What's in a name?

30-06-2008 20:33 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar komt jouw nickname vandaan? Hoe ben je erop gekomen? En welk beeld hebben mensen bij jouw naam?

Neem even mijn nickname. Ik heb mijn nickname gekozen omdat mijn moeder Arubaanse is en omdat is zelf ook een aantal jaren op Aruba en Curacao heb gewoont. Toch een beetje mijn "roots".

Mensen zullen misschien wel denken dat ik een mooi kleurtje heb. Maar helaas ik ben blanco blanco.

What's in your name?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2008 @ 22:15:

Ik heb geen idee welk beeld mensen bij mijn naam hebben.......Gewoon http://www.youtube.com/watch?v=R36CixkIaIc met Biancààààà.

GEVE = GEile VEnt.
@Calvijn1: Waarom heb je Emily en de egel als avatar? Die vind ik zooooooo leuk!!
Ik heb de naam Hermans gekozen omdat W.F. Hermans mijn favoriete schrijver is. Weinig origineel dus eigenlijk.

Ik heb geen idee welk beeld deze nick bij mensen oproept. Ik ben ook nog niet zo lang onder deze nick actief op het forum. Ik had eerst een andere nick, maar in verband met herkenbaarheid heb ik een nieuwe aangemaakt.
Dat ik mijn nick moest verzinnen zat ik net in een boekje hoe en wat in het hongaars te bladeren.

Als je bedankt uitspreek klinkt dat als kuusnum vandaar dat ik voor kusunum gekozen heb. Bekt wel lekker vind ik.
Mijn nickname slaat helemaal nergens op.

Ik zocht een naam die anoniem was en die niet echt bij me pastte ofzo...

En die 2 was een ongewenst kadootje van viva...
MMR zijn mijn voorletters. Mariska M..... R......

Was niet zo orgineel
quote:calvijn1 schreef op 30 juni 2008 @ 21:51:

Calvijn is de naam van de school waarop ik les geef.

Zat op school toen ik me 7 jaar geleden aanmeldde en had weinig inspiratie voor een andere nick dan dezeoh, ik heb me al een paar keer afgevraagd waar jouw nick vandaan komt. Om te schrijven is het zo'n mooi woord, vind ik, met die grote C en lange ij. Misschien vind ik dat vooral omdat ik Carlijn een mooie naam vind
quote:mamzelle schreef op 30 juni 2008 @ 21:45:

[...]

Leuk. Als ik jouw nick zie denk ik altijd aan een Turkse naam.daar had ik nog niet aan gedacht. een beetje russisch of joods ('lev') vond ik het wel klinken. En ik ben zo hollands!
quote:elev schreef op 30 juni 2008 @ 23:17:

[...]

daar had ik nog niet aan gedacht. een beetje russisch of joods ('lev') vond ik het wel klinken. En ik ben zo hollands!

Leuk dat een nick je zo op het verkeerde been kan zetten.

Het is net als een boekverfilming. Je hebt het allemaal heel anders in je hoofd dan dat het in werkelijkheid (verfilming) is.
ik had Rosanna al als nickname op een ander forum, maar er was hier al een Rosanna daarom de 08 de dag van mijn verjaardag.

Waarom Rosanna? Ik ben megafan van Toto en een van hun grootste hits is...... Die ja!

ik heb geen idee wat voor een beeld mensen hebben bij mijn nick
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@ rosanna

Sorry hoor, kwam zomaar in me op
rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn...

(die was ik daarnet ook al voor je aant zingen en nu heb ik dat lied nog steeds in mijn hoofd....! *rosanne ik we........*
quote:elev schreef op 30 juni 2008 @ 23:17:

[...]

daar had ik nog niet aan gedacht. een beetje russisch of joods ('lev') vond ik het wel klinken. En ik ben zo hollands! Ik dacht eigenlijk dat het verwees naar het getal 11. Zo zie je maar, we maken er in ons hoofd allemaal ons eigen verhaal van
The time is now
quote:yoyo2 schreef op 30 juni 2008 @ 23:33:

rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn...

(die was ik daarnet ook al voor je aant zingen en nu heb ik dat lied nog steeds in mijn hoofd....! *rosanne ik we........*

nananananah, dat is je straf DjoDjo!!

En het is RosannA!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik had totaal geen inspiratie en heb toen de nick van een vriend van mij (die hij gebruikt op een ander forum) gepikt... maar eerlijk gezegd vind ik het een shit naam....

Het dekt mijn lading niet...
Scorpion, bij jou krijgt ik door je avater wel een beetje een buitenlandse vibe. Soort indiaantje ofzo.

Geve, je als ik eerlijk ben is het eerste wat bij me opkomt: Vies ventje.

Hey Calvijn, ik ken ook een Calvijn collega. Maar volgens mijn zijn er veel Calvijn scholen.

Shyte, wat had je dan gewilt?
mmm.. gipsy woman misschien? Marypoppins? Vrouwelijk en uitgesproken zoiets..iemand ideeen?
quote:shyte schreef op 01 juli 2008 @ 09:20:

mmm.. gipsy woman misschien? Marypoppins? Vrouwelijk en uitgesproken zoiets..iemand ideeen?marypoppins vind ik leuk! Suikerspin, of barbarella, of vind je dat te tuttig? (suikerspin is barbapapa in eht frans, vandaar de associatie) (en hoe ik aan suikerspin kwam weet ik niet hoor)
Marypoppins vind ik ook leuk. Toch vind ik Shyte ook wel krachtig klinken zeker met die avater erbij.
quote:Zwieber schreef op 30 juni 2008 @ 22:17:

Zwiepje zat Dora te kijken toen ik een Nick aan moest maken. En dan valt de keus gauw op Zwieber want zeg nou eens eerlijk: een aap met een laarzenfetisj, een meisje met Beatrixhaar, en een gecastreerde stier geven nou niet echt veel andere opties....

Mister Toekan?

Isa de Leguaan?

Grote Rode Kip? (die laatste is echt een supernick, vind ik )

Mijn nick is een anagram van eigen naam. Wilde eigen naam doen, maar was al bezet. Overigens nooooooit iemand gezien die die nick gebruikt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
ik weet eigenlijk niet. had destijds geen zin om er lang over na te denken. ik zocht snel iets dat enthousiasme en vrolijkheid uitstraalde.

Inmiddels heb ik veel ebtere ideen, maar om nou een nieuw account aan te maken...
quote:Zonnetjexx schreef op 30 juni 2008 @ 21:19:

[...]

*ff off topic*

Hai Ring, hoe is t nu met jou?? Weer een beetje rust in je lijf en hoofd?

Offtopic: Ja hoor, het leven gaat gewoon door... Hoe vreemd dat soms ook is. Het lijkt wel alsof het niet is gebeurt maar toch weet je wel beter. Krijgen nu ook onderzoeken via de gyn...

terug!

En weer ontopic!
quote:shyte schreef op 01 juli 2008 @ 09:09:

Ik had totaal geen inspiratie en heb toen de nick van een vriend van mij (die hij gebruikt op een ander forum) gepikt... maar eerlijk gezegd vind ik het een shit naam....

Het dekt mijn lading niet...Ik moet altijd aan 'Cold Feet' denken bij jouw naam. Adam, een van de hoofdrolspelers roept namelijk wel eens 'shit' op z'n Iers... Dat wordt een soort 'shyte' qua uitspraak. Ook al klinkt dit niet aardig, je naam doet me wel altijd denken aan iets leuks (de serie 'Cold Feet'), het geeft mij een positief gevoel.
Summerdance is simpel, dol op de zomer, grote passie is dansen

Voeg ze samen en TADAAA

@Ring, ik heb precies dezelfde associatie bij de naam shyte
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Omdat ik het album van Pink super vind!

Heb alleen de schrijfwijze veranderd in normaal engels (waarom weet ik niet), het was nml. M!ssundaztood
anoniem_64236 wijzigde dit bericht op 01-07-2008 18:20
Reden: sneaky typfoutje!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven