Wie is er weg?
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:16
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:21
Ik wil ook dat die knopjes weggaan. Maar waarom zo'n ophef. Iedereen kan alle berichten (ook zonder die knopjes) van dit forum lezen. Loepen kan alleen als je een aangemeld forummer bent. Wat rest is dat er dus iemand via die knoppen (wat ik dus ook liever niet heb) geattendeerd kan worden op een bepaald topic. Maar dat kan ook via mond-op-mond-reclame of via Google.
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:29
quote:Arthemis schreef op 13 augustus 2010 @ 13:27:
Ik snap het nog steeds niet, ook niet over die knopjes....
- kun je die knopjes alleen laten gebruiken als je daar zelf toestemming voor geeft?
- of gooit Viva nu alle privacy van de forummers te grabbel?Nee, een ieder kan er op klikken volgens mij.
Ik snap het nog steeds niet, ook niet over die knopjes....
- kun je die knopjes alleen laten gebruiken als je daar zelf toestemming voor geeft?
- of gooit Viva nu alle privacy van de forummers te grabbel?Nee, een ieder kan er op klikken volgens mij.