Werkzaamheden forum

23-06-2010 09:22 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Tussen circa 10.15 en 10.30 (tijden onder voorbehoud) is het forum onbereikbaar i.v.m. werkzaamheden. Ik plaats hierover straks nog een blog, maar gezien de korte termijn (sorry!) ook vast een mededeling, zodat meer mensen sneller op de hoogte zijn.

Tijdens de werkzaamheden wordt een aantal openstaande bugs opgelost, waaronder:

* de roze schermen na het inloggen

* de paginanummers die, na wijzigen van forumvoorkeuren, wijzigen in een dropdownmenu (na de werkzaamheden kan iedereen via Forum -> Voorkeuren zelf aangeven of er paginanummers weergegeven moeten worden of een menuutje)

* sommige browsers worden ten onrechte doorgeleid naar de mobiele versie van het forum

* vanaf sommige mobiele telefoons is er geen toegang tot de mobiele versie van het forum

Daarnaast wordt er een advertorial-positie toegevoegd *binnen* de discussielijst. De internetredactie kan die vullen met een beeldje en een (kort) tekstje.

Alvast excuses voor het ongemak!

groetjes,

Naomi
Oh no! Wat moet ik nu doen tijdens mn werk
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 09:22:

Daarnaast wordt er een advertorial-positie toegevoegd *binnen* de discussielijst. De internetredactie kan die vullen met een beeldje en een (kort) tekstje.

Krijgen we dan in een discussie opeens een al-dan-niet flikkerend reclameblok??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee in de topiclijst, dat staat er toch?
Dan maar de afwas doen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Super, als alles daarmee is opgelost!

Sterkte voor het technische team vandaag.
quote:Sarah Scott schreef op 23 juni 2010 @ 09:32:

Nee in de topiclijst, dat staat er toch? Er staat 'binnen de discussielijst'. Sorry als ik niet begrijp wat dat betekent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja zeg, hoe moet ik nu huishoudontwijkend gedrag vertonen? Tjonge jonge.
MILF in the making ;-)
Damn, moet ik nu dan echt gaan werken? gelukkig is 't maar een kwartiertje....

Ik ben wel blij met die paginanummers ipv een dropdownmeu! Dus alvast bedankt daarvoor
Oh nee, afkickverschijnselen... nu al
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:himalaya schreef op 23 juni 2010 @ 09:34:

[...]

Er staat 'binnen de discussielijst'. Sorry als ik niet begrijp wat dat betekent.Als je vanaf forum.viva.nl doorklikt op 1 van de buttons (dus een pijler binnengaat) krijg je een lijst met alle discussies binnen die pijler. Tussen die lijst met topictitels komt een advertorial te staan.
En sorry hoef je daarvoor niet te zeggen hoor
Goede timing, ik heb net dan net een vergadering
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 09:22:

Wat ontzettend lelijk en storend. Hoe kan je het verzinnen
Ooooh god!

Wat moet ik nu?
quote:Zinderend schreef op 23 juni 2010 @ 09:48:

[...]

Wat ontzettend lelijk en storend. Hoe kan je het verzinnen

Eerst zien, dan pas klagen.

(maar ook ik vrees het ergste)
Nee toch? Wat moet ik dan gaan doen?
Als dat het forum in de lucht houd dan wennen we ook wel aan nog meer reclame
Heb ik dat?!
Hebben ze een hoop te doen in een kwartier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
* overweegt nazorg te regelen voor iedereen die in ernstige problemen komt door het tijdelijk platliggen van het forum *

De advertorialpositie komt inderdaad in de lijst met topics, dus na het doorklikken naar een pijler (en niet binnen een discussie) Sorry voor de onduidelijkheid. Er is gepoogd deze positie zo min mogelijk 'storend' te maken: er komt in elk geval geen flikkerend beeld, 't is een stilstaand beeldje met een korte tekst.

grtjs,

Naomi
@MV, de bugs zijn al opgelost op een testversie van het forum: de wijzigingen hoeven dus 'alleen nog maar' te worden overgezet naar het live forum :-)
Ik heb het al gezien en vind het helemaal niet storend, je kan er nl gewoon langsheen scrollen. Veel beter dan die adds die er nu zijn, die in je beeld gaan zitten enzo. Die zijn pas irritant.
quote:Miss Moneypenny schreef op 23 juni 2010 @ 09:49:

[...]

Eerst zien, dan pas klagen.

(maar ook ik vrees het ergste)Ik heb het wel op andere fora gezien. Helaas.
quote:Sarah Scott schreef op 23 juni 2010 @ 09:54:

Ik heb het al gezien en vind het helemaal niet storend, je kan er nl gewoon langsheen scrollen. Veel beter dan die adds die er nu zijn, die in je beeld gaan zitten enzo. Die zijn pas irritant.

Denk ik ook, Sarah.

Als er dan toch reclame moet zijn, dan op een manier die het minst in de weg zit.

Ik ben benieuwd!
quote:Sarah Scott schreef op 23 juni 2010 @ 09:54:

Ik heb het al gezien en vind het helemaal niet storend, je kan er nl gewoon langsheen scrollen. Veel beter dan die adds die er nu zijn, die in je beeld gaan zitten enzo. Die zijn pas irritant.gaan die springende, knipperende en gillende reclames dan van het forum af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven