Wie kent mij?

19-05-2010 19:34 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even testen of ik al beroemd ben

( Nav dit topic )
Ik ken je hoor, niet van de spaghetti, want dat zegt me niks.

En na het fototopic helemaal.
Cum non tum age
Ook ik ken je, uiteraard van het spaghetti-verhaal, maar ook van spellen als PoP en FF13
In eerst instatie van het fototopic, je lijkt verbazingwekkend veel op je avatar.
Spaghetti, M & M's, en je foto onlangs gezien. Dus ja, je bent beroemder dan je denkt
Yeahhhhhhh! Hahahha!
Kale poes met spaghetti en een heel lieve reactie ooit in het topic van Chatterly toen je aangaf dat je ook interesse had en een ander in jouw ogen meer recht had.
Ow ja je foto van het vorige foto-topic , je was precies zoals ik me had voorgesteld.
Ik!
Nu de hamvraag: ken je mij/ons
Ja Noah ik ken je!
Ja ik ken jullie

Noa zei zo lief, toen ik vroeg over google, dat het allemaal mijn fout was. En toen had ik ook net een topic geopend over mijn moeder die me niet wilde zien omdat ik een foutje was, dus die opmerking van Noa had ik daarom onthouden Kweet niet of t toeval was, of gewoon een lief grapje (daar hield ik t maar op) maar ik weet t nog wel hahah!
Ik jou ook!

Goh, da's toevallig .
Ik ken je ook Noah, ik weet waar jouw huis woont. Nouja, stad staat
Oh en kabouter, ook al zijn we elkaar nooit tegengekomen: ik heb wel al je pasta-taferelen gevolgd. Dus ja.
quote:Kabouter23 schreef op 22 mei 2010 @ 00:16:

Ja ik ken jullie

Noa zei zo lief, toen ik vroeg over google, dat het allemaal mijn fout was. En toen had ik ook net een topic geopend over mijn moeder die me niet wilde zien omdat ik een foutje was, dus die opmerking van Noa had ik daarom onthouden Kweet niet of t toeval was, of gewoon een lief grapje (daar hield ik t maar op) maar ik weet t nog wel hahah!Nee? Was dat niet de gewone "Noa"?
quote:AlettaJacobs schreef op 22 mei 2010 @ 00:17:

Ik ken je ook Noah, ik weet waar jouw huis woont. Nouja, stad staat Hmm, nu zit ik heel diep na te denken .
Jij woont toch in het zuiden en komt toch van het noorden?
Oeps, nee t was Ainne.. sorry heb enorme ruzie ondertussen met mijn lief hahah dus ik zat er niet helemaal bij met mijn hoofd!

En ik heb hier voor me neus nog steeds een hele leuke pipkaart hangen met heul veel namen van forummers erop!!

quote:AlettaJacobs schreef op 22 mei 2010 @ 00:20:

Jij woont toch in het zuiden en komt toch van het noorden?

Klopt... Uit DRP's topic?

Ik ken jouw nick en weet dat je net (?) een kleine hebt gekregen.
Maar ik ga nu even naar bed!

*Geeft iedereen een slaap-lekker-knuffel*
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 16:52
Reden: privacy
% gewijzigd
yup, zonder dit topic door te lezen; iets over spaghetti en niet kunnen koken, en iets over een kale poes ;)

Ik vind je altijd leuk om te lezen, humoristisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven