ken jouw naam wel op t forum. Lees altijd graag je recepten!
Die komt toch wel terug, daar is echt geen topic voor nodig.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Chica34 schreef op 22 juli 2010 @ 12:57:

Ach de nieuwste trend is toch terugkomen onder een ander nick of niet?. Lekker makkelijk, kun je met een schone lei beginnen en kent lekker niemand je. Dus MV heb je al een nieuwe? Denk niet dat ze lang anoniem blijft onder een nieuwe nick, er zijn 2 dingen waar ze graag over schrijft: eten en haar katten. En bij allebei is het al heel snel te herkennen dat het om MV gaat
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 22 juli 2010 @ 15:14:

[...]

Denk niet dat ze lang anoniem blijft onder een nieuwe nick, er zijn 2 dingen waar ze graag over schrijft: eten en haar katten. En bij allebei is het al heel snel te herkennen dat het om MV gaat Ja ik weet het, maar wellicht dat ze het toch 2 weken vol kan houden en dan heb je toch 2 weken lol
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Hihihi, ja ik heb het lang volgehouden he!

Het was even een dikke bittere pil die ik moest doorslikken en de bittere nasmaak even weg spoelen met rose.

Blij dat ik weer in dit warme bad mag plonsen .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Babsjuh schreef op 22 juli 2010 @ 15:14:

[...]

Denk niet dat ze lang anoniem blijft onder een nieuwe nick, er zijn 2 dingen waar ze graag over schrijft: eten en haar katten. En bij allebei is het al heel snel te herkennen dat het om MV gaat

Ik denk dat je meteen weet als ik over die dingen ga posten onder een andere naam.

Zeker 90% van het forum zouden het zien bij de eerste posting denk ik. En daarbij, dan kan ik nooit meer echt meeschrijven want dan zou ik in wezen dubbelnicken op de etenpijler. Ik heb nog een andere nick maar iedereen weet al dat ik dat ben, ik gebruik hem ook bijna nooit, alleen voor de sekspijler waar ik niet graag kom.

Eén keer aan een angel gevraagd of ik met die nick als puppet mocht schrijven maar kreeg antwoord dat het beter was van niet want iedereen wist al dat ik het was. :rolf:
quote:mylenevalerie schreef op 26 juli 2010 @ 11:48:

[...]

Ik heb nog een andere nick maar iedereen weet al dat ik dat ben, ik gebruik hem ook bijna nooit, alleen voor de sekspijler waar ik niet graag kom??? Want het forummen is sterker dan jou, soms ???
Hè MV, fijn dat er weer bent en ik hoop dat het gedoe wat gezakt is bij je.
quote:Tia Dalma schreef op 26 juli 2010 @ 11:51:

[...]

??? Want het forummen is sterker dan jou, soms ???

Nee, ik zal nooit op het forum praten over mijn seksleven of het niet hebben ervan of over exen. Dat vind ik te prive. Ik ben en herkent irl en ik heb veel vriendinnen van het forum irl dus als ik dat met iemand wil delen dan doe ik dat irl.

Maar doordat ik weet dat er mensen zijn die mij volgen op het forum zijn er soms wat onderwerpen waar ik wel wat wil zeggen maar niet dat die persoon dat leest. Dus hele erge prive zaken.

Soms bij een gein topic wil ik als ik die in de top 10 zie wel eens reageren, ik heb seks en horror geblokkeerd dus kan er alleen zo op komen. Dus een geintje wil ik op die pijler nog wel onder mijn eigen naam posten, maar in het verleden heb ik wel eens wat gepost wat ik liever niet onder mv doe. (dan hoop ik maar dat die mensen niet mijn 2e nick weten)
Ik ben er ook weer *zwaait enthousiast naar Nijnarella en andere bekenden*. Al krijgen jullie mij hier niet weg hoor.
quote:Dushi74 schreef op 04 augustus 2010 @ 18:49:

Ik ben er ook weer *zwaait enthousiast naar Nijnarella en andere bekenden*. Al krijgen jullie mij hier niet weg hoor.Was jij weggegaan Dush?
Ik had je al zolang niet gezien Dushi!!

Fijn dat iedereen gewoon terugkomt!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik ben even terug en weet niet voor hoelang.
verkeerd persoon in gedachte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven