Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Kym, ik beantwoord de vraag even, ik heb toch geen zin om te werken :P.

Account opzeggen betekent dat je niet meer gebruik wenst te maken van je nick. Die wordt dan dus op non-actief gezet, maar de berichten blijven gewoon staan. De meeste mensen die dit gedaan hebben, schrijven nu verder onder een nieuwe nick. Met precies dezelfde problemen als daarvoor, behalve dat hun oude verhalen niet direct aan hun nieuwe link gelinkt worden (o.a. via loepje). Stelletje kippen .
Aha. Nou, ook zinloos dus, want op den duur zul je dan weer tegen hetzelfde 'probleem' aanlopen.

Nou, ik blijf dan gewoon maar echt Kym. Maar heb anderen wel gevraagd voorzichtig te zijn met details.
Maar wie is er nou écht weg? Doe 's een lijstje.
Je kunt het volledige lijstje van de OP vergeten Milo, want bijna iedereen is terug, al dan niet onder een andere naam.

Volgens mij zijn alleen Etosha, BAM (Mammalief), Sgaapie, Lindy en Tangerine deze week vertrokken en lang niet allemaal vanwege Knopjesgate.

Correct me if I'm wrong .
Lin echt weg
Ja erg he?

En ik kan nog steeds niks met al die nieuwe nicks. Ik zie het niet meer, hoor.
Ik vind het jammer dat BAM weg is!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja ik ook, Nous.

BAM en Floor waren als Snip en Snap, Jip en Janneke, Bassie en Adriaan......Zonde dat dat voorbij is.
Van oude forummers en dingen die voorbij gaan......
Ik vind het ook jammer dat BAM weg is. Heeft ze nog ergens afscheid genomen met een post?
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2010 @ 20:50:

En ik kan nog steeds niks met al die nieuwe nicks. Ik zie het niet meer, hoor.

Same here. Ik word er zelfs een beetje paranoide van... dan zie ik weer een nieuwe nick en kan ik het niet uitstaan als ik niet weet wie het is...

22.26
quote:Sophiepapa schreef op 19 augustus 2010 @ 22:25:

Ik vind het ook jammer dat BAM weg is. Heeft ze nog ergens afscheid genomen met een post?Alleen heel kort in het non-actief zetten topic, Ze zei dat ze er klaar mee was, na Hansgate en Knopjesgate. Ik hoop dat ze zich bedenkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven