West Sigaretten

11-10-2010 18:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet anders niet in welk onderwerp het thuis hoort, maar ik ben toch benieuwd :



Wie rookt er West sigaretten, en wie vind daarvan de smaak veranderd de laatste tijd ? Ben dan ook benieuwd wat er precies veranderd is,.......



Groetjes!



update: Ik heb het vermoeden dat het aan mezelf kan liggen, .. vandaar deze vraag..

Hoeveel rook je per etmaal ? = 24 uur.

Totaal aantal stemmen: 30

0 tot 5 sigaretten (33%)
5 tot 10 sigaretten (10%)
10 tot 20 sigaretten (37%)
meer dan 20 sigaretten (20%)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?
Roken is zó ontzettend 1995...
Alle reacties Link kopieren
Zó blij dat ik al meer dan een jaar gestopt ben!
bah, roken! wandelende asbakken!



doe mij maar 'n chocoladesigaret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 11 oktober 2010 @ 18:59:

Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?Working on it ,...<bloost>
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 2 weken gestopt met roken..:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Yonna schreef op 11 oktober 2010 @ 19:03:

Zó blij dat ik al meer dan een jaar gestopt ben!Goed zo !!
Alle reacties Link kopieren
quote:alice24 schreef op 11 oktober 2010 @ 19:06:

Ben nu 2 weken gestopt met roken..:)Goed van je! Valt het je mee ?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 11 oktober 2010 @ 19:05:

bah, roken! wandelende asbakken!



doe mij maar 'n chocoladesigaret!
Alle reacties Link kopieren
West sigaretten....zijn dat die kankerstokken van de Aldi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 11 oktober 2010 @ 19:10:

West sigaretten....zijn dat die kankerstokken van de Aldi?Nee...die zijn overal verkrijgbaar behalve bij de Aldi enzo haha. Gewoon de AH, Plusmarkt, Drogist etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 11 oktober 2010 @ 18:59:

Wanneer stop je nou eindelijk eens met roken?Ow en maak je niet zo druk,.. ik rook er maar 3 tot 5 per dag,.. Ken mensen die er over de 20 roken, dus zooo erg ist ook weer niet met mij gesteld ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 3 weken gestopt! En nee, moeilijk is het niet Het is je gewenning en verslaving doorhebben en dat veranderen. Want zeg nou zelf, het roken zelf is niet lekker toch? De nicotine ook niet (neem maar zo'n nicotine zuigtablet, gadver!), het is je verslaving die in stand gehouden word. En je lichaam bedankt je voor je shotje dus voel je je lekker.



Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...



Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
quote:Tirusha schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:

Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...



Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tirusha schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:

Tsjonge jonge, kan er ook einmal normaal gereageerd worden op een vraag zonder meteen een zedenpreek over kankerverwekkende staafjes. Ik ga ervan uit dat TO zelf genoeg intellectueel vermogen heeft om te weten wat voor gezondheidsklachten roken al dan niet teweeg kan brengen...



Om terug te komen op de vraag. Ik rook zelf geen west maar ik hoor van mensen om mij heen dat zij de smaak idd veranderd vinden. Ik hoor vaak dat mensen het 'droger' vinden roken. Maar ik zou het zelf niet weten;)



Kijk! Hier heb ik nou iets aan, dankje! Ik ben me er inderdaad van bewust hoe ongezond roken is, maar dat was niet de reden waarvoor ik de topic opende, fijn dat je dat ziet.



En bedankt voor het antwoord op de vraag!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wilde ook niet negatief overkomen he



Wilde mezelf ff een veer geven.. En omdat je een ander vroeg hoe het beviel dacht ik 'daar is mijn kans!'



Sorry TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 19:20:

Ik ben nu 3 weken gestopt! En nee, moeilijk is het niet Het is je gewenning en verslaving doorhebben en dat veranderen. Want zeg nou zelf, het roken zelf is niet lekker toch? De nicotine ook niet (neem maar zo'n nicotine zuigtablet, gadver!), het is je verslaving die in stand gehouden word. En je lichaam bedankt je voor je shotje dus voel je je lekker.



Het boek 'Nederland stopt met roken!' heeft mij veel inzicht gegeven. Dus TO, mocht je willen..Alsnog goed van je! Ik ben mezelf ook al aant analyseren en ik ben al geminderd van 28 sigaretten naar (nu al een paar maanden) 3 tot 5. Bedankt voor (goedbedoelde) tip iig en succes met gestopt blijven
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 19:27:

Oh ik wilde ook niet negatief overkomen he



Wilde mezelf ff een veer geven.. En omdat je een ander vroeg hoe het beviel dacht ik 'daar is mijn kans!'



Sorry TO!Hihi, geen sorry hoor, ik weet dat je het goed bedoelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Ok dan
Alle reacties Link kopieren
En van 28 naar 3-5 is erg goed trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 19:32:

En van 28 naar 3-5 is erg goed trouwens!Thanks!
Alle reacties Link kopieren
ik rook ze.



geen probleem ontdekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 11 oktober 2010 @ 19:39:

ik rook ze.



geen probleem ontdekt.Dankje voor je reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven