Wie helpt?

07-10-2010 21:04 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sufgegoogled. Ik wil morgen een fles champagne (Moët & Chandon, of vergelijkbare kwaliteit) laten bezorgen bij iemand. Liefst in geschenkverpakken of iets dergelijks. Nog mooier als er een boeketje blommen bij kan.



Wie vindt een adres? Ik vind alleen adressen waarbij ze op zijn vroegst zaterdag bezorgen, en da's nu net niet de bedoeling, omdat ik niet zeker weet of de ontvanger dan thuis is.



Mijn dank is groot!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En ja, dat had ik me eerder kunnen bedenken

Maar dat deed ik niet. En ik wil het tóch
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
http://www.champagnebezor ... IqRk_65waQCFQUqDgodORazDA



Zij beloven binnen 24 uur te bezorgen
Alle reacties Link kopieren
http://www.champagne-best ... OKVjpi6waQCFUOEDgod_3O2DQ



en zij ook
Alle reacties Link kopieren
Heb totaal geen verstand van wijn/champagne ed, maar miss kun je bij deze site informeren of ze iets voor je weten?



site



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Champagnebezorgen doet 't sowieso niet voor zaterdag, wat ze ook beloven.

Champagnebestellen moet ik me eerst helemaal aanmelden enzo, daar was ik net op afgeknapt, maar ga ik toch maar even doen dan.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Of heb je ook een mogelijkheid, om bij een drankwinkel in de woonplaats van de ontvanger iets te bestellen en die te laten bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
tja en verders.. geen idee. Idd iets eerder over na denken
Alle reacties Link kopieren
En bij die andere site moet ik eerst ál mijn gegevens invullen, dat gaat me ook iets te ver.... Omdat ik dan nog niks zeker weet dus.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 07 oktober 2010 @ 21:12:

Of heb je ook een mogelijkheid, om bij een drankwinkel in de woonplaats van de ontvanger iets te bestellen en die te laten bezorgen?Maar zou ik dan morgen nog kunnen bellen dat ze morgen bezorgen?! Lijkt me sterk.
668, the neighbour of the Beast
De plaatselijke Gall&Gall bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees het ook Friezinnetje, dat 't gewoon niet gaat lukken....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nou, met een bloemetje doen ze dat toch ook wel? tenminste hier in Wegwaaierveen wel.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zouden die dat echt doen? Als ik morgenochtend bel, dat ze diezelfde dag nog leveren?



Anders wordt 't een wijnboeketje van de Fleurop hoor, maar ik vond champagne "feestelijker".
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Waar moet het bezorgd worden Marels, mss kan 1 van ons helpen
Alle reacties Link kopieren
Ja, is ook een idee schattekop. Ik bén morgenmiddag vrij
Alle reacties Link kopieren
Het is morgen vrijdag en dan zijn alle winkels gewoon open. Je kunt toch een fles bij een plaatselijke slijterij kopen en laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, dat zou een stunt zijn ja



Krijgen ze een forummerT voor de deur
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Maar jij heet Friezinnetje en de champagne moet naar Brabant
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
maar in welke hoek van nederland moet het bezorgd worden? Kan ik evt nog iets specifieker zoeken
Alle reacties Link kopieren
Het westen van Brabant dus
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ai, dat red ik niet morgen. Had je me vandaag moeten hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 07 oktober 2010 @ 21:18:

Maar jij heet Friezinnetje en de champagne moet naar Brabant Ach eens een Friez altijd een Friez.
Was deze al geplakt?
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel, het is onmogelijk. Boehoehoehoooeeee!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven