What's in a name?
maandag 30 juni 2008 om 20:33
Waar komt jouw nickname vandaan? Hoe ben je erop gekomen? En welk beeld hebben mensen bij jouw naam?
Neem even mijn nickname. Ik heb mijn nickname gekozen omdat mijn moeder Arubaanse is en omdat is zelf ook een aantal jaren op Aruba en Curacao heb gewoont. Toch een beetje mijn "roots".
Mensen zullen misschien wel denken dat ik een mooi kleurtje heb. Maar helaas ik ben blanco blanco.
What's in your name?
Neem even mijn nickname. Ik heb mijn nickname gekozen omdat mijn moeder Arubaanse is en omdat is zelf ook een aantal jaren op Aruba en Curacao heb gewoont. Toch een beetje mijn "roots".
Mensen zullen misschien wel denken dat ik een mooi kleurtje heb. Maar helaas ik ben blanco blanco.
What's in your name?
dinsdag 1 juli 2008 om 19:39
Mijn nickname Rubina:
Zo'n tien jaar geleden hoorde ik deze naam, een kennis van een vriend van mij had deze naam. Vond ik erg mooi en toen later bedacht ik mij dat ik deze naam zelf kon spellen met de initalen van mijn vader (ruben) en mijn tweede naam (ina): en zo is mijn nickname geboren
Mijn avatar: een plaatje van een sigarenbandje. Ik ben een nostalgisch mens...
Zo'n tien jaar geleden hoorde ik deze naam, een kennis van een vriend van mij had deze naam. Vond ik erg mooi en toen later bedacht ik mij dat ik deze naam zelf kon spellen met de initalen van mijn vader (ruben) en mijn tweede naam (ina): en zo is mijn nickname geboren

Mijn avatar: een plaatje van een sigarenbandje. Ik ben een nostalgisch mens...
dinsdag 1 juli 2008 om 19:59
Juniper:
Naar het boek Juniper en ook van het boek Heksenkind. Mijn lievelingsjeugdboek wat ik al sinds mijn 12e heb. Juniper is een hele sterke vrouw met een soort van magische krachten. In ieder geval wens ik iedere keer als ik dat boek lees dat ik ook zokon zijn
Mijn avator: ik vind de magische wereld wel mooi, daarom een elfje.
Naar het boek Juniper en ook van het boek Heksenkind. Mijn lievelingsjeugdboek wat ik al sinds mijn 12e heb. Juniper is een hele sterke vrouw met een soort van magische krachten. In ieder geval wens ik iedere keer als ik dat boek lees dat ik ook zokon zijn

Mijn avator: ik vind de magische wereld wel mooi, daarom een elfje.
woensdag 2 juli 2008 om 14:21
quote:Summerdance schreef op 01 juli 2008 @ 18:12:
@Ring, ik heb precies dezelfde associatie bij de naam shyte
Grappig!
Mijn avatar heb ik gekozen omdat hij helemaal bij me past. Ik ben fan van Maaike Hartjes haar tekeningen. Het plaatje is lief, eigenwijs, grappig en opvallend. Bovendien heb ik deze avatar nog niet eerder gespot hier op het forum.
Andere keuzes zouden zijn: Amélie Poulain. Om ongeveer dezelfde reden... Ik ben fan van de film. AP is ook lief, eigenwijs, grappig en opvallend. Alleen een AP avatar is dat niet... Er zijn al zoveel forummers met een AP avatar, dat is dus verre van origineel.
Of een Little Britain avatar. En dan van Vicky Pollard ofzo. Maar ook hiervoor geldt: er zijn al zoveel forummers met een LB avatar!
@Ring, ik heb precies dezelfde associatie bij de naam shyte
Grappig!
Mijn avatar heb ik gekozen omdat hij helemaal bij me past. Ik ben fan van Maaike Hartjes haar tekeningen. Het plaatje is lief, eigenwijs, grappig en opvallend. Bovendien heb ik deze avatar nog niet eerder gespot hier op het forum.
Andere keuzes zouden zijn: Amélie Poulain. Om ongeveer dezelfde reden... Ik ben fan van de film. AP is ook lief, eigenwijs, grappig en opvallend. Alleen een AP avatar is dat niet... Er zijn al zoveel forummers met een AP avatar, dat is dus verre van origineel.
Of een Little Britain avatar. En dan van Vicky Pollard ofzo. Maar ook hiervoor geldt: er zijn al zoveel forummers met een LB avatar!
woensdag 2 juli 2008 om 18:18

woensdag 2 juli 2008 om 18:41
Ik was Nibbits aan het eten toen ik een naam moest bedenken. Dus ik maakte de naam Nibb aan. Helaas helaas, precies op het moment van de overgang van het oude naar dit nieuwe forum.... Er ging iets mis met aanmelden en ik kreeg het (na enig heen en weer gemail met de redactie) niet voor elkaar om die naam te kunnen gebruiken.
Tja.. wat doe je dan, dan kies je iets wat er op lijkt. Dat werd Mibb.
Achteraf vind ik Mibb veel leuker dan Nibb, maar dat kan ook gewenning zijn. Hihi.
Tja.. wat doe je dan, dan kies je iets wat er op lijkt. Dat werd Mibb.
Achteraf vind ik Mibb veel leuker dan Nibb, maar dat kan ook gewenning zijn. Hihi.
woensdag 2 juli 2008 om 20:54
quote:shyte schreef op 01 juli 2008 @ 09:09:
Ik had totaal geen inspiratie en heb toen de nick van een vriend van mij (die hij gebruikt op een ander forum) gepikt... maar eerlijk gezegd vind ik het een shit naam....
Het dekt mijn lading niet...
Moet altijd wel lachen als ik jouw nickname zie, op 2 letters na mijn nickname
Tja waarom mijn nickname.. Euh geen idee eigenlijk.. Heb 'm al jaaaaaren
Ik had totaal geen inspiratie en heb toen de nick van een vriend van mij (die hij gebruikt op een ander forum) gepikt... maar eerlijk gezegd vind ik het een shit naam....
Het dekt mijn lading niet...
Moet altijd wel lachen als ik jouw nickname zie, op 2 letters na mijn nickname
Tja waarom mijn nickname.. Euh geen idee eigenlijk.. Heb 'm al jaaaaaren