Wie mis jij op het forum momenteel? Deel 2

06-07-2016 20:22 1286 berichten
De titel spreekt voor zich.

In het eerste deel deden de mods het verzoek geen negatieve uitlatingen te doen over forummers die zich niet kunnen verdedigen (permabannelingen bijvoorbeeld).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 juli 2016 @ 21:11:

Ik mis Coralie2Ik las Corona
quote:Corona67 schreef op 06 juli 2016 @ 23:25:

[...]



Ik las CoronaNeem er nog eentje.
quote:mariposita schreef op 06 juli 2016 @ 23:27:

[...]





Neem er nog eentje.Cheers!
Alle reacties Link kopieren
Ik mis MV op het forum. En met mij vele anderen denk ik zo.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 juli 2016 @ 21:37:

[...]



Druk met de tweeling nadat haar zwangerschapsverlof afgelopen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Nien ook. En toen ik laatst iemand het woord sibblings zag gebruiken dacht ik even dat ze terug was. Goed te horen dat er niks aan de hand is verder.

Verder: Kent iemand Sasati? Zij woonde in Syrie met een Palestijnse man. Toen de ellende daar net begon zat ze er nog. Ik heb haar al jaren niet meer gezien hier. Ik vraag me af hoe het met haar en haar gezin gaat.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Henk-en-Roelie schreef op 06 juli 2016 @ 22:31:

Ja, wij missen Elsa, Wompie, Anuk, Honeymoonquiz,.

Komen ze nu terug of heeft dit forum topic niet zoveel nut.Elsa is een beetje forummoe, maar ze heeft het vooral erg druk-druk-druk. Iets met binnenhuisarchitectuur...of zo iets...ongeveer....plusminus. Ze moet een tweede agenda kopen om te afspraken te noteren, maar ze komt wel terug...denk ik...hoop ik...vermoed ik...weet ik bijna zeker.

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ronniemitchel lang niet meer gezien.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Sapsorrow ook, die zag ik toch wel vaak terugkomen. Zag in het bantopic dat ze een permaban heeft. Normaal staat erbij waarom maar nu niet. Ze is van 48 uur naar perma gegaan, dus ik mis de stap van de weekban. Weet iemand toevallig hoe dat zit?
quote:missie_m schreef op 07 juli 2016 @ 11:18:

[...]





Elsa is een beetje forummoe, maar ze heeft het vooral erg druk-druk-druk. Iets met binnenhuisarchitectuur...of zo iets...ongeveer....plusminus. Ze moet een tweede agenda kopen om te afspraken te noteren, maar ze komt wel terug...denk ik...hoop ik...vermoed ik...weet ik bijna zeker.

Ik hoop van wel Elsa is een leuke forumster!
quote:MouseCat schreef op 07 juli 2016 @ 12:01:

Ik mis Sapsorrow ook, die zag ik toch wel vaak terugkomen. Zag in het bantopic dat ze een permaban heeft. Normaal staat erbij waarom maar nu niet. Ze is van 48 uur naar perma gegaan, dus ik mis de stap van de weekban. Weet iemand toevallig hoe dat zit?Lees het laatste stuk in het vorige topic.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die had ik gemist. Thanks!

Edit: nu ik het teruglees, heb ik zo te zien wel meer gemist
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 juli 2016 @ 08:11:

Ik mis Nien ook. En toen ik laatst iemand het woord sibblings zag gebruiken dacht ik even dat ze terug was. Goed te horen dat er niks aan de hand is verder.

Verder: Kent iemand Sasati? Zij woonde in Syrie met een Palestijnse man. Toen de ellende daar net begon zat ze er nog. Ik heb haar al jaren niet meer gezien hier. Ik vraag me af hoe het met haar en haar gezin gaat.Inderdaad ja. Ben ik ook benieuwd naar.
Viva_pimpelmees mis ik .
Alle reacties Link kopieren
MarianneDavids mis ik.
zkr623 is ook al een tijdje non actief

nu mis ik die niet per se maar het gebrek aan rare topics valt wel op



Edit: opgezocht in het bantopic en heeft een perma, suprise surprise
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoezitdit schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:

Ik mis er eentje, dat is Redbulletje. Kan iemand mij vertellen waar zij gebleven is?Ik heb haar weer gespot hoor, in een topic over, hoe kan het anders , vakantie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Cijfernerd

Ik hoop dat je dit kan lezen. Ik mis je
Ik mis sensy. Miss nickchange?
Ik heb die forummer van dat paard al even niet gezien. Nu zijn er twee nieuwen waarvan ik vermoed dat hij het is, maar daar mag je natuurlijk niet op hinten. Ze hebben beide een dier als plaatje, dus dat levert weinig herkenning.
quote:MinkeDeWit schreef op 24 juli 2016 @ 17:24:

Ik heb die forummer van dat paard al even niet gezien. Nu zijn er twee nieuwen waarvan ik vermoed dat hij het is, maar daar mag je natuurlijk niet op hinten. Ze hebben beide een dier als plaatje, dus dat levert weinig herkenning.Klopt. die is er weer en met een dierenplaatje en nickname.
quote:laverne schreef op 24 juli 2016 @ 09:11:

Cijfernerd

Ik hoop dat je dit kan lezen. Ik mis je



Ik wou ook net Cijfernerd noemen. Onder mijn vorige nick hebben we hilarisch zitten pb'en.



Cijfernerd where are youuu?
Cijfernerd,



Kom maar gewoon weer terug!
Bloosje.
Ik mis Phaedra!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven