Wie heeft er zin om te kletsen?

29-03-2010 18:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb zin om te kletsen over van alles en nog wat maar mijn vriend gaat over een uur de deur uit om te tafeltennissen. Dus dacht ik; dan open ik maar een topic.

Ik ga straks nog wat tv kijken. Iig America Next Topmodell en voor de rest zie ik wel.

Ik ben trouwens 32 en heb dus een vriend waar ik mee samen woon. Ik doe vrijwilligerswerk op een peuterspeelzaal en in een bejaardentehuis.

Vandaag ben ik bij de oudjes geweest om te rummikubben. Morgen zou ik eigenlijk naar de peuterspeelzaal gaan maar ik ben erg verkouden dus heb ik overleg besloten om thuis te blijven. Dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk maar ja, anders steek je ze ook maar weer aan.

Wat doen jullie voor werk en heb je hobby's? En wat ga straks eventueel op tv kijken?
Misschien is het een idee om je gewoon aan te sluiten bij een van de bestaande kletsgroepjes. Er zijn er voldoende, je merkt vanzelf wel of je aansluiting vindt.

Overigens... wegblijven bij de peuterspeelzaal vanwege een verkoudheid omdat je bang bent ze aan te steken? Daar zou ik niet voor wegblijven hoor. Die kinderen steken met name elkáár aan.
Op Entertaiment is een topic over ANTM, kom lekker meeschrijven tijdens de uitzending... dan kijk je niet alleen!
Het wegblijven bij de peuterspeelzaal was op aanraden van de peuterleidster daar dus niet vanuit mezelf.

En misschien schrijf ik idd. wel mee op het topic over ANTM.

Groetjes en bedankt voor jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven